LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adres klantenservice

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

adres klantenservice

Ongelezen bericht door solleila »

Op mijn kortingskaart bleek meneer te staan ipv mevrouw.
Ik heb deze kortingskaart al 12 jaar. Sinds kort dus die nieuwe zonder pasfoto
Huppa kaart ingenomen. Zit ik nu zonder kortingskaart.


Heb ook nog een boete gekregen,terwijl het de schuld is van de N.S. Ik heb nooit gecontroleerd alleen of mijn naam goed op de kaart stond.
En die stond er goed op,mevrouw of meneer daar heb ik gewoon overheen gekeken. Moet ik ook een boete betalen a 45 euro.
Weet iemand het adres van de klantenservice. Want ik vind dit stijlloos.

Kan iemand mij helpen aan het adres van de klantenservice.

Bij voorbaat dank.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: adres klantenservice

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik heb nooit gecontroleerd alleen of mijn naam goed op de kaart stond.
En die stond er goed op,mevrouw of meneer daar heb ik gewoon overheen gekeken. Moet ik ook een boete betalen a 45 euro.
En daar zit dus precies het probleem. Het is jou eigen plicht om te kijken of je kaart klopt, niet alleen de naam, maar ook je geslacht. Als dit niet klopt, moet je het laten corrigeren, daar je anders op een ongeldige kaart rondrijd.

Je kunt het stijlloos vinden, maar zo is de wet nu eenmaal. Misschien een wijze les voor de volgende keer?

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: adres klantenservice

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Het is stijlloos van de NS dat ze niet eens een goede kortingskaart kunnen verschaffen, zij zijn degene die de fout hebben gemaakt, niet Solleila. Kunnen ze op z'n minst wel coulance tonen maar dat is er natuurlijk weer niet bij!

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: adres klantenservice

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Ik zou zelf ns.nl intypen in plaats van trosradar.nl als ik opzoek was naar de klantenservice van ns :D

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Per telefoon: 0900 20 21 163 (0,10 euro p.m.).
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: adres klantenservice

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Kunnen ze op z'n minst wel coulance tonen maar dat is er natuurlijk weer niet bij!
Gaan we dan ook coulance tonen voor zwartrijders, mensen die "per ongeluk" een kaartje met korting genomen hebben voor 0900 etc?

Dit land gaat nog een keer kapot aan alle coulance die we overal geven, ik ben blij dat in ieder geval de NS daar niet aan mee doet.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: adres klantenservice

Ongelezen bericht door kanovaarder »

NS-reizigers
afd: NS-abonnementenservice
Laan van Puntenburg 100
postbus 2025
3500 HA Utrecht
faxnr: 030 2353418

althans; dit was in ieder geval tot voor enige jaren.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: adres klantenservice

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Quote:
Kunnen ze op z'n minst wel coulance tonen maar dat is er natuurlijk weer niet bij!


Gaan we dan ook coulance tonen voor zwartrijders, mensen die "per ongeluk" een kaartje met korting genomen hebben voor 0900 etc?

Dit land gaat nog een keer kapot aan alle coulance die we overal geven, ik ben blij dat in ieder geval de NS daar niet aan mee doet


dit is duidelijk weer appels met peren vergelijken Dilbie! bij zwartrijders zit de NS niet fout maar de degene die bewust geen kaartje koopt. Maar jij stelt klaarblijkelijk geen prijs op coulance bij instanties als dat op z'n plaats is, je wilt ook al geen zorg als je geen geld hebt, je komt op mij niet heel geloofwaardig meer over!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: adres klantenservice

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Geloof wat je wilt, dan doe ik dat ook :D

Niemand heeft recht op coulance en coulance is nergens "op zijn plaats" Coulance is een gunst van een bedrijf of een organisatie en zeker geen recht.

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: adres klantenservice

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Opzich lijkt het me goed dat een conducteur mensen gewoon beboet als ze zonder geldig vervoers bewijs reizen. Mocht de klant het hier niet mee eens zijn dan kan de conducteur de klant uitleggen hoe achteraf bezwaar aan te tekenen.
Doen ze dat niet dan loopt de NS het risico dat bepaalde mensen hun kans pakken en keer op keer met smoesjes aankomen.

Zelf heb ik één keer gehad dat ik per ongeluk een kaartje met reductie had gekocht. De conducteur heeft het toen door de vingers gezien nadat ze zag dat ik mijn kaart pas net had en ik vertelde dat het echt per ongeluk was (had haast en het was vroeg *gaap*)...

Gesloten