LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interliner Voordeelurenkaart ongeldig per 1 januari 2010

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
De Reiziger
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2009 19:48

Interliner Voordeelurenkaart ongeldig per 1 januari 2010

Ongelezen bericht door De Reiziger »

Reist u weleens met de Interliner van Connexxion? (In mijn geval Interliner 370), let dan goed op!
In de folder "wijziging kaartsoorten Interliner 2010" staat:

"Het dagretour, Weekendretour en de runner zijn vanaf 1 januari niet meer te koop en ook de Interliner-Voordeelurenkaart is niet meer geldig".

De voordeelurenkaart is echter na aanschaf 1 jaar geldig.
(Koopt u een Interliner-Voordeelurenkaart op 30 september 2009, dan zou deze t/m 29 september 2010 geldig moeten zijn)

Ik ben benieuwd hoe Connexxion zijn voordeelurenkaarthouders tegemoet gaat komen.

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: Interliner Voordeelurenkaart ongeldig per 1 januari 2010

Ongelezen bericht door Tassadar »

Ik neem aan dat je voor die voordeelurenkaart voor een jaar betaald hebt? Als je de voordeelurenkaart niet meer kan gebruiken, dan mag je verwachten dat Connexxion je het bedrag voor 1 januari t/m 29 september 2010 terugstort.

Heb je deze vraag al aan Connexxion gesteld?

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Interliner Voordeelurenkaart ongeldig per 1 januari 2010

Ongelezen bericht door quantas01 »

Heb je deze vraag al aan Connexxion gesteld?
Wat denk je zelf.
Ik zeg van niet want sommige consumenten kunnen klagen als brugman, maar opheldering vragen bij het bedrijf zelf is te moeilijk.

Het enigste wat die figuren kunnen is klagen op TR zonder dat het bedrijf hun een antwoord heeft gegeven

De Reiziger
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2009 19:48

Re: Interliner Voordeelurenkaart ongeldig per 1 januari 2010

Ongelezen bericht door De Reiziger »

quantas01 schreef:
Heb je deze vraag al aan Connexxion gesteld?
Wat denk je zelf.
Ik zeg van niet want sommige consumenten kunnen klagen als brugman, maar opheldering vragen bij het bedrijf zelf is te moeilijk.

Het enigste wat die figuren kunnen is klagen op TR zonder dat het bedrijf hun een antwoord heeft gegeven
Ik heb, voordat ik dit topic plaatste, 2 maal het contactformulier op de site van Connexxion ingevuld en tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

@Quantas01: Je hebt het wel erg getroffen met je zelfingenomenheid zie ik?

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: Interliner Voordeelurenkaart ongeldig per 1 januari 2010

Ongelezen bericht door Tassadar »

Ik heb ook de ervaring dat het even duurt voordat je antwoord krijgt bij de klantenservice van Connexxion. Bij mij is teveel geld afgeschreven van mijn OV-chipkaart, wat ik terug wil hebben, maar dat duurt ook al weken. Na twee herinneringen heb ik onlangs een mail gehad dat ze enige achterstand hebben en ze dit zo snel mogelijk gaan oplossen. Ik ben benieuwd...

Mocht je na een redelijke termijn (2 weken?) nog geen antwoord hebben, dan zou ik ze een laatste herinnering sturen en daarbij vertellen dat als je geen reactie krijgt, je geen andere mogelijkheid ziet dan naar de geschillencommissie te gaan. In dit geval lijkt het me redelijk dat je 3/4 van het geld van de kortingskaart terug krijgt.

De Reiziger
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2009 19:48

Re: Interliner Voordeelurenkaart ongeldig per 1 januari 2010

Ongelezen bericht door De Reiziger »

We wachten nog even af... Dank voor je reactie. :wink:

bonniepieterse
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2010 19:56

Re: Interliner Voordeelurenkaart ongeldig per 1 januari 2010

Ongelezen bericht door bonniepieterse »

Ik kreeg vandaag een verzoek van Connexxion om het voordeelurenabonnement terug te sturen omdat het per 1 januari niet meer geldig is, je krijgt dan restitutie. Blijkbaar weten de chauffeurs er nog niks van, want vorige week heb ik meermalen een kaartje met korting gekocht op vertoon van het abonnement... Kan dit abonnement eigenlijk wel door Connexxion worden opgezegd als het loopt tot augustus 2010? Ze wisten toen toch ook dat de OV chipkaart eraan kwam? Bovendien kun je bij de NS wel een voordeelurenkaart kopen...

Gesloten