LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Valys Vrij

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
rmhartwig
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2016 15:34

Klantenservice Valys Vrij

Ongelezen bericht door rmhartwig »

Een goede maand geleden hebben we Valys gebeld omdat we graag een Valys vrij pas wilden aanvragen, omdat we 27 mei van plan zijn met vakantie te gaan. Er werd ons vertelt een aanvraagformulier te bestellen, dit hebben we gedaan. Was na een goede week nog niet binnen dus nog maar eens gebeld. Was geen bevestiging gekregen bestel nog maar eens was het antwoord. En jawel aanvraag formulier binnen en na twee dagen nog 1. Er stond in vermeld dat er een WMO verklaring moest komen.
Dus naar de gemeente formulier gehaald voor een WMO verklaring. WMO verklaring ingevuld na een paar dagen teruggebracht. Bij het afgeven van het formulier werd medegedeeld dat men het vreemd vond omdat er al reeds een Valys pas was. Er werden aanwijzingen gegeven om het toch nog eens goed op internet te bekijken want als er reeds een Valys pas was moest dat via het internet geregeld kunnen worden. En wat bleek ja hoor op de aanwijzing van deze attente mevrouw bleek het toch mogelijk de pas per internet aan te vragen. Dus meteen gedaan vrijdag 13 mei. Maandag toch nog maar eens Valys gebeld. Nee dat pasje kunnen we nu wel vergeten dat gaat 4 weken duren. Dus een klacht ingediend. Sorry we kunnen er niks mee. Het duurt gewoon 4 weken daar kunnen wij ook niks aan doen. Maar kunt U even vertellen op welke datum, hoe laat en met wie U gesproken heeft dan kunnen we natrekken of er werkelijk een fout door ons gemaakt is. Ja dat weet ik na een maand niet meer. Dus 1 leermomentje als je Valys waar dan ook voor belt schrijf naam datum en tijdstip op anders kan men niks doen. Dus wij hebben nu de keus of we laten ons per taxi naar het vakantieadres brengen wat ons 300 km gaat kosten of we geven extra 70 euro extra geld uit voor de trein. Want Valys kan niks voor ons doen. Eigen schuld sorry maar we kunnen U niet helpen. Discussie gesloten prettige dag nog.

Gesloten