LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Mango Mobility.

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
cfhvanrijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2018 11:08

Slechte service Mango Mobility.

Ongelezen bericht door cfhvanrijn »

Mango Mobility voert een uitgebreide campagne op de tv met haar service: “ Ons serviceteam bedient 24 uur al onze klanten door het hele land. Wij zijn erg flexibel en houden zoveel mogelijk rekening met uw wensen. En wij gaan niet weg, voordat u weer veilig de weg op kunt!”
De werkelijkheid is totaal anders. OP 18 mei drie maal gebeld naar het servicenummer omdat de scootmobiel van mijn vrouw (spierziekte) plotseling stil bleef staan. Reactie “ U wordt terug gebeld” maar nee dus. De volgende dag weer gebeld; een heer aan de telefoon vertelde dat het zinloos was dit nummer te bellen; zij konden niets doen. Hij zou weer eens een klacht de organisatie insturen!
We hebben deze storing per email gemeld na het weekend. Vier dagen na de eerste meldingen, telefonisch contact gezocht met servicedienst; de klachten zijn toegenomen, nu staat de scootmobiel stil als hij over een hobbel rijdt, levensgevaarlijk! Eerste keer “ U wordt teruggebeld”, maar nee! Tweede keer Olaf aan de telefoon; “ Ik zie uw melding, maar we hebben het vreselijk druk” . Een onderhoudsbeurt is pas mogelijk op 14 juni, meer dan drie weken na de eerste klacht! Op mijn opmerking dat Mango mijn vrouw niet kan laten rijden met een onveilige scootmobiel is het antwoord “ dan gaat ze maar niet rijden, wij kunnen niet eerder”.
Via email gemeld aan de directie dat we deze zaak op internet zouden zetten. Nu kwam een reactie; de scootmobiel wordt opgehaald om in de werkplaats nagekeken te worden. Een leen apparaat wordt verstrekt.
Het is duidelijk dat de onderhoudsdienst van Mango Mobility, in flagrante tegenstrijd met haar reclame, volledig tekort schiet. Daardoor worden bezitters van hun scootmobielen ernstig belemmerd in hun bewegingsvrijheid. Een schande!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Slechte service Mango Mobility.

Ongelezen bericht door sylvesterb »

cfhvanrijn schreef:Mango Mobility voert een uitgebreide campagne op de tv met haar service: “ Ons serviceteam bedient 24 uur al onze klanten door het hele land. Wij zijn erg flexibel en houden zoveel mogelijk rekening met uw wensen. En wij gaan niet weg, voordat u weer veilig de weg op kunt!”
De werkelijkheid is totaal anders. OP 18 mei drie maal gebeld naar het servicenummer omdat de scootmobiel van mijn vrouw (spierziekte) plotseling stil bleef staan. Reactie “ U wordt terug gebeld” maar nee dus. De volgende dag weer gebeld; een heer aan de telefoon vertelde dat het zinloos was dit nummer te bellen; zij konden niets doen. Hij zou weer eens een klacht de organisatie insturen!
We hebben deze storing per email gemeld na het weekend. Vier dagen na de eerste meldingen, telefonisch contact gezocht met servicedienst; de klachten zijn toegenomen, nu staat de scootmobiel stil als hij over een hobbel rijdt, levensgevaarlijk! Eerste keer “ U wordt teruggebeld”, maar nee! Tweede keer Olaf aan de telefoon; “ Ik zie uw melding, maar we hebben het vreselijk druk” . Een onderhoudsbeurt is pas mogelijk op 14 juni, meer dan drie weken na de eerste klacht! Op mijn opmerking dat Mango mijn vrouw niet kan laten rijden met een onveilige scootmobiel is het antwoord “ dan gaat ze maar niet rijden, wij kunnen niet eerder”.
Via email gemeld aan de directie dat we deze zaak op internet zouden zetten. Nu kwam een reactie; de scootmobiel wordt opgehaald om in de werkplaats nagekeken te worden. Een leen apparaat wordt verstrekt.
Het is duidelijk dat de onderhoudsdienst van Mango Mobility, in flagrante tegenstrijd met haar reclame, volledig tekort schiet. Daardoor worden bezitters van hun scootmobielen ernstig belemmerd in hun bewegingsvrijheid. Een schande!
Dus is chanteert ze met het op het internet vermelden. Hierna neemt de directe direct actie en alsnog plaatst u het op het internet. Weet niet of Mango Mobility na dit bericht nog veel actie gaat ondernemen. Verder kan ik weinig op hun website vinden over 24 uur service o.i.d.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte service Mango Mobility.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat is uw vraag geweest aan Mango Mobility? U spreekt namelijk over een service beurt. Als ik bv met mijn auto een beurt wil laten uitvoeren, dan gaat dat enkel op afspraak. En bij bepaalde merken/dealers is er een wachttijd van een aantal weken.
Sta ik met pech langs de kant van de weg en wordt weggesleept, dan is de auto binnen een paar dagen weer klaar.
Nergens lees ik echter dat Mango aan pechhulp doet en op stel en sprong bij de klant thuis komt.

Speedy123
Berichten: 1144
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Slechte service Mango Mobility.

Ongelezen bericht door Speedy123 »

cfhvanrijn schreef:Mango Mobility voert een uitgebreide campagne op de tv met haar service: “ Ons serviceteam bedient 24 uur al onze klanten door het hele land. Wij zijn erg flexibel en houden zoveel mogelijk rekening met uw wensen. En wij gaan niet weg, voordat u weer veilig de weg op kunt!”
De werkelijkheid is totaal anders. OP 18 mei drie maal gebeld naar het servicenummer omdat de scootmobiel van mijn vrouw (spierziekte) plotseling stil bleef staan. Reactie “ U wordt terug gebeld” maar nee dus. De volgende dag weer gebeld; een heer aan de telefoon vertelde dat het zinloos was dit nummer te bellen; zij konden niets doen. Hij zou weer eens een klacht de organisatie insturen!
We hebben deze storing per email gemeld na het weekend. Vier dagen na de eerste meldingen, telefonisch contact gezocht met servicedienst; de klachten zijn toegenomen, nu staat de scootmobiel stil als hij over een hobbel rijdt, levensgevaarlijk! Eerste keer “ U wordt teruggebeld”, maar nee! Tweede keer Olaf aan de telefoon; “ Ik zie uw melding, maar we hebben het vreselijk druk” . Een onderhoudsbeurt is pas mogelijk op 14 juni, meer dan drie weken na de eerste klacht! Op mijn opmerking dat Mango mijn vrouw niet kan laten rijden met een onveilige scootmobiel is het antwoord “ dan gaat ze maar niet rijden, wij kunnen niet eerder”.
Via email gemeld aan de directie dat we deze zaak op internet zouden zetten. Nu kwam een reactie; de scootmobiel wordt opgehaald om in de werkplaats nagekeken te worden. Een leen apparaat wordt verstrekt.
Het is duidelijk dat de onderhoudsdienst van Mango Mobility, in flagrante tegenstrijd met haar reclame, volledig tekort schiet. Daardoor worden bezitters van hun scootmobielen ernstig belemmerd in hun bewegingsvrijheid. Een schande!
Tja reclames. Wast nog witter dan wit. Reclames zijn niet echt, ze zijn bedoeld om het publiek te verleiden tot een aankoop.

Service is helaas duur om te verlenen. Er zijn maar weinig organisaties bereid om daarin flink te investeren. Dus kretelogie als we gaan niet weg voordat het probleem is opgelost, moet u met een korreltje zout nemen. Wat u wel kunt doen is nakijken wat er in uw overeenkomst vermeld staat met betrekking tot de dienstverlening die u kunt verwachten. Ik ben bang dat daar nergens staat dat men het probleem ten alle tijden direct oplost. De termijnen zullen ongetwijfeld een stuk ruimer gesteld zijn dan in de reclames suggereren. Echter mocht blijken dat u contractueeel recht had op een betere dienstverlening dan u nu gekregen heeft, dan kunt u ze schriftelijk ingebreke stellen en een schadeloosstelling verlangen voor de tijd dat de brommobiel niet gebruikt kon worden.

Gesloten