Aanrijding en leaseauto Total los.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Lady1234

Re: Aanrijding en leaseauto Total los.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die vraag naar de eventuele schuldige staat op de achterzijde van je eigen helft van het formulier. Een agent heeft niets te kiezen.

Raadsel68

Ongelezen bericht door Raadsel68 »

Nou ik had contact gehad met de persoon die ons aangereden had om een schadeformulier alsnog in te vullen maar hij beweert dat hij het naar zijn verzekeringsmaatschappij heeft gestuurd met ons kenteken en soort auto en dat dat voldoende was voor zijn verzekering.
Ik heb verteld dat die van ons ook een formulier wil ontvangen en dat gaat hij nog navragen dus weet niet of dat lukt.
Ik heb die van ons niet meer gehoord.
Onze verzekering heeft het formulier van de vrouw waar wij het laatste tegenaan kwamen en waar ik op de achterkant inderdaad het verhaal heb gezet met de mededeling dat het bij de politie bekend is onder Proces-verbaal nummer ……

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar die tegenpartij is doorgereden. Hoe wist hij dan uw gegevens?

Maar hebt u nu wel zijn gegevens, zodat u die kunt doorgeven aan uw verzekeraar?

Raadsel68

Ongelezen bericht door Raadsel68 »

Lady1234 schreef:
19 mar 2023 11:27
Maar die tegenpartij is doorgereden. Hoe wist hij dan uw gegevens?

Maar hebt u nu wel zijn gegevens, zodat u die kunt doorgeven aan uw verzekeraar?
Nou het was een hele verwarring.

Toyota Yaris maakte op de afslag Capelle een draai naar links. Hierdoor raakt hij ons rechts en een Alpha Romeo voor hem. De Toyota Yaris is ook Total los.

Door de snelheid zagen wij alleen de neus van die auto en verder niets. Toen wij verderop na de crash tegen de Toyota Aygo tot stilstand kwamen hoorden wij van haar dat de persoon die ons aangereden had was doorgereden.

Dat bleek dus volgens de politie niet zo te zijn. Hij stond al die tijd gewoon bij de gedupeerden. Hij heeft nog met mijn man gepraat en helemaal niets over zijn schuld gehad. Dat vond ik kwalijk.

We hebben afgelopen vrijdag van de politie zijn telefoonnummer en naam en kenteken ontvangen. Nu gaat hij bij zijn verzekering navragen of wij onze helft van het formulier ook in moeten vullen.

Plaats reactie