LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Ik heb nu 3.5 jaar een Fiat Fiorino gloednieuw gekocht was net op de markt vanaf dag 1 is het al mis ik heb totaal nu in die jaren al 5 sets voorbanden versleten vanwege een trekkende auto maar kom er met dealers en Fiat Nederland niet uit die houden je maar aan het lijntje er is al zoveel gedaan aan de auto hij is onderhand nieu het ene probleem is verholpen en het andre probleem is er alweer zijn er meer mensen met klachten over deze bestelwagen maakt niet uit wat voor klachten ik heb er al een heel dossier van van al me klachten van al de jaren dat ik nu de bestelwagen heb heeft hij meer dan 1 jaar continu in garage's gestaan dit is toch niet normaal heb verlengde garantie hoor eigenlijk een leen auto mee te krijgen maar krijg dit ook nergens omdat het een automaat is maar staat wel in me garantie bewijs. niemand helpt je en wordt er echt moedeloos van voor mijn nooit meer de allernieuwste auto die op de markt komt en zeker geen Fiat meer!!

Hopelijk komen er veel reactie's van mensen die ook klachten hebben over hun Fiat Fiorino.
Alvast bedankt

Met vriendelijke groet, Jacqueline

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door thecure »

wow, dit is een lange zin!

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Ja dit is zelfs nog kort het kan nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer met me klachtenlijst!!!!

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door pima »

Een Fiasco fiorini?

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Nogal ja een hele boel fouten gemaakt met bouwen volgens mijn door een kind van 12 ofzo gebouwt echt ongelofelijk als je het hele dossier zou zien maar zo heb je cht geen plezier van een gloednieuwe eerste eigen auto hoor

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door thecure »

chihuahuapootje schreef:Nogal ja een hele boel fouten gemaakt met bouwen volgens mijn door een kind van 12 ofzo gebouwt echt ongelofelijk als je het hele dossier zou zien maar zo heb je cht geen plezier van een gloednieuwe eerste eigen auto hoor

Wat ik bedoelde met mijn opmerking: u gebruikt geen leestekens zoals punten en hoofdletters.
Zo is het verhaal nogal moeilijk te lezen.
U heeft het over dat de auto door een kind van 12 is gebouwd, maar met uw schrijfstijl is het helaas niet veel beter.

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Ja maar u het gaat erom dat het verhaal duidelijk is en ik had net een boos gesprek alweer voor de zoveelste keer gedad, en dan denk je echt niet aan al die tekens die erbij of tussen moeten, en mensen snappen me klacht echt wel heb nu even geen tijd om het te vananderen mischien komend weekend.

oo4load
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:32

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door oo4load »

en dan denk je echt niet aan al die tekens die erbij of tussen moeten,
:roll: Elke kleuter leert schrijven met interpunctie op de basisschool.
Als je normaal je school hebt afgemaakt en niet vervalt in MSN taal in je pubertijd zou je juist moeite moeten doen om zonder hoofdletters en interpunctie te schrijven.

Over het algemeen hebben mensen geen zin om door zo'n letterbrij heen te worstelen, en kan het aantal reacties dus tegen gaan vallen.

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Het gaat niet over de taal maar, LEES DE KLACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! daar gaat het namelijk over.
Ik meld hier geen klacht over de Nederlandse taal!!!!!

Maar over een Fiat Fiorino mail me daarover, en niet komma"s, punten, enz.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door thecure »

chihuahuapootje schreef: Ik meld hier geen klacht over de Nederlandse taal!!!!!
Nee, die klachten melden wij wel! :lol: :lol: :lol: :lol:

oo4load heeft helemaal gelijk. Zelf denk ik ook bij zo'n schrijfstijl al na een paar woorden "laat maar".
Iedereen leert normaal schrijven op de basisschool, mavo, havo enz.
Ik kan daarom maar niet begrijpen dat er zoveel mensen zijn op dit forum die er zo'n beroerde schrijfstijl op nahouden.
ene probleem is verholpen en het andre probleem is er alweer zijn er meer mensen met klachten over deze bestelwagen maakt niet uit wat voor klachten ik heb er al een heel dossier van van al me klachten van al de jaren dat ik nu de bestelwagen heb heeft hij meer dan 1 jaar continu in garage's gestaan
Het gaat niet over de taal maar, LEES DE KLACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! daar gaat het namelijk over.
lees de klachten? in het eerste bericht staan helemaal geen klachten.
Je schrijft alleen over een 'dossier'. Nou laat dat maar eens zien dan.

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Nou dat is zoveel krijg ik er niet op, is van brandende lampjes, tot gloednieuwe board computer, nieuw stuurhuis, leeglopende banden, in 3 jaar al super veel sets banden op eigen kosten, en uitlijnen is ook al super vaak gedaan die tel ben ik kwijt, roestende onderdelen, parkeerhulp problemen, abnormaal veel olie verbruik en andere vloeistoffen, stuur wat naar rechts staat, maar rijd dan zelf recht, slecht accu zit nu een super zware in, maar ze waren vergeten dat dat de bedrading te zwak daarvoor was, gehele auto heeft nieuwe massa van voor naar achter, meerdere keren schokbrekers voor en achter, lagers voor en achter ook al meerdere keren geweest, lekkende achterdeur met regen kwam het water naar binnen stromen, kapot raam deed niks meer ineens, beschadigt bij oplevering, roze fiat logo door condens wat rood hoort te zijn, nieuwe bumper was beschadigt bij levering, deuken in auto met oplevering, de dikke bedrading van de achterdeur zat tussen de deur en stak naar buiten,voeding meerdere malen nageken, stuurkolom meerdere malen gestelt, contact slot kapot, stuurbekrachtiging die niet werkte, bovensteunen schokdempers meerder malen vernieuwt, kabelbundel nieuwe bekabeling, hoge druk dieselpomp kapot, rammelende buitenspiegel rijderskant, binnen vergrendeling achtedeuren werkte niet, airco en kachel die niet koud en warm wilde worden, bekleding van stuurkolom zatten scherpe stukjes aan, hendel van moterkap ontgrendeling, garantie termijn wat niet klopt met aankoopdatum, reapartie voor levering willen alleen niet zeggen wat het is, kilometerstand terug gedraaid voor de levering aan mijn, roestende schanieren achter, roestende ruitenwissers, geen reserve wiel bij aflevering, piepende remmen, kunststof wat zwart was werd naar 2 weken al grijs diverse malen voor terug geweest, nou ja ga zo maar door dus echt een en al ellende.

Snappen jullie nu me vraag????

En het mooiste was ik kreeg hem extreem vaak terug uit garage met lege tank, losse onderdelen die ik terug vond in de auto of hoorde rammelen zoals een gereedschap wat nog in de motorkap lag, geen leen vervoer wat wel verplicht is tijdens garantie peroide, of ze kunnen zo genaamt niks vinden onder tussen de auto zelf een fout aangeeft.

Dus een grote rampen auto rijden we maar hebben hem wel dagelijks nodig!!

Je denk ik koop een nieuwe en dan heb je deze ellende ermee, ondertussen je ervan uit gaat dat hij niks mankeert je koopt niet voor niks een nieuwe auto!

Maar rijden jullie nou ook allemaal een Fiat Fiorino?

En laat me raden jullie hebben geen klachten, dit is zeker nog niet alles maar wat in me opkwam er is zoveel aan geweest maar staat gelukkig allemaal op papier, en deze heb ik ook allemaal zelf!

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door riddert »

kilometerstand terug gedraaid voor de levering aan mijn
In je eerste post schrijf je dat je een nagelnieuwe Fiat gekocht hebt, in je laatste post begrijp ik dat je een gebruikte gekocht hebt. Wat heb je nu gekocht? Veel km's?

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Nee hij is gloednieuw heb nog niet eens 1 proefrit in gemaakt zo besteld alleen gezien wij waren een van de eerste met bestellen hij is gloednieuw!!!!

Nu is hij 3.5 jaar maar gloednieuw aangeschaft bij de dealer met 0 km's op de teller

A.niem
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door A.niem »

chihuahuapootje schreef:beschadigt bij oplevering, roze fiat logo door condens wat rood hoort te zijn, nieuwe bumper was beschadigt bij levering, deuken in auto met oplevering, de dikke bedrading van de achterdeur zat tussen de deur en stak naar buiten,voeding meerdere malen nageken, stuurkolom meerdere malen gestelt, contact slot kapot, stuurbekrachtiging die niet werkte, bovensteunen schokdempers meerder malen vernieuwt, kabelbundel nieuwe bekabeling, hoge druk dieselpomp kapot, rammelende buitenspiegel rijderskant, binnen vergrendeling achtedeuren werkte niet, airco en kachel die niet koud en warm wilde worden, bekleding van stuurkolom zatten scherpe stukjes aan, hendel van moterkap ontgrendeling, garantie termijn wat niet klopt met aankoopdatum, reapartie voor levering willen alleen niet zeggen wat het is, kilometerstand terug gedraaid voor de levering aan mijn, roestende schanieren achter, roestende ruitenwissers, geen reserve wiel bij aflevering, piepende remmen, kunststof wat zwart was werd naar 2 weken al grijs diverse malen voor terug geweest, nou ja ga zo maar door dus echt een en al ellende.
Waarom heb je dit geaccepteerd bij oplevering van een nieuwe auto? Ik dacht dat als je een nieuwe auto koopt, er voor de oplevering een ronde om de auto wordt gemaakt om te kijken of alles klopt. Die deuken en de beschadiging aan de bumper zouden direct moeten opvallen. En hoe kunnen ze de kilometerteller terug draaien van een nieuwe auto? Staat hij dan op -1000 km ofzo?

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door pima »

Showroom model?

Wij hebbeb minder klachten, wij rijden geen Fiat!

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Nee absoluut geen showroom model, 3 maanden op moeten wachten en zelf allerlei optie's op genomen. nee showroom model vindt ik nog niet nieuw.

Auto heeft ook erg veel in aanschaf gekost.

Wel merk rijd u zelf u heeft geen klachten?

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Hoi A.Niem

Nee ze hadden zo'n haast met opleveren en we hadden net onze eerste eigen auto gekocht voor de zaak dat we bij thuiskomst pas zagen dat hij zo beschadigd was ook geen proefrit gemaakt met hun,

En ik weet van de kilometerstand dat hij is terug gezet op 0 omdat ik alle officiele papieren heb van de Fiat zelf en de Garage's, en er is 2 weken voor de oplevering al 16 km mee gereden, en toen is er ook een reparatie uit gevoerd, en wat er daarna nog mee gereden is weet ik natuurlijk niet, maar toen wij hem dus ruim 2 weken later eindelijk mochten halen naar 3 maanden te wachten omdat hij nog gemaakt moest worden, kregen wij hem mee met op de km teller o km dus er is mee gerommeld toen al.

We hadden hem eigenlijk dezelfde avond als dat we hem kochten, terug moeten brengen en ons geld terug eisen en de koopovereenkomst moeten ontbinden maar ja dan kruipen ze nog voor je he.

A.niem
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door A.niem »

chihuahuapootje schreef:We hadden hem eigenlijk dezelfde avond als dat we hem kochten, terug moeten brengen en ons geld terug eisen en de koopovereenkomst moeten ontbinden maar ja dan kruipen ze nog voor je he.
Waarom heeft u dat niet gedaan. Ik had deze auto niet geaccepteerd als ik u was.

chihuahuapootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2012 15:21

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door chihuahuapootje »

Ja dat denken we achteraf ook wat zijn we toch stom geweest om hem te kopen als hij zo wordt opgeleverd als gloednieuw besteld te hebben, maar ja alles werd keurig opgelost maar toen begon alle ellende aan de auto, mischien is met onze zaken auto wel voordat ik hem kreeg iets gebeurt ik weet het niet, maar als we destijds hadden geweten ook dat het zou kunnen je koopovereenkomst opzeggen hadden we het zeker gedaan maar ja ze kunnen zo mooi praten die verkopers, daar zijn ze op getraint en wij geloofde destijds nog alles, nou kan je zeggen nu niet meer, zodra er iets aan de hand is met de auto wat nu nog steeds is ga ik regelrecht naar de garage had verlengde garantie erbij, en die loopt dit jaar af, nou dan is dus alles eigen kosten daarna,

Maar welke merken rijden jullie zelf en zijn het dan bedrijfsauto's of ook personen auto's, ik kan je wel zeggen bij mijn nooit meer FIAT!!!!!!!!!!!!!!

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Klachten over bestelwagen merk Fiat Fiorino

Ongelezen bericht door pima »

chihuahuapootje schreef:Maar welke merken rijden jullie zelf en zijn het dan bedrijfsauto's of ook personen auto's, ik kan je wel zeggen bij mijn nooit meer FIAT!!!!!!!!!!!!!!
Maak een lijst van in aanmerking komende voertuigen en ga dan eens googlen. Trek een paar dagen uit voor showrooms, en laat terdege uitkomen, dat ze je een auto kunnen verkopen, als ze het jouw naar de zin maken, dat je goed geinformeerd bent, uiteindelijk is de klant nog steeds koning, ook bij autobedrijven. Prik door de verkoopverhaaltjes heen, alleen de technische details zijn interessant en uiteraard, wat je moet bijbetalen, geen onzin van inruil, afleveringskosten. Als het bedrag wat je moet bijbetalen in de buurt komt van wat jezelf in gedachten hebt, kan je onderhandelen.

Gesloten