LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nooit meer een BMW en RENOVA / BMW Nederland

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
sjakie53
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2014 01:10

Nooit meer een BMW en RENOVA / BMW Nederland

Ongelezen bericht door sjakie53 »

Beste mensen koop nooit een BMW,

Ik heb een BMW F30 uit 5e maand 2014

Deze auto is nu al 5x keer terug geweest bij Renova Tilburg 2x bij BMW NED en nog steeds ruk.

Als je op Duits forum alleen al "f30 lenkrad vibriert" intoetst krijg je 32 blz met alleen klachten over dit probleem.

Bij RENOVA Tilburg wordt je weggestuurd iedere keer met hij is nu top maar dat is hij niet.

Als je bij een nw auto 4 set banden moet monteren , nw stuurhuis plaatsen, update stuurhuis geven ,velgen modificeren, schijven vernieuwen dan klopt er iets niet .



En het houd niet op met het gepruts bij deze nieuwe auto.

Dan van 17inch naar 16 inch en weer terug naar 17 inch , vergeten bij afleveren wielen te balanceren.

En ga zo maar door.

Na klacht bij BMW Ned bellen ze geen eens terug.

RENOVA EN BMW NEDERLAND ga je schamen!!!! met zo een ruk service.


Na 4 maanden belde vandaag Louis van Rooij van Renova . Hij was ontevreden over het feit dat ik klaagde op twitter over zijn, in mijn ogen slechte service. Duizend maal excuses dat ik dat doe maar als je doet wat je zegt te beloven, krijg je geen klachten.
Laatst gewijzigd door sjakie53 op 22 okt 2014 00:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Moedt
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:30

Re: Nooit meer een BMW en RENOVA / BMW Nederland

Ongelezen bericht door Moedt »

Toch vreemd van BMW.
Ze hebben dure auto's en hun onderhoudsprijzen zijn ook zeer prijzig en toch hebben ze al vele jaren extreem veel problemen.
Dat is met hun BMW motorfietsen ook al het geval.
Hoe kan dat?

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Nooit meer een BMW en RENOVA / BMW Nederland

Ongelezen bericht door prem »

Ik rijd al 16 jaar BMW maar ik heb nauwelijks klachten, de E39 waarvan ik er twee heb gehad en veel heb gedieseld waren wel de beste.
Nu twee keer een X5, achteruitrijcamera al twee keer defect en navigatie dat er spontaan mee stopt.
Dat is dan wel het enige.
Spijtig voor je, zou niet moeten mogen, je betaalt er genoeg voor.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Nooit meer een BMW en RENOVA / BMW Nederland

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik hoor al jarenlang van mijn garagist dat nieuwe auto's gemiddeld gezien niet echt beter worden, eerder slechter vaak. Bij nog vrij nieuwe Duitse 'premium' luxewagens zien ze bijvoorbeeld al slechte remleidingen. Massafabricage, goedkoop inkopen, groeistuipen van wat eens een kleinere autoproducent was en steeds gecompliceerdere auto's spelen een rol, denk ik.

Van een andere monteur hoorde ik ook dat fabrikanten steeds minder tijd hebben/nemen om een nieuw model goed uit te ontwikkelen.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Nooit meer een BMW en RENOVA / BMW Nederland

Ongelezen bericht door pima »

Bmw wilde bij onze 116i wel even het stuurhuis vervangen, inclusief electronica a raison van ruim 1600 euro, niet laten doen, fout laten uitlezen en resetten probleem opgelost! ook de remblokken wilden ze wel vervangen (400 euro). Dus niet!

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Nooit meer een BMW en RENOVA / BMW Nederland

Ongelezen bericht door prem »

Toevallig kwam mijn broer net even langs met zijn 7serie, 2011.
Lekke band, zit een scheur in de nu blijkt Chinese velgen, 820 Euro en een nieuwe band.
Volgens mij kunnen we beter oude Lexussen en Toyota's gaan kopen.

Gesloten