LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANWB tanken met leden voordeel !

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

ANWB tanken met leden voordeel !

Ongelezen bericht door harkja »

https://www.anwb.nl/auto/themas/tanken- ... envoordeel

Ziet er best aardig uit alleen moet je een ANWB Visa Credit Card aanschaffen. Maar wat als je nu een Mastercreditkaart van de ING of zo hebt ?

hvff
Berichten: 127
Lid geworden op: 22 aug 2015 13:09

Re: ANWB tanken met leden voordeel !

Ongelezen bericht door hvff »

Weet niet of je vaak tankt als je een paar 1000 km per jaar rijdt, kun je beter kijken waar je goedkoper kunt tanken. Bij United Consumers kun je wel 50 euro per jaar besparen :D

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: ANWB tanken met leden voordeel !

Ongelezen bericht door kweenie »

De korting van de ANWB lijkt mij een stuk interessanter dan doe baan United consumers. Niet alleen is de korting hoger, ook krijg je korting bij andere pompstations. In mijn omgeving zijn de stations waar de ANWB mee werkt een stuk voordeliger dan United consumers. Bij de tankstations van uc zou ik in de praktijk duurder uit zijn dan zonder extra korting bij de normale, goedkopere, pompen.

Maar je moet dan wel die ANWB creditcard aanschaffen en daarmee betalen. Een doos ook lid worden van de ANWB. Als je al lid bent en toch al op zoek was naar een creditcard, dan kan dit meespelen. Maar anders duurt het wel even voor je de kosten van een creditcard (plus lidmaatschap) hebt terugverdiend.

stofzuigertje

Re: ANWB tanken met leden voordeel !

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De goedkoopste pomp van Macro met de milieu vriendelijke E10 benzine ontbreekt en laat ik daar nu vaak tanken!

Dus ik verdien wegens lage pompprijs elders dan €0,00 per jaar, of eigenlijk gezien de kosten.....
UC heb ik nog maar gebruik deze niet meer, die pompen zijn iets voordeliger dan autoweg... maar ik ga er niet voor omrijden!

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: ANWB tanken met leden voordeel !

Ongelezen bericht door Dirkie »

harkja schreef:https://www.anwb.nl/auto/themas/tanken- ... envoordeel

Ziet er best aardig uit alleen moet je een ANWB Visa Credit Card aanschaffen. Maar wat als je nu een Mastercreditkaart van de ING of zo hebt ?
Dan kun je er dus geen gebruik van maken. Maar waarom stel je deze vraag. Als je bij de ANWB kijkt zie je gewoon de voorwaarden staan.

Gesloten