LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Het blijft een feit dat ze gewoon niet zijn komen opdagen, geen sms en nu niet reageren op mijn mail.

Wie heeft er ervaring met hun ?

Pollie-01
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jun 2016 13:39

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Pollie-01 »

Ik heb de site van dit taxi bedrijf even bekeken.

Maar bij een bedrijf waar sprake is van " verassingen achteraf " zou ik niet graag bij in de auto stappen.

jos.jansen
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2017 09:49

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door jos.jansen »

ik kijk altijd even op sid.nl : https://www.sidn.nl/whois?q=goedkoopste ... derland.nl
als je dan ziet dat er vistaprint (ja - van die visitekaartjes en koffiemokken als relatiegeschenk) en tucows.com (een bedrijf dat internetdiensten levert) bij staan dan denk ik meteen: "doe maar niet". vraag me wel af of het bij de registratie van websites wel gecontroleerd wordt welke bedrijven je opgeeft... dit lijkt me een wel erg onwaarschijnlijke combinatie....

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

jos.jansen schreef:ik kijk altijd even op sid.nl : https://www.sidn.nl/whois?q=goedkoopste ... derland.nl
als je dan ziet dat er vistaprint (ja - van die visitekaartjes en koffiemokken als relatiegeschenk) en tucows.com (een bedrijf dat internetdiensten levert) bij staan dan denk ik meteen: "doe maar niet". vraag me wel af of het bij de registratie van websites wel gecontroleerd wordt welke bedrijven je opgeeft... dit lijkt me een wel erg onwaarschijnlijke combinatie....

Inderdaad een heel vreemde combinatie ?!
Maar dat zegt niets alles.

De heenreis ging best goed, ik snap alleen niet wat ze ermee willen bereiken om iemand in de kou te laten staan en niet meer reageren op de mail.
Als het bedrag van te voren al was betaald, is het in hun voordeel. Maar dat is niet het geval.

Nu een zeer ontevreden klant en negatieve reclame voor hun ....

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

PNH schreef:De heenreis ging best goed, ik snap alleen niet wat ze ermee willen bereiken om iemand in de kou te laten staan en niet meer reageren op de mail.
Als het bedrag van te voren al was betaald, is het in hun voordeel. Maar dat is niet het geval.

Nu een zeer ontevreden klant en negatieve reclame voor hun ....
Er zijn verschillende situaties te bedenken waarom. Het lijkt er ondertussen toch wel echt op dat je hier helemaal niet met een bedrijf te maken hebt maar met een particulier met een website waarbij je geen idee hebt wie dit is.

Het kan best dat de domeinhouder slechts tipgever is voor chauffeurs en voor elke tip een bedrag krijgt. Chauffeurs hebben op die manier ook mooi werk. Maar je hebt geen idee wie de chauffeurs zijn en die hebben dus ook maar weinig verantwoordelijkheid tegenover jou. Dus ze zouden best een betere deal ergens ander kunnen hebben gekregen en dan komen ze jou niet meer halen, terwijl de tipgever mogelijk ook al geld heeft gekregen.

Jij boos op Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl maar je weet niet wie dat is. En als het te vaak mis gaat en teveel negatieve verhalen duiken op, dan neemt de domeinhouder wel een ander domeinnaam en gaat daarop verder en niemand die het weet want er staat geen bedrijf achter.

stofzuigertje

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Was de heenreis wel met een legale taxi en blauwe nummer borden?
Weg brengen met kapotte airco kan ik ook wel, mensen ophalen word lastiger want is mag met gele platen geen taxi bord erop zetten en moet rustige plek zoeken om illegaal jou voordeliger te vervoeren!

Verder landen er wel maar vertrekken en erg weinig toestellen na 23.30 dus na jou thuis brengen is retour naar Schiphol zeldzaam dus zelf slapen en naar huis.... De op Schiphol wachtende kunnen de hoofdprijs rekenen zodra de laatste trein weg is of niet ver genoeg gaat!
Even goed zoeken hoe laat de laatste en eerste trein gaat lijkt me handiger.

Na 0.00 komen er diverse particulieren die een goed betaald, liefst langere rit pakken want een echte Taxi is nog duurder.....
Die staan dan vaak in de parkeergarage te wachten of hebben 1 loop jongen die de klanten mee naar buiten neemt waar een maatje net komt aanrijden....
Maar wil je wel zomaar met een illegale Taxi mee?
Meestal geen Meter en Blauwe borden en vaste prijs.....?

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

stofzuigertje schreef:Was de heenreis wel met een legale taxi en blauwe nummer borden?
Weg brengen met kapotte airco kan ik ook wel, mensen ophalen word lastiger want is mag met gele platen geen taxi bord erop zetten en moet rustige plek zoeken om illegaal jou voordeliger te vervoeren!

Verder landen er wel maar vertrekken en erg weinig toestellen na 23.30 dus na jou thuis brengen is retour naar Schiphol zeldzaam dus zelf slapen en naar huis.... De op Schiphol wachtende kunnen de hoofdprijs rekenen zodra de laatste trein weg is of niet ver genoeg gaat!
Even goed zoeken hoe laat de laatste en eerste trein gaat lijkt me handiger.

Na 0.00 komen er diverse particulieren die een goed betaald, liefst langere rit pakken want een echte Taxi is nog duurder.....
Die staan dan vaak in de parkeergarage te wachten of hebben 1 loop jongen die de klanten mee naar buiten neemt waar een maatje net komt aanrijden....
Maar wil je wel zomaar met een illegale Taxi mee?
Meestal geen Meter en Blauwe borden en vaste prijs.....?

Ik weet niet zeker of het blauwe platen had, denk het van niet. Ook niet over nagedacht, was de 1e taxi in mijn leven !!
Mocht op Schiphol wel op de officiële plaats voor de taxi, vlak voor de vertrekhal en doe de slagbomen heen.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?

Speedy123
Berichten: 1051
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

PNH schreef:Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?
Het heeft er alle schijn van dat dit geen Taxi service is maar een bemiddelings website die de ritten aan derden uitbesteed. Een blik op de website doet het ergste vermoeden, geen enkel adres vermeldt noch enige contacgegevens c.q. contact mogelijheden anders dan een online chat. Een paar jaar geleden had iemand op de Radar forums een checklist voor Internet bedrijven. Geen adresgegeves of contactgegevens stond erop als een behoorlijke indicator dat je weleens van een koude kermis thuis kan komen. Persoonlijk doe ik geen zaken met bedrijven die ik niet kan controleren omdat ze hun gegevens verbergen.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Toen ik boekte zag het er goed uit. Ik kreeg een duidelijke afspraak terug gekoppeld per mail en op mijn vragen kwam ook snel een goed antwoord.
Zag er dus best goed uit. Dat ze geen telefoon nummer hebben, vond ik wel vreemd maar hun uitleg was dat ze alles online doen om kosten te besparen. Ze waren ook echt wel de goedkoopste, vergeleken met andere.

Ik snap nog steeds niet wat hun winst is om iemand in de kou te laten staan?!

Duur leergeld!

Speedy123
Berichten: 1051
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

PNH schreef:Toen ik boekte zag het er goed uit. Ik kreeg een duidelijke afspraak terug gekoppeld per mail en op mijn vragen kwam ook snel een goed antwoord.
Zag er dus best goed uit. Dat ze geen telefoon nummer hebben, vond ik wel vreemd maar hun uitleg was dat ze alles online doen om kosten te besparen. Ze waren ook echt wel de goedkoopste, vergeleken met andere.

Ik snap nog steeds niet wat hun winst is om iemand in de kou te laten staan?!

Duur leergeld!
Het lijkt erop dat ze zelf geen wagens hebben maar bemiddelen. Stel dat een taxi bedrijf om zeven uur iemand moet ophalen op Schiphol, dan kan het lonend om tegen gereduceerd tarief iemand naar Schiphol te brengen, ze moesten er tenslotte al heen en dan is heen rijden met een lege wagen zonde. Echter heeft geen van de taxibedrijven die bij hun aangesloten een leeg ritje, dan kan het zijn dat niemand zin heeft om tegen gereduceerd tarief iemand te brengen of te halen. In dat geval zal je dus in de kou blijven staan. Dat is het nadeel van een bemiddelaar zonder eigen wagens, hij is afhankelijk van derden en die zullen ritjes die wel volledig betaald worden altijd voorrang geven.

stofzuigertje

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Pasje?

Omdat elke Brandweer, Politie en Ambulance een zendertje heeft voor bus sluizen.....
maar dit soort taxi poortjes komen ook voor.
Mijn dochter kreeg ook een zendertje omdat na de bussluis ze anders 7 Km moest omrijden om achter in we werkplaats te laden lossen.
Deze achteraf afgesloten weg en daarom heeft ze een gratis zendertje gekregen.
Dat deze in vrijwel geheel Nederland werkte... en mijn zoon heeft op TU Delft uitgevonden dat je die kunt........
Ja, ook hij kan, mag dus niet elke bussluis nu nemen!

Ik weet dat er meer van dit soort pasjes en zenders zijn omdat zoekgeraakte worden vervangen zonder oude te blokkeren.....
En heen wel, ja dan hebben ze iemand gevonden die voor hun lage vermoedelijk vast prijs dit wilde rijden.
Maar als ze terug niemand vinden en niet melden....
Of heeft die wel gekomen Taxi een normale beter betaalde rit gevonden en dan laten ze U graag zitten!

Als je laat in de avond aankomt en Openbaar vervoer niet meer werkte....
Dan moet je kiezen uit Dure Taxi, er staan er voldoende of op bankje slapen als dakloze en op eerste trein wachten.
Of boek je een andere reis met betere aankomst tijden op Schiphol?

Verder is als je niet wekenlang duur wilt parkeren vrienden vragen ook mogelijk.
Of je huurde een auto, en brengt die plaatselijk terug.
Dit soort verhuurders zijn er voldoende en dan kom je ook midden in de nacht nog gewoon thuis, en is vertragingen geen probleem!

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Bedankt allemaal voor de tips en uitleg.
Ik kijk volgende keer nog beter uit....

Jammer dat ze zelf niet (durven te) reageren.
En het valt me op dat er blijkbaar weinig mensen met hun hebben gereisd. (Of geprobeerd :( )

Als er nog meer gedupeerden zijn, meld u allen !

josse
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2006 20:13

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door josse »

Bij deze, wij hebben afgelopen dinsdag hetzelfde gehad. om 23.50 afgesproken, maar men kwam niet opdagen. helaas dus een andere taxi moeten regelen, waar ik bijna 200 euro voor moest betalen (schiphol naar eindhoven). ik overweeg om aangifte te doen bij de politie, om te voorkomen dat anderen hier ook ellende mee gaan krijgen. de website van dit bedrijf moet offline worden gehaald als het aan mij ligt. onbetrouwbaar!

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

josse schreef:Bij deze, wij hebben afgelopen dinsdag hetzelfde gehad. om 23.50 afgesproken, maar men kwam niet opdagen. helaas dus een andere taxi moeten regelen, waar ik bijna 200 euro voor moest betalen (schiphol naar eindhoven). ik overweeg om aangifte te doen bij de politie, om te voorkomen dat anderen hier ook ellende mee gaan krijgen. de website van dit bedrijf moet offline worden gehaald als het aan mij ligt. onbetrouwbaar!
Op basis waarvan wil je aangifte doen? Welk strafbaar feit is er gepleegd? Hier is slechts spraken van een wanprestatie en dat is een civiel conflict, niet een strafrechtelijk.

Voordat een website offline gehaald kan worden, moet er toch wel even wat meer gebeuren dan een taxi van een derde die niet komt opdagen.

atlas1302

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Waarom doet de NS dan zo flauw en laat er een nacht trein rijden, om het uur of zo. Ik betaalde ook 90 euro van Gouda naar Rotterdam airport omdat de trein nog niet reed op zondag ochtend! Lekker zeg, goed begin van de dag. Gelukkig geen file want dan wordt je helemaal gek.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

josse schreef:Bij deze, wij hebben afgelopen dinsdag hetzelfde gehad. om 23.50 afgesproken, maar men kwam niet opdagen. helaas dus een andere taxi moeten regelen, waar ik bijna 200 euro voor moest betalen (schiphol naar eindhoven). ik overweeg om aangifte te doen bij de politie, om te voorkomen dat anderen hier ook ellende mee gaan krijgen. de website van dit bedrijf moet offline worden gehaald als het aan mij ligt. onbetrouwbaar!
Josse, hadden jullie wel een bevestingis mail gehad en wellicht nog mail contact met ze?
Dit was terug? Heen wel goed gegaan? Tijd ?

Zijn gewoon een stelletje ÷=%^&€£¥ !

josse
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2006 20:13

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door josse »

Ik heb een bevestigingsemail gehad. Ook werd de status geupdate tijdens het wachten op de taxi. Totdat deze plotseling werd geannuleerd. We hebben op de heenweg geen taxi gebruikt. Helaas reageren ze niet op email.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Het is compleet radiostilte!

Lekker professioneel van ze. Ze durven hier blijkbaar ook niet te reageren?!

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

PNH schreef:Lekker professioneel van ze.
Dat is/zijn hij/zij/ze dan ook niet. Je hebt niet te maken met een bedrijf.

Waarom nemen jullie überhaupt nog de moeite iets te doen en wat denken jullie te bereiken?

Gesloten