LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
josse
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2006 20:13

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door josse »

Kom op zeg, ik zou bijna denken dat u van deze website bent! waarom neemt u de moeite om de hele tijd van die onzinnige vragen te stellen in deze thread? Deze website moet offline worden gehaald om te zorgen dat niet nog meer mensen gedupeerd worden! Als zij een domein van een taxibedrijf hebben dat in Canada geregistreerd is onder de naam van Vistaprint, dan is dat fraude. alleen dat is al een reden om deze niet bestaande firma/website de das om te doen.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Zo is het Josse!

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

josse schreef:Kom op zeg, ik zou bijna denken dat u van deze website bent! waarom neemt u de moeite om de hele tijd van die onzinnige vragen te stellen in deze thread?
Ah ja, heel toevallig had ik al een account op Radar en nu ben ik mijn website aan het verdedigen door deze eerst zwart te maken om het feit dat er überhaupt geen contactgegevens op staan en af te vragen wat jullie willen bereiken.
Deze website moet offline worden gehaald om te zorgen dat niet nog meer mensen gedupeerd worden! Als zij een domein van een taxibedrijf hebben dat in Canada geregistreerd is onder de naam van Vistaprint, dan is dat fraude. alleen dat is al een reden om deze niet bestaande firma/website de das om te doen.
En wat gaan jullie doen om die website de das om te doen en offline te halen?

De kans dat de website offline gehaald wordt, is zeer en zeer klein. Fraude is het namelijk ook niet. En als die al offline gehaald wordt, heeft de eigenaar binnen 5 minuten een nieuwe website met een nieuwe naam en kan gewoon weer verder gaan, waarna jullie helemaal overnieuw kunnen beginnen met moeite doen tegen iemand waarvan jullie geen idee hebben wie het is.

Echt waar, het is de moeite totaal niet niet waard.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

@JvdW

En toch is het mooi dat er meer mensen vanaf weten en hun hopelijk geen inkomsten meer hebben met de huidige site e.d.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

PNH schreef:@JvdW

En toch is het mooi dat er meer mensen vanaf weten en hun hopelijk geen inkomsten meer hebben met de huidige site e.d.
Nu weten een paar extra mensen op Radar er meer over. Alleen de meesten die hier op Radar komen en andere topics lezen, zullen vermoedelijk de trucs wel kennen om na te gaan met wie je zaken doet en er dus sowieso al niet in getrapt zijn.

En de mensen die dat nog niet zo goed weten, zullen zeer vermoedelijk nooit deze dienst gaan gebruiken

Dan heb je de groep mensen die wel eerst onderzoek doet voordat ze gebruik maken van deze dienst. Maar die zullen vast wel goed genoeg kijken om te weten dat ze hier niet in moeten trappen en niet op zoek gaan naar Radar voor informatie.

En dan heb je de groep mensen die er wel in trapt, daarna pas nagaat of het allemaal wel snor zit en zo op dit topic stuit. Over de komende maanden zullen daarom vast een paar nieuwe leden zich hier melden. Maar voor deze mensen is het ook al te laat en eigenlijk heeft het topic en de moeite die zij doen geen zin meer.

Het aantal mensen dat echt geholpen wordt, zal vermoedelijk dus 0 zijn. En mocht het toch impact hebben, koopt de eigenaar voor enkele Euro's een nieuw domeinnaam en koppelt deze aan de huidige server en binnen een kortere tijd dan ik deze tekst heb geschreven, bestaat een nieuwe website waar nieuwe mensen in kunnen trappen en niemand zal de link met de oude website en dit topic meer gaan leggen.

Maar ondertussen zijn jullie, en ik eigenlijk ook, een hoop tijd kwijt. Maar hopelijk is mijn tijd een beetje goed besteed door men te waarschuwen voor de tijd die zij anders kwijt zijn aan het steken van moeite in iets wat vermoedelijk totaal geen zin heeft.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Zelfs als ik hun de link stuur naar dit forum, reageren ze niet !

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Moneyman »

PNH schreef:Zelfs als ik hun de link stuur naar dit forum, reageren ze niet !
Dat verbaast je toch niet?

atlas1302

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Weet u hoeveel andere taxi`s er wel rijden goedkoop ...maak eens een babbeltje en voor een tientje meer bent u ook thuis zonder ellende. En hoemeer er gegald wordt op het net van deze hopeloze taxi service, zal hij het niet lang volhouden. Uitstervingsbeleid en negeren die zooi.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

PNH schreef:Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?
Hoe vaak ga je die vraag nog hier stellen en verwachten dat er dan opeens wel iemand een reactie daarop gaat geven?

Dat jij je er nu überhaupt nog druk om maakt..

Speedy123
Berichten: 1057
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

PNH schreef:Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?
Lees gewoon eerst het topic eens door, dan weet je genoeg. Denk niet dat vele mensen na het lezen van dit topic het nog aandurven met deze service hun vakantie te beginnen.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Speedy123 schreef:
PNH schreef:Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?
Lees gewoon eerst het topic eens door, dan weet je genoeg. i
Je hebt het tegen TS he :wink:

Speedy123
Berichten: 1057
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Moneyman schreef:
Speedy123 schreef:
PNH schreef:Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?
Lees gewoon eerst het topic eens door, dan weet je genoeg. i
Je hebt het tegen TS he :wink:
Ik weet het maar waarom blijft die maar vragen of er mensen nog gebruik maken van een Taxi service waarvan al zoveel mensen hebben gezegd dat ze niet op komen dagen? Zodra dat eenmaal bekend is, gaan mensen dat risico toch niet meer nemen als ze een vlucht mnoeten halen?

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

JvandeW schreef:
PNH schreef:Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?
Hoe vaak ga je die vraag nog hier stellen en verwachten dat er dan opeens wel iemand een reactie daarop gaat geven?

Dat jij je er nu überhaupt nog druk om maakt..
Net zolang er meer mensen reageren die de dupe zijn geworden, wellicht kunnen we nog geld terug krijgen ?!

En zo staat deze forum weer steeds bovenaan ;)

Wordt toch gelezen hè

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Moneyman schreef:
Speedy123 schreef:
PNH schreef:Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?
Lees gewoon eerst het topic eens door, dan weet je genoeg. i
Je hebt het tegen TS he :wink:

Wat/wie is TS?

Speedy123
Berichten: 1057
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

PNH schreef:
Wat/wie is TS?
Topic Starter, degene die de discussie aanmaakt. In dit geval u.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

PNH schreef:
JvandeW schreef:
PNH schreef:Wie heeft er ervaring met deze taxi "service" ?
Hoe vaak ga je die vraag nog hier stellen en verwachten dat er dan opeens wel iemand een reactie daarop gaat geven?

Dat jij je er nu überhaupt nog druk om maakt..
wellicht kunnen we nog geld terug krijgen ?!
Hebben jullie vooraf betaald? Want dat maakt de situatie direct een heel stuk anders.

atlas1302

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Wie betaalt taxi`s vooruit zonder maar èèn wiel gezien te hebben, denk niet dat deze goedgelovige man dat gedaan heeft anders had het openings TOPIC wel anders geformuleerd.

Hij moest een duurdere taxi nemen wat hem het maagzuur wat extra opspeelde, jammer man volgende keer beter. En nee, ik ga nooit met het goedkoopste van het goedkoopste want wiskundig gezien is 2x goedkoop, DUUR!

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Speedy123 schreef:
PNH schreef:
Wat/wie is TS?
Topic Starter, degene die de discussie aanmaakt. In dit geval u.
Ok, bedankt voor de info. Ik ben idd de TS

Gesloten