LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Motorkledingwinkel.nl

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
ArieBoer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2018 16:23

Motorkledingwinkel.nl

Ongelezen bericht door ArieBoer »

Hallo

Ik vraag me af of er mensen zijn met ervaring wat betreft: motorkleding.nl
Hele mooie site en heb daar helm besteld ( 28-12-2017) en betaald netjes bevestigingen gekregen maar nu na 8 dagen, inmiddels al meer.
Geen bericht gehad ook niet hoe het met de voortgang van bestelling is. Ga dus twijfelen of dit wel zuivere koffie is geef ze wel voordeel van de twijfel.

Dus graag reactie goed of slecht

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Motorkledingwinkel.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ze zijn lid van het thuiswinkelwaarborg. Ik zou nog even wachten en eventueel daar een klacht indienen. Het is vakantietijd nu, het kan zijn dat het daarom wat langer duurt.

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: Motorkledingwinkel.nl

Ongelezen bericht door Appie83 »

Dat ze aangesloten zijn bij Thuiswinkel Waarborg is een goede indicatie dat je te maken hebt met een betrouwbare partij. Check dit ook altijd even op de website van thuiswinkel.org zelf. https://www.thuiswinkel.org/ledenlijst/ Er zijn regelmatig webwinkels die onterecht vermelden dat ze bij een dergelijke organisatie zijn aangesloten. Bij motorwinkel.nl zit dit wel goed. .... Ehm te snel gekeken..., ze zijn zoals Breejck zegt inderdaad niet aangesloten. Dit hoeft overigens niet te betekenen dat ze niet goed bezig zijn.

Oftewel nog even geduld of even een berichtje sturen
Laatst gewijzigd door Appie83 op 05 jan 2018 18:31, 2 keer totaal gewijzigd.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Motorkledingwinkel.nl

Ongelezen bericht door BreejKC »

Als je exact op motorkledingwinkel.nl zoekt in de ledenlijst van Thuiswinkelwaarborg, dan komt deze firma daar niet voor. En, kijk nog maar eens goed op de site van motorkledingwinkel.nl, dan zie je daar echt niet het logo van Thuiswinkelwaarborg staan. Helaas TS, u bent er ingelopen of u heeft niet verder gekeken als uw neus lang was. Want vele winkels die motorkleding verkopen heten bijna precies eender, maar het is net een beetje anders.

Waarschijnlijk zijn de aanbiedingen van motorkleingwinkel.nl net iets scherper als van hun meer betrouwbare collega's. En als hebzucht dan verblindt en je niet dubbel zo voorzichtig bent bij dingen die eigenlijk te mooi zijn om waar te zijn, dan kun je er weleens met open ogen instinken. Ik vrees dus voor u, TS, dat u naar uw geld kunt fluiten en er ook geen nieuwe helm thuisbezorgd gaat worden. Mocht het tegendeel het geval zijn, laat u dat dan hier ook nog weten?

ArieBoer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2018 16:23

Re: Motorkledingwinkel.nl

Ongelezen bericht door ArieBoer »

Hallo BreeJCK

Was geen heb zucht heb twee gedacht om andere helm te kopen, dezelfde als mijn oude.
Gegoogeld op merk en zij hadden er eentje en in mijn maat.
Dat het jammer zou zijn van het geld, is bijzaak stuk vertrouwen wat deze bedrijven verpest is erger.

Ik laat de uitkomst nog weten .

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Motorkledingwinkel.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Kijk maar eens op trustpilot. Is erg verhelderend. Nl.trustpilot.com

ArieBoer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2018 16:23

Re: Motorkledingwinkel.nl

Ongelezen bericht door ArieBoer »

Hallo

Ik denk toch dat een beetje onderzoek en klacht hier voor leggen helpt.
Had ook op trustpilot gekeken en klacht gemeld, waren meer mensen met problemen, dus dacht weg geld.Maar het is anders gelopen kreeg mail van motorkledingwinkel dat site naar ander portal ging en helm niet leverbaar was en ook dat geld binnen 5 dagen retour zou worden gestort. En ja net gekeken het staat er op.
Soms helpt vertrouwen en onderzoek misschien een beetje.

Ik in ieder geval blij en les geleerd, ga ook op google-maps kijken of bedrijf er wel is op dit adres en trustpilot raad plegen.

Gesloten