LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Reuchlin
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2018 15:04

Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Ongelezen bericht door Reuchlin »

Renault heeft aangegeven geen nieuwe batterijen meer te plaatsen in oude Zoë !
Je hebt hem met een oude batterij gekocht ,dus helaas geen upgrade meer voor de eerste klanten naar een nieuwe batterij met meer capaciteit.
Wie heeft een oplossing

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Ongelezen bericht door yan »

Zelf nieuwe batterij kopen.
Moet voor andere "producten" ook.

Moneyman
Berichten: 29869
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Reuchlin schreef:Renault heeft aangegeven geen nieuwe batterijen meer te plaatsen in oude Zoë !
Je hebt hem met een oude batterij gekocht ,dus helaas geen upgrade meer voor de eerste klanten naar een nieuwe batterij met meer capaciteit.
Wie heeft een oplossing
Ik heb geen stapeltje nieuwe batterijen voor je :wink:

Waarom zou Renault dat moeten doen?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je hebt de batterijen niet gekocht, maar gehuurd?

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Ongelezen bericht door witte angora »


kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Ongelezen bericht door kweenie »

De oplossing is vrij simpel, namelijk de auto op de zelfde capaciteit houden die hij ook had toen je hem kocht. Je hebt hem toen, neem ik aan, bewust gekocht met deze capaciteit en dat leek jou toen voldoende. Ik kan mij niet herinneren dat ze de auto toen hebben aangeprezen met de belofte dat de capaciteit in de toekomst uitgebreid zou kunnen worden. Alleen als ze die belofte wel hebben gedaan, dan heb je een goed punt richting Renault. Anders is het pech.

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Ongelezen bericht door madfred »

kweenie schreef:De oplossing is vrij simpel, namelijk de auto op de zelfde capaciteit houden die hij ook had toen je hem kocht. Je hebt hem toen, neem ik aan, bewust gekocht met deze capaciteit en dat leek jou toen voldoende. Ik kan mij niet herinneren dat ze de auto toen hebben aangeprezen met de belofte dat de capaciteit in de toekomst uitgebreid zou kunnen worden. Alleen als ze die belofte wel hebben gedaan, dan heb je een goed punt richting Renault. Anders is het pech.
Ik denk eerlijk gezegd dat TS de accu's wil vervangen omdat de capaciteit (te ver) is gedaald, dus niet zozeer om de capaciteit te verhogen tov de originele waarde.

stofzuigertje

Re: Renault Zoë: geen nieuwe batterijen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ze bij de jaarlijkse beurt doormeten of je tussendoor komt klagen meten ze het accu pack...
Dan kan er bij tekort een nieuwe in komen en de oude is nog leverbaar maar zal binnenkort door de nieuwere grotere vervangen worden.

Dus zodra versleten zou je alsnog die grotere krijgen.....
Dat is voordeel huur systeem en dus niets kopen.

Wel is de nieuwste zoveel duurder dat je tegen eenmalig bedrag van €3500,- meer kreeg , die valt er buiten maar wat de huurprijs van dat zwaardere pakket is zeggen ze niet.
Ik vermoed dat ze dan ook meer per maand gaan vragen....
Uw dealer kan info geven maar een gebruikt accu pakket is waardeloos dus beter dit doen als de huidige te slecht is en vervangen word.
Dan kun je kiezen tussen ongeveer dezelfde of een zwaardere met hogere maandkosten.

Gesloten