Pagina 1 van 1

Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Geplaatst: 30 sep 2019 16:05
door Radar
Je zou van een bedrijf als Tesla toch verwachten dat wanneer er problemen zijn met je auto, de klantenservice bereikbaar is om je te helpen. Toch staan er online veel klachten over de slecht bereikbare klantenservice van Tesla. Onderdelen zijn niet op voorraad, je staat lang in de wacht en een app die foutmeldingen geeft. Hoe gaat Tesla de klachten oplossen?

Radar maandagavond 30 september 2019 om 20:30 op NPO 1

Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Geplaatst: 30 sep 2019 21:05
door Edgar2
De problemen zijn nog verre van opgelost of verbeterd zoals Tesla aangaf richting Radar in de uitzending. Mooi onderwerp om binnenkort weer op televisie te plaatsen.

Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Geplaatst: 01 okt 2019 01:37
door Revoked
Oud nieuws. Zelfs hier wordt er overgestapt naar een ander merk. Ja, ook ik.

Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Geplaatst: 01 okt 2019 19:22
door Arizonakid
Jammer dat Radar helemaal niets heeft gedaan met de vele positieve reacties die zijn gegeven. Maar ja, dat levert geen onderwerp op. Zelf Tesla rijder, en service is prima. Ook afspraak via de app werkt goed. Ja, er zijn zeker groeistuipen, maar iedereen doet zijn uiterste best voor de klant, is mijn ervaring.