LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wij komen niet van onze auto af

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
tukkertjeee
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jan 2006 09:40

Wij komen niet van onze auto af

Ongelezen bericht door tukkertjeee »

Hallo,

We zijn al tijdje bezig om onze auto te verkopen omdat wij een nieuwe willen hebben.

http://tinyurl.com/zkshv

Het gaat om deze auto.
Een opel astra sedan. 1993 met gloed nieuwe apk en heel goed onderhouden. We laten ook de cd speler van pioneer zitten en vragen om te beginnen 1500 euro.
Dat lijkt mij toch een redelijke prijs. Zijn er nu teveel auto's te koop of zo ?

jacbigboss
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2006 09:43

Re: Wij komen niet van onze auto af

Ongelezen bericht door jacbigboss »

Volgens mij is dit geen advertentie krant :oops: en een beetje gedult zal u ook niet mistaan hij staat er pas 4 dagen op . Als precies wilt weten wat u er voor kan vragen orienteer u wat er zoal bij speuders gevraagt word :twisted:

tukkertjeee
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jan 2006 09:40

Re: Wij komen niet van onze auto af

Ongelezen bericht door tukkertjeee »

Ow we zijn al veel langer bezig hoor dan 4 dagen. En nee tis niet de bedoeling om hier te adverteren.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Wij komen niet van onze auto af

Ongelezen bericht door NAK »

tukkertjeee,

Heb je er wel eens van gehoord dat je een auto ook in kan ruilen????

Aardige Mevrouw
Berichten: 103
Lid geworden op: 17 jun 2005 09:19

Re: Wij komen niet van onze auto af

Ongelezen bericht door Aardige Mevrouw »

Is de auto al weg? Heb de link geprobeerd, maar advertentie is er niet meer.
Verder heeft bijvoorbeeld een Radio/CD speler niet echt veel méérwaarde. Ik wil nog wel een tip geven: marktplaats werkt veel beter, zeker in het geval van een auto.
(heb d'r zelf goede ervaringen mee, snel reacties & snel verkocht; en zelfs geen "vreemde snoeshanen" mee over de vloer gehad)

tukkertjeee
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jan 2006 09:40

Re: Wij komen niet van onze auto af

Ongelezen bericht door tukkertjeee »

Nee nog niet weg. En staat ook al op marktplaats. Kan kloppen dat de link niet meer werkt omdat t volgens mij niet mag. Maar als iemand dan toch nieuwsgierig is kijk gewoon op marktplaats. Opel astra sedan 1.6 enschede uit 1993. blauw van kleur en vraagprijs 1450 euro. Dan vind je um vanzelf wel.:)

vertmaori
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 nov 2003 15:12

Re: Wij komen niet van onze auto af

Ongelezen bericht door vertmaori »

Ik heb de advertentie op marktplaats opgezocht. Er ontbreekt voor een koper toch wel relevante informatie. Wat is bijvoorbeeld de kilometerstand? Heeft de auto stuurbekrachtiging? etc,etc.

Is de prijs marktconform?

Als je goed rondkijkt op internet is er erg veel aanbod van Astra's uit de jaren 92 tot 95. Deze staan helaas niet bekend als de meest betrouwbare en roestvrije auto's. Hoe goed julle exemplaar ook mag zijn. Daarnaast zijn de sedanmodellen niet bepaald gewild te noemen. Door het grote aanbod kiest men eerder voor een hatchback of stationcar.

Gesloten