LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NAK Nationale autokaart

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
damyra
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2007 10:00

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door damyra »

1 april, kikker in je bil !!!!

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

@Narob...als het idd zo zou zijn (wat niet zo is weet ik uit betrouwbare bron) dan hebben in ieder geval Telegraaf en Endemol er het volste vertrouwen in!!!
Want geldschieten doe je niet zomaar....toch?
Je bent ook niet verplicht om je eigen betrouwbare garagebedrijfje vaarwel te zeggen....maar het is ook niet zo dat er bij de aangesloten bedrijven froude gepleegd wordt.....ik ken ook garagebedrijfjes waar je de apk af kon kopen...... :shock:
Al de aangesloten bedrijven zijn gerenomeerde bedrijven met een landelijk dekking.....dat wil natuurlijk niet zeggen dat daar niemand werkt die onder de tafel wat bij wil verdienen natuurlijk....
Of het gaat werken of niet zullen we af moeten wachten...maar mij hoor je iets niet afkraken tot het moment dat ik uit eigen ervaring weet dat het niet werkt. Je bent vrij om gebruik te maken van de kaart en er zullen zeker wel mensen zijn die er wél voordeel bij hebben....zo gaat dat tenslotte bij alle kortings passen.

NAROB
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 mar 2007 14:09

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door NAROB »

:idea: Macy jij zit te dicht bij het vuur, je bent zo positief :oops:

GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door GMKX »

Macy,

Waar heb je dat hologram nou gezien?
Sta jij soms op de payroll??? :oops:

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

tja Narob...waarom iets afkraken als ik nog niet uit eigen ervaring weet of het werkt ja of nee....
Ik geef dan wel mijn mening uit oogpunt van een vrouw maar ik ben er van overtuigd dat als de Centers lid zijn van de BOVAG of VACO er vanuit gegaan mag worden dat de keuring e.d. goed gebeuren. Ik ben zelf nu eenmaal niet handig in het maken e.d. van auto's en ik vind het wel zo prettig als ik in ieder geval mijn auto kan vertrouwen :wink:
Ach..en in deze wereld met pasje en kaartjes en zelfs je rijbewijs in creditcard formaat kan er de NAK ook nog wel bij.

GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door GMKX »

:shock: :shock: :? Het enige wat ik zie is dat als je zoon kaart hebt je dan moet laten keuren bij een truckbandenbedrijf. Ballentent.

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

@GMKX als je de kaart goed bekijkt dan zie je onder het NAK embleem een hologram staan...(zie "media, voor journalisten onder afbeeldingen "nationale autokaart pas)
Helaas sta ik niet op de payroll...maar je brengt me op een idee zeg :wink:

Flitser
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mar 2007 15:08

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Flitser »

@ NAROB
Je oor goed te luisteren leggen, zijn mede geld schieters !!!!
Waar beluister jij dat dan... :?:

leon2
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 mar 2007 16:47

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door leon2 »

:cry: Hoezois dit circus gratis ? Die flauwekul kost toch 69 Euro met allerlei addertjes onder het gras....10% korting ?? Ja op wat op k..prijzen zeker
bij elk fatsoenlijke garage kun je voor 69 Euro 5 jaar APK doen.. gewoon zakkenvullen dus

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Bericht voor Macy i.v.m. haar berichten over die NAK:

Een ezel stoot zich in 't algemeen
Geen twee keer aan dezelfde steen
Maar een ezelin dat stomme dier
Dat stoot zich wel een keer of vier!!

Welkom in de kring van goedgelovigen en slechte lezers!!

Grootvader

GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door GMKX »

LeonV: Hoe bedoel je 5 jaar? Het gaat nou toch per 2 jaar?
Dit is natuurlijk weer zo'n truc om je op de mailinglijst te krijgen. Krijgen ze de adressen niet bij het RDW? Dan maar zo! En dan willen ze nog dat je dr 69 eurootjes voor aftelt ook.
WASSEN NEUS!! :roll: :roll: :roll:

leon2
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 mar 2007 16:47

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door leon2 »

hee gmx, nee ik bedoel dat bij elk fatsoenlijk autobedrijf voor 69 euro je wel bijna 5 jaar lang je apk kunt doen voor dat bedrag; "gratis", gewoon gelul, bij de kwik fit doen ze het al voor 19 euro bij een actie.bij de Kruidvat vorig jaar voor 9.95 !! Nou je rijdt je auto misschien voor een jaar of 3 maximaal, dat ben je nog steeds goedkoper uit en dan heb ik het nog niet eens over de roetmeting ed - die moet je bij die nakkers ook nog eens afrekenen !
gewoon nepperij dus !!

NONNINO
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2007 18:32

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door NONNINO »

:lol: Ik heb zelf vorige week remmen met schijven voor laten
vervangen prijs per schijf € 81.00 en remblokken € 41.86
€ 242,59 voor een opel vectra van 2002 kant en klaar geen arbeids tarief. de voorbeeld prijzen eerst 30% erbij tellen en dan 10 % korting
moet je wel een echte domme ezelin zijn om daar in te trappen.
De voorbeeld prijs van de grotebeurt maar niet over te spreken
waar is de luchtfilter en de brandstoffilter :?: :wink: echt fout

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

@ Opa; Hartelijk dank voor je "warme" welkom.....
We kunnen niet veel meer doen dan afwachten lijkt mij...wil jij geen kaart dan is dat jou keuze...net zoals het aan mijn keuze is om dat wel te doen....en om dan gelijk de anders als ezelin af te schilderen?!?!?!?
bravo hoor...flinke vent...... :shock: wat zul jij het goed doen bij de vrouwen............
Je antwoord is wel zoals je naam het aangeeft overigens...met alle respect voor de oudjes onder jullie hoor...maar respect is wederzijds.

Ellen7
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2007 19:57

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Ellen7 »

Jongens,

De Nationale AutoKaart is top! Gewoon doen en niet altijd overal wat achter zoeken. Kijk op tv en je ziet het! Ga naar de AutoRai en je beleeft het. Hier zit power achter en dat wordt niet voor niets gedaan, juist voor de autorijder!

Wat is nu 69 euri als je zoveel voordeel geboden wordt!

Gr

Ellen

gsa
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2007 11:17

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door gsa »

Ellen7, "...juist voor de autorijder1" :?

Ik heb toch ernstig het idee dat er maar een paar mensen zijn die hun zakken lopen te vullen, en dat is niet de gemiddelde automobilist... :shock:

Wat dat 'voordeel' betreft: ik heb even de voorbeeldfacturen op de website bekeken, maar ik vrees dat ik momenteel ZONDER de kaart al stukken goedkoper uit ben. Ik heb bij mijn garage bijvoorbeeld nog nooit voor 'Gebruik testapparatuur' hoeven betalen :lol:
(Of het zijn gewoon slechte voorbeelden :wink: )
En bij de Euromaster of Quickfit kan ik de olie ook voor minder laten verversen!?

Daarbij kies ik liever zelf waar ik naar toe ga, ik zit niet graag alleen maar aan een Profiletyre vast...

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

@ Ellen...ik ben blij te lezen dat er ook nog positieve mensen zijn. Ik ben ook van mening dat je voordelig uit kunt zijn met de kaart.
En het is zeker de moeite waard om de kaart een kans te geven ipv van hem van alle kanten af te gaan zeuren. En idd...wat is nou 69 euro?!.... avondje stappen kost meer en heb je nog hoofdpijn van ook nog. :wink: maar goed...als er mensen zijn die de voorkeur geven aan 69 hamburgers van de mac dan is dat hun keuze natuurlijk.....ik ga voor de kaart...is beter voor de lijn ook nog :wink:

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

@gsa....wie denk de dat de volgende is die aangesloten wil ...worden bij de NAK?....juist!... Euromaster of Quickfit het is echt een kwestie van tijd...al is quickfit redelijk klein voor zo'n grootscheepse aktie.

GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door GMKX »

@macy: Mmmmmm..... Inside information of gokwerk? En ja, inderdaad, Kwikfit (ik heb ff gekeken, maar het is echt niet met een Q)is wel wat klein met maar 180 of 190 punten. Dan kan je beter euromaster hebben met meer dan 90 filialen. hahahaha :lol: oh nee, nog leuker, neem de allerallergrootste: profiel met maar liefst meer dan 60 personenwagen punten.

BIG time LOL :lol:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door kanovaarder »

NAK voor de niet nadenkende automobilist

Voor de meelezers; het rijmpje heb ik van een VROUW geleerd.
Vrouwen kunnen dit namelijk beter dan mannen!
Voorbeeld Playtex BH-reclame: "Iedereen kan een beter figuur hebben, zelfs jij!!"of die meiden van SBS6, : "praat me niet over Botox, daar weet jij alles van hè".

Kortom, die meid die begon met haar hinderlijke reklame van die NAK, notabene terwijl de spelregeld dit in dit forum verbieden wil mij op mijn nummer zetten terwijl zij inderdaad laat blijken die ezelin te zijn en uit wellicht een zeer groot eigenbelang in dat NAK ons mannen ook als ezelinnen zou willen zien!

Welnu dame! Ik was wel een lid van Man-Vrouw-Maatschappij,. Liep wel mee in demonstraties voor vrouwenrechten en "Baas in eigen buik".
Zat als vrijwel enige man tussen vrouwen op een dagschool voor volwassenen en had daar geen enkele moeite mee.

Waar ik wel moeite mee heb zijn die slogans waar met zoveel voordeel geschermd wordt maar waar die "Kleine Lettertjes" heel duidelijk maken dat dit voordeel weleens heel nadeling zal kunnen gaan uitvallen hetgeen hier al is beantwoord.

Eigenlijk denk ik u een beetje onder te moeten brengen onder de catagorie kleine oplichtertjes omdat u zo fanatiek het voordeel blijft aanprijzen terwijl dit er niet eens is.
Ik val u daarom hard aan omdat u kennelijk met het getoonde fanatisme mensen over de streep wil trekken die niet zo goed zijn in het kunnen lezen van die "kleine lettertjes".

Dus Mien, een beetje gedeisd hè.
Meer respect voor die oudere mens die weleens uit eigen ervaring het gelijk aan zijn zijde kan hebben! (Ook vanuit zijn vakverleden!)

Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 30 mar 2007 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten