LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NAK Nationale autokaart

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je voor elke aanbieding vraagt of ze later terug kunnen bellen omdat je eerst op Kassa en Radar wilt kijken of het bedrijf en product wel betrouwbaar zijn zul je meestal weinig meer horen!

Zo kom je ook van deze af die zich niet aan het info filter houden!

elbee
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:19

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door elbee »

Hebben wij dat! Geheel ongevraagd wordt er vorige maand 2.95 en 69,00 euro van onze rekening gehaald door de zogenaamde nationale autokaart. Even laten storneren want wij hadden er werkelijk nog nooit van gehoord. Vandaag een brief gehad van een incassobureau of we ff 89,43 willen overmaken voor het nak.
Schiet mij maar lek...Wij bellen naar het nak neemt niemand op...incassobureau bellen voicemail hahaha een incassobureau op voicemail. Het moet niet gekker worden. Uiteindelijk toch iemand van het incassobureau aan de telefoon. Die komt dus met een verhaal dat verzin je niet. Wij hebben of een proefpakket aangevraagd of per tel de kaart besteld of hij zat vast aan het kenteken van de auto die we gekocht hebben. Daar zou je dus niet van af kunnen komen die zit er tot aan de sloop aan vast VERPLICHT!.Of......het maakt niet zo veel uit we hebben een kaart! Maar we hebben helemaal geen kaart! ook dat nog. Wie weet raad?

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door pbarendse »

elbee: Heel eenvoudig. Stuur ze een brief (liefst aangetekend) dat je niet betaalt tenzij zij een geldige overeenkomst kunnen tonen. Dan is het waarschijnlijk het laatste dat je hoort.

Nog 1 tip: Bel ze niet maar handel vanaf nu alles schriftelijk af. Dit in verband met eventuele bewijslast mochten ze er een zaak van maken (wat me stug lijkt voor dit bedrag, maar je weet nooit...)

elbee
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:19

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door elbee »

heel erg bedankt er gaat vandaag nog een aangetekende brief de deur uit. Hopenlijk einde verhaal. :?:

tara1
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2009 22:27

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door tara1 »

Beste allemaal,

Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met de pas van Nationale Auto Kaart.
Ik ben per telefoon prima geinformeerd over de mogelijkheden en voordelen van de pas. Ik ben normaal niet zo voor telefonische verkoop maar kan niet anders zeggen dat ik prima info heb gekregen.

Het is in ieder geval niet zo dat er alleen bij een "bandenboer" gekeurd zou kunnen worden. Er zijn over NL ongeveer 600 garagebedrijven die meedoen dus wel een complete dekking dacht ik zo.
Bovendien is het zo dat alleen gekeurmerkte BOVAG / VOCA bedrijven meedoen en die staan toch zeker ook garant voor kwaliteit.
Dus ben je niet alleen verzekerd van lage prijzen maar ook van een goede kwaliteit!

Ik kreeg bij mijn vorige garage ook altijd de APK gratis bij een kleine beurt maar kreeg daar niet 10 % korting op onderdelen en ook nog eens 10 % korting op onderhoud wat ik met deze pas wel direct verrekend krijg! Het enige wat als saldo naar de pas wordt gestort is de korting op brandstof maar ook dit kun je naar je bankrekening laten overmaken dus ik zie het probleem niet zo.

Er werd in de link van àuto internationaal die hierboven werd gegeven beweerd dat niet zeker was wat er in NL zou gaan gebeuren met de APK maar ik kan u een ding uit ervaring vertellen en dat is dat dingen nooooooit afgeschaft danwel goedkoper worden!!!!

Al met al kan ik u dus in ieder geval zeggen dat ik zeeer tevreden ben en ook zeker geld bespaar op mijn rekeningen! Dus . . . IK ZEG DOEN!

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door pbarendse »

@tara1: Geweldig... Een echt geloofwaardige bijdrage. NOT!

Wat dacht je? Het topic ligt al te lang op zn reet, laat ik eens wat positiefs toevoegen? We komen niet uit een ei of zo hoor...

tara1
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2009 22:27

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door tara1 »

HERO!!!
Geweldig piet of peter of hoe je heten mag!
Het spijt me dat je zo'n rot leven hebt dat je het internet afgaat om te kijken of je nog iemand af kan zeuren. Voel je je dan beter? Voel jij je zo rot? Eigenlijk hoop ik het wel anders zou het gewoon betekenen dat je geen opvoeding hebt gehad! ?

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door pbarendse »

Heeft niets met afstruinen te maken, dit topic stond nog op mijn notificatielijst. En aangaande je verdere opmerking: die negeer ik maar gewoon...

Het is lastig toe te geven dat je hier gewoon zit te spammen voor de NAK he?

Ik voel me overigens prima, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mijn gemoedstoestand je geen moer interesseert.

XanderV
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2009 19:15

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door XanderV »

Ook ik ben onlangs telefonisch door een callcenter benaderd of ik interesse had in een zogenoemde Nationale Autokaart.
Aangezien ik nog twijfels had over het aanschaffen van een dergelijke kaart zou er mij een bevestigingsemail worden verstuurd en een ongeactiveerde kaart met begeleidende brief. Ik zou hierop nog 7 dagen hebben om te reageren, zoals ook wettelijk is bepaald. Omdat beiden uitbleven en ik geen idee had welk bedrijf mij van de betreffende kaart zou voorzien, heb ik niet kunnen reageren. Desondanks is er kort geleden wel 74,95 Euro van mijn bankrekening afgeschreven.
Ik wens absoluut geen Nationale Autokaart en zal het geld bij mijn bank laten terugboeken.

Ik probeer ze ook al geruime tijd telefonisch te bereiken maar de telefoonnummers die op de site vermeld staan, bestaan gewoon niet!

Dergelijke handelspraktijken zijn gewoon pure oplichtingspraktijken.
Wat mij betreft gaat hier verdere actie op volgen.
Ik krijg ook totaal geen respons op emails.
Zoals gezegd laat ik het bedrag storneren en we zien wel wat er verder gebeurt a la al eerder genoemde incassobureau's.
Iemand nog meer tips zoals ontbreken geldige overeenkomst, geen levering van het product (wandaad)?

Ik wil van die semi-ongevraagde Nationale Autokaart af, maar reken maar dat zij nog niet van mij af zijn.
Zijn hier nog meer recente leden van de fanclub Nationale Autokaart die hun geluk met ons willen delen? (ja sarcastisc bedoeld)
Samen sta je sterk!
TROS Radar gaan wij hier ook eens wat mee doen?

Appienl
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:41

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Appienl »

13-08-2009

Zojuist telefonisch de autokaart gekocht. Met in het achterhoofd dat ik het kan annuleren binnen 8 dagen. Via de website koste de kaart 93,75 en via de belcollectant maar 79euro. Dan heb je de APK toch snel eruit, daar ik de reparaties toch altijd via mijn vaste garage laat doen (meer dan 10% korting..)

Desnoods doe ik er 10 jaar over om de kosten eruit te krijgen. Nu hoop ik wel natuurlijk dat ik een mail krijg met de info :)

Meteen een NAK garage gebeld en afspraak gemaakt dat als ik de NAK pas heb meteen een APK erop kan gooien.

stofzuigertje

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De reclame is leuk maar heeft U alle bovenstaande al gelezen?

Ik zou liever een andere nemen, www.mijngarage.nl die een offerte voor Uw auto geeft nadat U de werkzaamheden invulde, niets vooraf betalen maar wel scherpe prijzen!

Het vooraf betaalde bedrag is voor de organisator en de Garage zal via Roet en 4 gasmetingen of afmeldkosten en reparaties de korting meestal proberen terug te verdienen.

Via mijn link krijg je diverse (ook sommige niet Bovag) garage's waar je zelf een keuze uit mag maken.
Dit zijn meestal universele niet dealers die redelijke prijzen hanteren en dus goedkoop en meestal betrouwbaar.

dolfijntje80
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2009 19:12

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door dolfijntje80 »

hoe zeg ik de kaart op heb hem gisteren gekregen maar wil hem helemaal niet kan iemand me helpen

nooren
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2009 01:18

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door nooren »

Zeer klantonvriendelijk. Wanneer je opzegt via e-mail binnen 7 dagen krijg je de kaart toch toegestuurd. Op volgende mailtjes wordt (ook) niet gereageerd. En het postbusnummer is opgeheven...
Advies: niet aan beginnen dus!

sas2314
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2009 15:12

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door sas2314 »

Goedemiddag,

kan iemand mij zeggen waar ik naar toe kan bellen om die Nationale Autokaart af te zeggen? Ik heb me nu twee keer via de mail afgemeld met leesbevestiging en gevraagd of ik een bevestiging van afmelding kan krijgen; maar hoor niets! Ben bang dat ik nu toch die kaart krijg en dat het geld wordt afgeschreven.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door jor »

Doe het anders schriftelijk,adres hieronder.

http://www.nationaleautokaart.nl/docume ... ebsite.pdf
Nationale Autokaart
Postbus 31165
6503 CD Nijmegen
The Netherlands
T 0900 3300200
[email protected]

sas2314
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2009 15:12

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door sas2314 »

bedankt voor de reactie; helaas is het nummer niet beschikbaar. Ik ga het inderdaad dan maar schriftelijk doen. Heb er een slecht gevoel bij :?

erikd_o
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:28

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door erikd_o »

Ik heb al enkele jaren de Nationale Autokaart (NAK).
Een week of wat geleden heb ik mijn auto gewijzigd via de site. Binnen een week zou dan een nieuwe kaart worden gezonden. We zijn nu vijf weken en twee herinneringen per mail verder, maar er komt helemaal niets van de NAK.
Ze zijn alleen per mail bereikbaar.

Wie heeft er de laatste tijd nog iets van de NAK vernomen? Bestaat de NAK nog wel?

waterhoen
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2009 13:02

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door waterhoen »

ik probeer al 3 maanden om een ander kenteken op die k#$%^t kaart te krijgen:
geen resultaat, je wordt gewoon genegeerd, ik heb ook op het nak-forum gepost, negatieve uitlatingen worden niet geacepteerd.
het is gewoon oplichterij!
nooit meer aan beginnen!
je kunt e-mail sturen, maar als het hem(het is er maar 1, de directeur zelf hans van kinschot) niet zint antwoordt hij gewoon niet.

erikd_o
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:28

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door erikd_o »

Uiteindelijk heb ik vorig jaar emailcontact gekregen. De factuur is via NAK bijgeschreven, omdat de overschrijving op een nieuw kenteken niet tijdig was gebeurd.
Het emailadres waarmee ik heb gecorrespondeerd was marieke (apenstaartje) tblc.nl.

Succes!

P.S.: Ik zie nu net op de site dat de werkwijze van de kaart is gewijzigd. Je bouwt nu geen tegoed op bij NAK, dat je kan laten storten, maar je krijgt direct korting.
Dan weet ik het al, ze rekenen iets hogere prijzen, aangezien ze al weten dat ik met een NAK kom.
Mijn tegoed dat ik al had is ook onvindbaar inmiddels.

kunstbenoidgdheden
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2011 10:50

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door kunstbenoidgdheden »

Ik heb vandaag maar weer eens contact gezocht maar zonder resultaat. Ik spaar al een paar jaar en wil nu mijn tegoed opnemen. Blijkt mijn tegoed niet meer op de site staan zoals bij de anderen. Via mijn garage een telefoonnummer gescoord blijkt achteraf van TLBC te zijn. Helaas weer bot gevangen want TLBC werkt niet meer met de NAK.

Normaal gesproken zou ik zeggen een aangetekende brief, maar als ik alles zo lees wordt dat niets. Ik heb inmiddels bij SUR een aanvraag gedaan voor juridische hulp. Want die 200 euro tegoed is ooit door mij betaald en wil nu dat ook wel weer graag in mijn broekzak hebben.

Ook lees ik dat je momenteel gelijk korting krijgt ipv sparen heeft iemand hier ervaring mee? Zover ik weet rekent mij garage geen andere prijzen hiervoor en bieden zij mij elke keer extra service zonder hiervoor te betalen. Zo heeft mijn garage zojuist naar een storing gekeken zonder geld hiervoor in rekening te brengen. Over mijn garage geen kwaad woord maar complimenten, maar dat kan ik niet van de Nationale Auto Kaart zeggen.

Ik zou via TBLC nog een telefoonnummer krijgen van NAK ben benieuwd. Anders ga ik hun maar weer eens bellen totdat ik het nummer krijg. Zodra ik dit heb kan zal ik delen mits er behoefte aan is.

Gesloten