LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boxspring cold van Jysk?????

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
madam21
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2010 07:33

Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door madam21 »

Wij hebben de boxspring cold van Jysk aangeschaft.
Wie hebben hier ook ervaring mee? Wij kunnen er nog niet aan wennen, veel rugklachten. Misschien duurt het even voor we onze draai hierin gevonden hebben? Er zit een topper op met van dat nasa schuim. Misschien is dat het wat niet lekker ligt. Je zakt er behoorlijk in weg. In de winkel natuurlijk uitgeprobeerd maar eventjes uitproberen is toch duidelijk anders als een hele nacht.
Graag jullie ervaringen. En wie weet of het mogelijk is een bed retour te doen??

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door sjoegel »

Koop is koop. Je kunt iets niet zomaar terugdoen omdat het je niet bevalt. Maar ik zou even in overleg gaan met de leverancier of en wat er aan te doen is. Doe dat vriendelijk :D dan bereik je vaak het meest.

madelief1966
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:16

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door madelief1966 »

ik lig er heerlijk op :D geen last meer van rugpijn.

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door mihoen »

sjoegel schreef:Koop is koop. Je kunt iets niet zomaar terugdoen omdat het je niet bevalt. Maar ik zou even in overleg gaan met de leverancier of en wat er aan te doen is. Doe dat vriendelijk :D dan bereik je vaak het meest.
mee eens. jysk is vrij nieuw in nederland en hebben behoefte aan goede reclame. dus inderdaad gewoon ff naar de winkel en je probleem uitleggen. ze konden nog wel eens verder gaan dan jij denkt, of makkelijker oplossen dan verwacht. gwoon proberen als ik jou was

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door mihoen »

en? hoe gingen ze er mee om?

ocean_soul
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2010 03:04

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door ocean_soul »

ik denk dat je de Gold boxspring bedoelt ipv cold.
Zelf werk ik toevallig bij de jysk als verkoopmedewerker.
Op de gold zit een 100 dagen proberen garantie. Mocht hij binnen 100 dagen toch niet bevallen, dan kan je hem ruilen voor een ander matras.
Lees meer hierover op de website: http://www.jysk.nl/100_gold
Ik zou met de aankoopbonnen terug gaan naar de winkel om te kijken voor een oplossing.

Helmpie 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2011 18:24

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door Helmpie 1 »

Ik heb vorige maand van mijn vakantiegeld ook een Boxspring Gold gekocht bij Jysk en vindt het ook erg zacht.
Daarbij kwam ik 15 dagen later toevallig in de winkel was het bed in de aanbieding 200 euro goedkoper en het hoofd bord 25 euro goedkoper.
Ik heb direct geschreven dat het wel erg zuur was en dat de verkoper in hun filiaal in Roermond in gebreke is gebleven, hij had mij moeten sommeren over deze actie.
Maar dat vinden hun schijnbaar niet.
Ik had recht op een 14 dagen prijsgarantie maar was een dag te laat.
Net zag ik weer de boxspring gold met dezelfde aanbieding, en dan zo onnozel doen voor 1 dag.
Het is dus is schijnbaar iedere 14 dagen in de aanbieding (of misschien is dat wel de echte prijs )
Mij zullen ze niet meer zien

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@Helmpie 1, heb je het bericht boven je gelezen ?

amachine
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2012 12:39

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door amachine »

wij hebben hele slechte ervaring met dit bed, hij zakt van alle kanten in. nadat we hebben geklaagd heeft Jisk de matrassen laten omgeruild voor nieuwe, maar helaas binnen korte tijd was het probleem er weer. en volgens Jisk zijn wij de enige met deze klachten :D. Jisk heeft ons nu aangeboden geld terug, maar geen kontant, wel tegoedbon. wij zijn nog aan het denken wat wijs is.

PaulKortman
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2012 00:05

Re: Boxspring cold van Jysk?????

Ongelezen bericht door PaulKortman »

Het nasa schuim word zachter op plekken waar het warm is. Dat betekend dus wanneer dat wanneer je het voor 5 minuten test in de winkel, dat het heel anders aanvoelt dan als je er een hele nacht op slaapt.
Doordat het slecht lucht- en vochtdoorlatend is wordt het oppervlak nog warmer en het schuim dus ook nog zachter.

Maar het schuim heeft uiteraard ook voordelen... doordat de lichaamsdruk wordt daardoor gelijkmatig verdeeld over het oppervlak waardoor er nagenoeg geen drukpunten punten vormen. Dit draagt bij aan een goede doorbloeding in het lichaam en is het uitermate geschikt ter voorkoming van decubitus.

Ik raad daarom het schuim eigenlijk alleen aan in de medische zorg of aan mensen die last hebben van kou snachts.
Afbeelding

Groeten,

Paul

Gesloten