LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nu bezitg met a&d auto

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.

wil je dit op tv terug zien?

ja
1
50%
nee
1
50%
alleen als meer smeuige onderwerpen komen hierdoor
0
Geen stemmen
misschien
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

mathew
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2010 13:26

nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door mathew »

dit is een zeer snelle jongen met een vriendelijke houding.
laat je niet misleiden hierdoor, inderdaad als mensen bellen met de vraag of een auto er staat geeft hij antwoord vanuit de parkeerplaats dat die er niet meer is automatisch zonder te denken.
hier valt over te betwisten met zoveel autos dat hij heeft hij het eigenlijke overzicht heeft.

we hebben een auto ingeruild met een auto (achteraf), die een lagere waarde heeft in feite dan op papier staat met die van ons.
met de wedervraag wie de dagelijkse waarde bepaalt van de auto en hij zelf de waarde kon bepalen van een auto...

ook kregen we onze auto na 3 weken pas om hem rijklaar te maken....
en zo zijn er meer feiten dat gewoon niet kloppen bij zijn zaak en zijn wijze van handelen.

Hij zal altijd zeggen ; kan je niks beloven!

hoop dat kassa hier wat mee doet...

kees.bugter
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:55

Re: nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door kees.bugter »

hoop dat kassa hier wat mee doet...
Kassa is toch van de Vara. Je bent nu op visite bij Tros Radar 8)

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door henk51 »

Bestaat al een topic over A&D auto's op tros radar zelfs al vanaf 2005. Win eerst vooraf informatie in over een bedrijf. Google gebruiken en zie dat je echt niet de eerste ben die klaagt over dit bedrijf. Er wordt niet alleen bij RADAR/ KASSA /Autoweek geklaagd over dit bedrijf maar ook op diverse andere forums.


gr Henk

mathew
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2010 13:26

Re: nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door mathew »

Citaat:
hoop dat kassa hier wat mee doet...



Kassa is toch van de Vara. Je bent nu op visite bij Tros Radar
hoop dat kassa hier wat mee doet...
Kassa is toch van de Vara. Je bent nu op visite bij Tros Radar 8)

oeps :-) bedoelde ik ook hahah
Bestaat al een topic over A&D auto's op tros radar zelfs al vanaf 2005. Win eerst vooraf informatie in over een bedrijf. Google gebruiken en zie dat je echt niet de eerste ben die klaagt over dit bedrijf. Er wordt niet alleen bij RADAR/ KASSA /Autoweek geklaagd over dit bedrijf maar ook op diverse andere forums.

nou en? ik zit er mee en zout over de wond strooien met je opmerking heb ik niks aan he. ipv dat je handige tips of tools plaatst weet ik niet waarom je eigenlijk reageert, ja uit frustratie.

laterss

v.d.Heyden
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

mathew schreef:
...hier valt over te betwisten met zoveel autos dat hij heeft hij het eigenlijke overzicht heeft....

....en zo zijn er meer feiten dat gewoon niet kloppen bij zijn zaak en zijn wijze van handelen...
Sorry, ik moest even aan Johan Cruyff denken.. :mrgreen:

v.d.Heyden

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door henk51 »

nou en? ik zit er mee en zout over de wond strooien met je opmerking heb ik niks aan he. ipv dat je handige tips of tools plaatst weet ik niet waarom je eigenlijk reageert, ja uit frustratie.
Waarom stel je hier een dan een vraag als de antwoorden je toch niet aanstaan .
Je bent nu zelf gefrusteerd omdat je verzaakt hebt om je vooraf goed voor te bereiden gezien de reactie van een kind die zijn gelijk niet krijgt.

gr Henk

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door berndv »

Ik vind dat je volledig in je recht staat hoor. De verkoper had jou absoluut op de hoogte moeten brengen van zijn slechte reputatie, omdat jij dat niet via internet hebt gedaan.:S

Als dit graag de reactie is die je wilt horen/lezen dan wil ik je die best geven. Kan je alleen nu al zeggen dat ik hier onzin praat.

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Dankzij u blijven ze bestaan.

Misschien moet u niet het onderste uit de kan willen halen.


Eigenlijk verdient u het een beetje dat u door dit bedrijf beet bent genomen.

witte angora
Berichten: 30780
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: nu bezitg met a&d auto

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoi Mathew,

Zie dit als leermoment. De meeste mensen, zo niet allemaal, worden wel eens een keer in het ootje genomen, netjes gezegd. Het is niet anders.

Er zijn mensen die altijd eerlijk zijn,

er zijn mensen wiens eerlijkheid ophoudt bij de punt van de zin die ze zojuist uitgesproken/opgeschreven hebben,

en er zijn mensen wiens eerlijkheid ophoudt nog voor ze begonnen zijn te praten of te schrijven.

Op een gezonde manier wantrouwend worden is tegenwoordig noodzaak, zolang je maar niet doorschiet naar de andere kant. En een beetje hulp van een ander vragen die je kunt vertrouwen is ook niet altijd verkeerd. :wink:

Gesloten