Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Meiklokje

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Meiklokje »

en, een "mee eens" button zou handig zijn, dan hoeven forumleden die maar in te drukken zonder tig keer hun identieke standpunten te beschrijven...

geengast

Ongelezen bericht door geengast »

Iedereen....weet toch dat Filé American een zeer hoog risicogehalte heeft. Ook thuis gegeten. Waarom dan dit Russisch roulette uitproberen?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Meiklokje schreef:
07 jul 2019 15:30
to whom it may concern: twijfels hebben bij een verhaal hebben kan uiteraard altijd en natuurlijk kan naar meer duidelijkheid gevraagd worden maar laat de hatelijkheden svp achterwege, dat siert niemand!
hatelijkheden?
Deze bedoel je?
genux schreef: Even goed lezen..
Of deze wellicht?
genux schreef:@mahadma: wat een onzin reactie.
Of misschien die in vorige topics van TS?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Meiklokje schreef:
07 jul 2019 15:35
en, een "mee eens" button zou handig zijn, dan hoeven forumleden die maar in te drukken zonder tig keer hun identieke standpunten te beschrijven...
??????

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

genux schreef:
06 jul 2019 10:01
Ik heb 4 jaar in Afrika gewoond en geleefd. Nooit ziek geweest daar. Ik hoef je niet te vertellen hoe het met. de hygiëne daar gesteld is.
Ik kom voor mijn werk regelmatig in Afrika. Iedereen die in Afrika woont wordt wel eens ziek. Iedereen heeft wel eens diaree of een andere vorm van voedsel gerelateerd ongemak. Iemand die beweert dat hij in 4 jaar tijd nog nooit wat heeft gehad daar, komt in mijn ogen erg ongeloofwaardig over.

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix »

Alleen klacht ingediend bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit?
https://www.nvwa.nl/over-de-nvwa/contac ... ij-de-nvwa

genux

Ongelezen bericht door genux »

@kokka; er 4 jaar wonen is heel wat anders dan er regelmatig komen. Wij hadden een vaste kokkin die zich hield aan de dagelijkse hygiëne
@ costnis: uiteraard.
Voor de rest wil ik deze topic afsluiten met de opmerking: heeft iemand die gereageerd heeft zich wel eens bedacht dat het de waarheid is? Ik lees (bijna) alleen maar kritiek en wordt er naar bewijzen gevraagd.
Sommige forumleden gaan op voorhand al op de stoel van de rechter zitten.
Als ik geen bewijzen wil leveren ( wet op privacy, medische zaken) wordt je gelijk als onbetrouwbaar neergezet.
Ook worden er oude topics bijgehaald( ik zie de meerwaarde niet).
Ik heb op die zaterdag een normaal ( volwassen) gesprek gehad met de eigenaar. Hij sloot af met de woorden dat hij op maandag contact op zou nemen. Dat is niet gebeurd. Terugbellen door mij lukt niet.
En natuurlijk besef ik mij dat de kans dat ik mijn gelijk krijg erg klein is of zelfs onmogelijk .
Ik ben al jaren lid van dit forum en wil dat ook graag blijven. Maar sommigen denken expert op alle gebieden te zijn.
En voor wat het waard is: ik heb mijn eigen topics nagekeken en ik zie tot mijn verbazing nog een genux.
De enige topics van mij zijn: Siemens, gemeente Enschede en deze.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Als ik geen bewijzen wil leveren ( wet op privacy, medische zaken) wordt je gelijk als onbetrouwbaar neergezet.

Met alle respect, alleen de naam van de bacterie en de telling is u meerdere keren gevraagd, echter "die wilt u niet noemen/geven", hoe dit te rijmen valt met privacy zie ik in het geheel niet.

genux

@ mahadma... daar gaan we weer...als u mij niet geloofd...waarom reageerd u dan nog überhaupt
?

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb nog een vraag: Hoe is het mogelijk dat de gebruikersnaam genux tweemaal voorkomt? Gaat dat dan wel goed met inloggen?

En ik heb nóg een vraag: als ik zoek op genux en Enschede, vind ik alleen dit topic. Als ik zoek op genux en gemeente, vind ik twee topics. Eén daarvan gast over een onterechte beslaglegging door een gemeente (niet nader benoemd). Het andere gaat over de Natipnale Ombudsman die niet onafhankelijk is in een kwestie met een gemeente. En dan nu de vraag:
Welk topic is nu van deze genux en welk topic van de andere genux?
Laatst gewijzigd door Erthanax op 07 jul 2019 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.

genux

@ Erthanax: geen problemen. Ik log niet vaak in. Ik lees meer mee. Maar topics over MLM en muntjes zijn niet van mij. Geen idee hoe dat kan...

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons »

genux schreef:
07 jul 2019 21:13
@ mahadma... daar gaan we weer...als u mij niet geloofd...waarom reageerd u dan nog überhaupt
?
Omdat die zaken de sleutel van 'het bewijs' zijn. Het is wel erg makkelijk om keihard op een publiekelijk forum een zaak ergens van te beschuldigen en vervolgens weigeren 'het bewijs' aan te dragen. Logisch dat men dan achterdochtig wordt. Ik vind het daarom ook een compleet onzin topic. Ik heb zelden iemand zo ergens omheen zien draaien en daarna klagen dat hij niet geloofd wordt.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Twee keer exact dezelfde gebruikersnaam is een zeer bijzondere omstandigheid. Knappe php-software hier bij Radar.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar denkt niemand dan aan de privacy van die bacterie die wellicht onterecht beschuldigd wordt?

Heel terecht dat zijn naam niet genoemd wordt. :lol:

En hier twee dezelfde gebruikersnamen? Volgens mij kan dat niet.

genux

@flonsflons...dat mag jij vinden. En als je het onzin topic vindt: waarom reageer je dan....

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons »

Omdat ik een hekel aan name and shame heb.

genux

@ erthanax : die van de gemeente Enschede is van mij. Die andere ken ik niet. Ik zie ook een topic over UWV. Ik heb daar nog nooit mee te maken gehad.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En wanneer bent u dan lid van dut forum geworden?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
07 jul 2019 21:31
Twee keer exact dezelfde gebruikersnaam is een zeer bijzondere omstandigheid. Knappe php-software hier bij Radar.
En nóg bijzonderder omdat de manier van schrijven, reageren en acteren van beide genuxen wel heel erg overeen komt... :lol:

Dit gelooft inderdaad niemand meer.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

genux schreef:
07 jul 2019 21:45
@ erthanax : die van de gemeente Enschede is van mij. Die andere ken ik niet. Ik zie ook een topic over UWV. Ik heb daar nog nooit mee te maken gehad.
Ah, vandaar. De ene genux is een man, de andere genux is een vrouw. Vandaar de verwarring. Maar het is en blijft bijzonder dat als ik op jouw gebruikersnaam in je berichtgeschiedenis kijk, ik allerhande topics tegenkom die kennelijk niet van jou zijn. Niet dat ik je niet geloof, maar het is een beetje apart.

Gesloten