LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

Wie heeft er een positieve of negatiever ervaring met Herbalife?

Positief
29
33%
Negatief
41
46%
Geen mening, ken het niet!
17
19%
Ben pas met Herbalife bezig, het moet zich nog bewijzen!
2
2%
 
Totaal aantal stemmen: 89

chrissie
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jun 2006 09:36

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door chrissie »

Nee hoor, nam altijd tussendoortjes zoals aanbevolen, zowieso om bloedsuikerspiegel op pijl te houden.
Ik ben vooral benieuwd naar mensen die ook last kregen van duizelingen...

S. ;-)

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Ik ben vooral benieuwd naar mensen die ook last kregen van duizelingen...
Hmmm, zou er iets opwekkends in kunnen zitten? Soort pepmiddel?
Heb al vaker gelezen dat gebruikers van herbalife er duizelig van werden of hartkloppingen kregen.

chrissie
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jun 2006 09:36

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door chrissie »

Hebben die gebruikers ook aangegeven wat ze verder gebruikten.
Waren er bijvoorbeeld mensen bij die meer dan gemiddeld alcohol tot zich namen?
herbalife versterkt de opname van voedingsstoffen.
ik zelf denk en geef ridderlijk toe dat dit waarschijnlijk het hete hangijzer is en ben recent gestopt met alcohol.
resultaat: geen duizelingen meer.
Treffend nietwaar.

Maxo
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2006 07:12

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maxo »

Hoi Chrissie,

Ik ken het probleem. Ik ben een jaar geleden begonnen met het eten van de Herbalife producten om meer energie en vitaliteit te krijgen.
Ik merkte al na 4-6 dagen verschil. Ik stond lekker fit op en kreeg zeker 2 uurtjes per dag meer energie erbij. Ik heb na een week of 3 ook duizelingen ervaren. Meteen mijn distributeur gebeld en die legde uit dat het te maken kon hebben met mijn bloedsuikerspiegel. Hij adviseerde meer gezonde tussendoortjes, vooral 1-2 liter water blijven drinken en een voedingssupplement van Herbalife genaamd Thermojetics Yellow. Deze kruidentabletten zijn rijk aan GTF chroom en Garcinia extract, dat het lichaam kan helpen bij de natuurlijke afstelling van de glucosebalans. Hierdoor kun je je eventuele zoetbehoefte veel beter onder controle houden, hetgeen kan bijdragen tot het veranderen van de eetgewoonten, een belangrijke factor, voor o.a. blijvende gewichtsbeheersing en energie.

Ik heb zijn advies opgevolgd en sinds die tijd geen duizelingen meer, ik voel me nog altijd topfit!!
Ik zou zeggen, overleg met jouw coach, wat het beste is. Ik denk niet dat het aan de voeding van herbalife zelf ligt, maar meer aan wat je erbij eet en drinkt.
Succes ermee! Groet Max.

chrissie
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jun 2006 09:36

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door chrissie »

Het probleem van heel veel Herbalife (collega's) is dat ze ontzettend goed kunnen praten, beredeneren en overtuigen, maar verschrikkelijk slecht luisteren.
Ik ken er eigenlijk niet een die in staat is werkelijk te horen wat ik zeg.

Maxo
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2006 07:12

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Maxo »

Hoi Chrissie,
Sorry ik heb niet goed gelezen inderdaad :? . Jij hoeft nergens heen voor advies haha. Nee, ik ben geen collega..gewoon klant.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Informatie over de praktijken van herbalife vind je via: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 9&start=90

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door gubetje »

Nou hier komt dan een verhaal van iemand, die al 4 jaar herbalife eet.
Voor mij is het fantastische voeding in ieder geval.
En wat bewezen is na bloedonderzoek is: mijn bloedwaardes waren dermate goed voor iemand van mijn leeftijd, dat mijn orthopaed nu echt geinteresseerd is in de voeding van Herbalife. Hj vindt het onvoorstelbaar hoe mijn lichaam vooruit gegaan is,
En kadootje voor mij is: mijn linker been wat operatief vastgezet is, en wat nooit meer geopereerd zou kunnen worden, daarover zijn we nu in gesprek omdat ze toch willen proberen er een nieuwe knie in te zetten, zodat ik na 18 jaar mijn been misschien weer kan buigen.
Ja en ieder mens is anders, maar ik word voor het doorzetten beloond en voel me topfit. Wie meer wil weten, kan me altijd mailen of bellen:
[email protected].

chrissie
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jun 2006 09:36

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door chrissie »

Het valt niet mee om vol te houden als je duizelingen en evenwichtsstoornissen hebt en flauw falt.
Iedere keer als ik met Herbalife begin, en dat probeer ik nu al gedurende vier jaar, omdat ik me niet kan voorstellen dat al die mensen ongelijk hebben, dus: iedere keer als ik weer met Herbalife begin dan voel ik mij al direct na een paar dagen stukken fitter.
Maar na enkele weken krijg ik duizelingen en voel me onvast op de benen. Ken je dat gevoel, als je net de griep hebt gehad en door de supermarkt loopt en denk, oh jee, ik moet naar buiten. Nou, zo voelt het.
Dacht eerst dat het kwam door teveel rode wijn, maar daar ben ik nu al enkele maanden mee gestopt dus dat kan het niet zijn.
Het fitter voelen kan niet komen door de vitamines, want ik heb mij laten testen en heb absoluut geen tekorten. Bovendien zou je dan niet na enkele dagen al resultaten zien.
Er zit iets in de shake waardoor je opgepept wordt, een soort Red Bull.
En wanneer je zelf al een ADHD-achtig typetje bent dan valt dat op de lange duur verkeerd en ontaardt in duizelingen.
Graag zou ik er achter komen wat er in de shake zit, behalve dan de opsomming van vitamines en mineralen.
Begrijp me goed, ik baal er enorm van, want ik zou er als gewichtsconsulent enorm bij gebaat zijn een product te kunnen leveren waar ik zelf volledig achter sta, maar ik kan helaas erg slecht liegen.

chrissie
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jun 2006 09:36

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door chrissie »

Da's schrikken!!
De Herbalife huisvrouwtjes heten ineens "welzijns-coach"!!
Na een interne 'training' van drie ochtendjes, met uiteraard veel Herba-peptalk, meent men zich te mogen presenteren als voedings-deskundige en de mensen aan huis een consult ter waarde van 45,- euro aan te bieden.
Er wordt dan even een lichaams-analyse gemaakt (nou, nou)
en vervolgens wordt de presentatie afgesloten met de mededeling dat het vooral niét gaat om verkoop van producten.
(Oei, oei)
Als je iedere dag flyert, dus een uur of 8-9, heb je daar gemiddeld 4 reacties op, zegt men. Natuurlijk, want in de flyer staat dat men een verwen-weekend kan winnen. Van die 4 reacties mag je als het meezit bij 1 langskomen voor je presentatie, die dan vervolgens 2 uur duurt en waarvan je 50% kans hebt er een klant aan te hebben, die in het gunstigste geval 3 maanden klant blijft, dus dan heb je in die 10 uur toch wel 75 euro verdient (Bruto!!)
Daarvoor heb je natuurlijk wel zelf heen en weer moeten rijden om de spullen op te halen bij jouw eigen "welzijns-coach".
Zou je niet liever bij de supermarkt achter de kassa gaan zitten?
Heb je een hoger uurloon, vakantiegeld en een pensioen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Herbalife is oplichting.

Ga kijken op http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=41989

henny43
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:46

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door henny43 »

Ik gebruik herbalife al 3 jaar en ik vind het best wel prijzig.
Maar omdat ik er goede resultaten mee heb en me er goed bij voel,
gebruik ik het nog steeds.
Ik bestel nu mijn producten via internet scheelt al gauw 20 %.
Als je een beetje googelt dan kom je zo een paar site`s tegen.
Ik bestel mijn producten bij www.voedingaanhuis.nl
[/b]

Bibie
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jan 2008 10:50

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Bibie »

OK, mijn collega is zo'n consulente. Ik heb op haar aandringen besloten om het te gaan doen en dan alleen het ontbijt vervangen. Moet zeggen het doet tot nu toe zijn werk, ben ik een week tijd 2 kilo kwijt. Ik had haar ook gezegt dat ik alleen de shakes zou doen, maar nu komt ze hoor, met vitaminebruistabletten, repen, pillen, etc. Doe ik niet, ik vind die shake gewoon lekker en daar mee af. Waar ik alleen wel van schrok is de prijs, allemachtig, zo'n bus kost 42,- en je doet er een dag of 10 mee. Ik ben dan ook van plan om na deze twee bussen gewoon over te stappen op de Slimfast ofzo. Zelfde werking (want uiteindelijk ligt het aan jezelf) en de helft goedkoper. Met Slimfast ben ik namelijk ook al eens 22 kilo afgevallen op dezelfde manier.
En ja, de consulentes zijn net sekteleden, ze drammen, hersenspoelen, etc. Het is godvergeten duur en het werkt hetzelfde als al de andere shakes. Zij is zelfs naar Griekenland en America geweest voor die bijeenkomsten :shock: Geen wonder dat het zo duur is. En dat je geen honger hebt is niet waar, ik lig (net als bij elk ander dieet) kompleet aan de geeuwhonger en moet me echt inhouden om niet een lekkere witte boterham met hagelslag te pakken. Volgens haar zou dat niet waar zijn want Herbalife neemt de behoefte aan eten weg. Nou bij mij niet.

Dus :
1. Ik vind het gewoon lekker (maar dan vind ik ook van alle andere shakes).
2. OK, het werkt (maar dat doen de andere merken ook als je zelf maar disipline opbrengt).
3. Het is afschuwelijk schreeuwend duur.
4. Je hebt gewoon honger en behoefte aan zoet.
5. De consulentes zijn echt vreselijke drammers en echte sekteleden.
6. Het zal best goed zijn, maar dat is Sonja Bakker ook, en Slimfast, etc. etc.

cube2008
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 feb 2008 23:56

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door cube2008 »

Hallo,Bibie,

Nou ik ben op zoek naar wat extra werk(heb wel volledige baan) en kreeg dus de flyer in de brievenbus dat je extra kunt bijverdienen vanuit je eigen huis, eigen werktijd indelen/bepalen, affijn je kent het wel. Staat trouwens niet op die flyer geschreven, dat het om Herbalife gaat. Toch het telefoonnummer gebeld, werd opgenomen en hij zei dat ie met iemand bezig was en binnen 5 minuten terug zou bellen, wat ie ook inderdaad deed. Ook dit kan natuurlijk een truc zijn, zodat jij denkt
"zie je,? hij belt wel terug en zit ook nog eens best lang aan de lijn". Zodat je er een positief gevoel over krijgt, dat is waarschijnlijk de eerste zet.
Helaas ben ik niet zo snelgelovig(al dacht ik bij het lezen van de flyer niet meteen aan Herbalife). Pas toen ik vroeg om welk product het ging, vertelde mij het. Eerst had ie het over voedings suplementen en afslank hulpmiddelen. Toen had ik wel door dat het Herbalife was.
Toch even (want hij nodigde me uit voor zo'n meeting/training, hier niet ver vandaan, wou me zelfs ophalen) op internet gechecked.
Zo kwam ik bij dit forum van radar en heb met aandacht het verhaal van Nickynic(ex- Herba-distributeur/teuse) van 17 Oktober 2005. Ik dacht pagina 2 of 3 van dit forum over Herbalife, we zitten nu al op pagina 11, dacht ik.
Over de hersenspoeling, sekteachtige toestanden dus.
Ook deze man aan de telefoon lulde maar over "positief" dit en "positief" dat. Op de vraag waarom er op de flyer geen Herbalife stond zei ie , dat veel mensen er zo negatief over denken.
Maar hoe komt dat dan?? Niet echt een antwoord op gehad.
Opzich klonk ie niet onaardig (nee, erg bot/opdringerig overkomen werkt natuurlijk ook niet).
Maar ik ben er wel uit, ga het niet doen, jammer ,want ik zoek wel een klus om erbij te doen, verder zoeken dan maar.
Er zullen zeker mensen zijn die er wel succes mee hebben en er wat mee verdienen, dat zal best.
Alleen vrees ik dat ik niet tot die groep mensen ga behoren.
Ben niet negatief, maar soms wel sceptisch, gek, he?

met vriendelijke groet,

cube2008

skylge
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2008 22:16

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door skylge »

Het bericht van Nicky van een hele tijd geleden heeft mij nu erg geholpen.
Ik ben in januari denk ik benaderd omdat mijn CV op monsterboard staat door iemand die een flinke groep distributeurs onder zich heeft. Omdat werken vanuit huis mij op zich wel wat leek ben ik er op in gegaan. Een introductie-avond bijgewoond in Van der Valk, Leusden. Inderdaad net een happy family.
Daarna nam hij opnieuw contact op en moest ik voor verdere informatie naar zijn huis, wat voor mij een flink stuk rijden was.
Voor ik het eigenlijk goed en wel wist werd ik onderworpen aan een check-up en een hele vracht informatie.
Compleet met International Business Pack keerde ik huiswaarts.
De volgende dag ben ik vol goede moed begonnen aan de shakes en tabletten alsmede de kruidendrank.
De kruidendrank vond/vind ik niet te drinken, en aangezien er maar 1 shake soort in de tas zat was ik daar al snel op uit gekeken.
De eerste week ben ik wel wat centimeters kwijt geraakt, maar de tweede week kwamen er ook weer centimeters bij.
Ik heb aangegeven dat ik het eigenlijk niets vind en het zeker niet kan gaan verkopen.
De meneer heeft een heel verhaal gehouden aan de telefoon, dat er op neer kwam dat toename van Vet%, BMI, vetmassa e.d. heel normaal waren, terwijl ik juist dacht dat het moest afnemen.
Omdat e.e.a. niet naar mijn tevredenheid was verlopen en ook niet aan mijn verwachting voldoet had ik refund gevraagd (zoals tijdens de avond werd vermeld). Dat geldt niet als je distributeur geworden bent.

Ondertussen word ik "platgebombardeerd" met mails over introductiedagen en de lente-bijeenkomst (kaarten 35 euro!).
Voor mijzelf had ik al besloten om er mee op te houden, maar het telefoontje van hem heeft mij weer doen twijfelen.
Al met al lijkt het er steeds meer op dat je gewoon vals wordt voorgelicht en dat je echt heel veel moet investeren, zeker meer dan de beoogde 110 euro zoals tijdens de avond werd verteld.

Inmiddels ben ik er ook achter dat de vele advertenties in kranten werkenvanuithuis, thuiswerk e.d. allemaal van Herbalife is.
Mijn advies; trap er niet in!

Ik stap er op tijd uit, hoop ik.

Wellness
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2008 22:10

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Wellness »

Ik vindt het eigenlijk wel wat jammer dat alle herbalife verdelers over één kam worden getrokken.
Ik houdt niet zo van die nutteloze en eindeloze ja en nee berichtjes op forums.
Ik ben al 2 jaar verdeler en wij begeleiden reeds vele mensen met succes naar hun welzijns doel.
Ook ik kom regelmatig negatieve reacties tegen als ik met mensen praat, ik probeer er dan wel achter te komen waarom ze negatief zijn.
Vele zaken gaan dan over distributeurs die niet de richtlijnen volgen die worden aangegeven door herbalife.

Herbalife is een bedrijf wat al 28 jaar bestaat met meer dan 60 miljoen klanten in de 65 landen waar we zijn goedgekeurd door alle erkende instanties

Zelfs de verkoopmethode netwerk marketing die door vele mensen ( geheel onterecht ) een pyramide spel wordt genoemd bestaat al meer dan 55 jaar.

Ik ben trots om te kunnen werken met herbalife en de positieve reacties van onze klanten.

simpson
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 jun 2007 10:05

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door simpson »

beste heren en dames,

wat een gedoe hier.

ik gebruik het 100% natuurlijk chlorella. het is een algje waaraan superkwaliteiten toegeschreven worden.

het bevat zowat alle vitaminen en mineralen die er maar zijn; het bindt zware metalen zoals amalgaan (=vullingen), kwik etc en zorgt dat het snel uit je lichaam gaat.

ik gebruik dit nu een paar maanden en voel me echt een stuk fitter en alerter. helemaal puur natuur. van chlorella maken ze zelfs biodiesel dus dat moet wel goed zijn, zou ik zo zeggen.

Het is een goed spulletje.

Per zakje 19,50; 400 tabletjes; langzaamaan beginnen; je darmen moeten er even aan wennen. Maar je kunt echt veel beter naar de wc!

vitaminebom.nl daar kun je het krijgen.
groetjes,

simpson

Wellness
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2008 22:10

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Wellness »

vitaminebom.nl

Sorry maar dat kan ik niet vinden.
Heeft u misschien de verkeerde link gegeven?

simpson
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 jun 2007 10:05

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door simpson »

Ai,

er staat nog niets! die is onder constructie, denk ik. Een bekende uit mijn dorp is hiermee gestart; ik heb een zakje van hem persoonlijk gekocht, vandaar dat ik die site wist. wist eigelijk nog niet dat ie nog niet actief op internet was.

Dan zal dat wel snel gebeuren.

Heeft u interesse?

Wellness
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2008 22:10

Re: Oke, wie gebruikt HERBALIFE en wat zijn je ervaringen?

Ongelezen bericht door Wellness »

intresse , neen helemaal niet.

ik heb zo mijn eigen producten waar ik me al jaren goed bij voel

Gesloten