LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Fat Killer

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Kelliieejj
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2015 14:34

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Kelliieejj »

Hoe is dit afgelopen mensen?

Ik heb dit nu voor en ik wil graag weten wat ik moet doen.

m1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 dec 2015 14:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door m1966 »

je moet niet reageren op een aanmaning (al krijg je er 3 ) . Die zijn gebaseerd op niets ,bangmakerij !(Het is niet meer dan een gekopieerd standaard velletje papier)
Pas als je een bericht krijgt van een incassobureau schrijf je een aangetekende brief terug naar zowel fatkiller als het incassobureau ,met de eerder vermelde mededelingen . Dan haken ze vaak al af ,die beginnen echt geen rechtzaak ,maar zoeken gewoon een volgend slachtoffer die wel meteen betaald. Succes.

Cdb1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2015 19:07

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Cdb1986 »

Ik heb dit 2 weken geleden voor de eerste keer ontvangen. Een factuur van 20 euro, geen reactie opgegeven. En kreeg vandaag opnieuw een factuur van 99 euro. Zou ik hierop reageren?

m1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 dec 2015 14:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door m1966 »

nIet reageren. , wij kregen eerst ook een rekening van 20€ , en daarna al snel gevolgd door een rekening van 99€ . Ondertussen hadden we al informatie gekregen van testaankoop en ECC Belgie . (Zie eerder reactie van ons) .Laat je niet bang maken , en betaal of reageer niet ! Pas als je bericht krijgt van een incassobureau reageren met de vermelding die we eerder genoemd hebben . dan is het al snel gedaan met hun reactie . die pillen doen uiteraard helemaal niks en is gewoon een lokmiddel .Dat Oost-Europees bedrijf verdiend bakken geld door 'klanten' proberen te overtuigen dat ze aan hun vastzitten door een 'overeenkomst ' . Pure onzin .

Jolien92
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2015 13:42

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Jolien92 »

Hallo, ik ben ondertussen ook slachtoffer geworden van dit bedrijf. Ik ben een belgische en heb een mail gestuurd naar [email protected] om te melden dat ik de producten niet wens te ontvangen en te betalen, en met de vraag wat hun adres was om mijn product terug te sturen. Ik heb de mail 2x verstuurd en kreeg telkens een lege mail terug:

--
FatKiller Support
http://fatkiller.nu
Wilt u dit vertalen? Gebruik dan http://translate.google.com


Ik vroeg mij af hoe het hele verhaal van jullie is afgelopen en wat jullie gedaan hebben om er vanaf te graken.

Groeten jolien

m1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 dec 2015 14:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door m1966 »

Hoi Jolien ,
Wij hebben eerst een aangetekende brief gestuurd dat we niks besteld hadden en niks meer wensen te ontvangen . daarna 2 aanmaningen gehad waarop we niet gereageerd hebben ....nooit niks meer van gehoord ! ondertussen wel voor de zekerheid informatie verzameld bij testaankoop en ECC Belgie ( zie mijn eerdere vermeldingen ) .Dus gewoon negeren en niet betalen. Die zoeken dan gewoon een ander slachtoffer !

Emmaxxxx
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2016 00:10

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Emmaxxxx »

Beste mensen hier allemaal,

Ik heb gisteren die gratis staal van fat killer willen bestellen, dit is niet gelukt omdat dit niet ging met de soort kaart waar ik met wou betalen. De betaling ging dus niet door. Vandaag krijg ik een pakketje met pillen in en een blad waarop staat dat het te betalen bedrag 20€ is. Dit pakket is 8 januari gestuurd en gisteren was het 12 januari. Dus het kan niet dat ik dat ontvangen heb omdat ik het proberen bestellen heb.. Ik ben wel bang.. Ik wil geen nieuwe pakketjes. Ben nog maar 19 jaar en wil dit nog even niet aan mijn vader vertellen.. Wat moet ik doen dat het stopt?? Wil zeker niks met rechtbanken enzo te maken hebben.. Help :(

Mvg,
Emma

m1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 dec 2015 14:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door m1966 »

Hoi Emma ,Ze hebben volgens mij vaak dezelfde werkwijze : eerst sturen ze (vaak ongevraagd) een potje pillen met een rekening erbij van 20€. Daarna krijg je al snel een eerste aanmaning van 99€.niet op reageren . Na enige tijd krijg een tweede aanmaning van weer 99€ .Ook niet op reageren ,zelfs al dreigen ze met incassobureaus .Wat wij gedaan hebben is : een mail gestuurd naar ECC (Europese Consumentenbond) .Leg je verhaal uit , daarna nemen die contact op met ECC Letland , die op zijn beurt weer contact op neemtmet Fatkiller . Daarna krijg je een mail dat je uit hun bestand (die van Fatkiller )wordt geschrapt ..nooit niets meer van gehoord ! Laat je dus niet bang maken en betaal niets !pure bangmakerij

Emmaxxxx
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2016 00:10

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Emmaxxxx »

Duizend maal bedankt!!!!!!!!! En zijn de pillen betrouwbaar om te nemen?

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door igen »

Denk je echt dat die suikerklontjes een wonderbaarlijke geneeskrachtige werking hebben? Misschien als placebo, je hoeft er dan ook niet eens in te geloven.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door kuklos »

Emmaxxxx schreef:Duizend maal bedankt!!!!!!!!! En zijn de pillen betrouwbaar om te nemen?
Sja, ik verbaas me toch wel over de extreme naïviteit van veel mensen. Je krijgt iets waar je niet om gevraagd hebt, daarna gaan ze dreigen met incasso's, dus netjes zijn ze niet in hun werkwijze. Maar vervolgens zouden ze wel netjes zijn in de kwaliteit van de producten? Dat vraag je je nog af ook?
Weg met die troep!!!! Ik herhaal nogmaals voor je: WEG MET DIE TROEP!

Aangaande het advies van de incassobureaus negeren, dat is het domste wat je kan doen. Echt het allerdomste.

Wat je wel moet doen, is elke keer schriftelijk reageren dat je nergens om hebt gevraagd en nergens mee akkoord bent gegaan. Bij elke brief van het incassobureau weer reageren met een brief met weer dezelfde tekst. Jij hebt nergens om gevraagd en bent nergens mee akkoord gegaan, en dat zij moeten bewijzen dat je wel een overeenkomst hebt.

Emmaxxxx
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2016 00:10

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Emmaxxxx »

Ik heb een mail ontvangen van fatkiller waarin ze schrijven dat ik een bestelling heb gedaan. Ik heb teruggestuurd dat dit niet het geval is en dus ook helemaal niets betaal. Ze vragen me of ik het product Wil houden of wil terugsturen. Ik heb gezegd dat ik het niet wil behouden maar ook niet ga betalen voor het terug te sturen. Ze hebben me ook verzekerd dat er geen meerdere pakketjes worden opgestuurd. Is dit positief of willen ze me gewoon in de val lokken?

Tony12345
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 mei 2015 19:15

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Tony12345 »

Emmaxxxx schreef:Ik heb een mail ontvangen van fatkiller waarin ze schrijven dat ik een bestelling heb gedaan. Ik heb teruggestuurd dat dit niet het geval is en dus ook helemaal niets betaal. Ze vragen me of ik het product Wil houden of wil terugsturen. Ik heb gezegd dat ik het niet wil behouden maar ook niet ga betalen voor het terug te sturen. Ze hebben me ook verzekerd dat er geen meerdere pakketjes worden opgestuurd. Is dit positief of willen ze me gewoon in de val lokken?
Als je het gratis mag houden weet je gelijk de waarde van 't spul.
Fatkiller uit Riga ?? ik zou zeggen pas op wat je inneemt

siske aerssens
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2016 14:42

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door siske aerssens »



beste ik heb vandaag van de post in de brievenbus dragon slim xtreme gekregen..ik had dit echter wel ingevuld maar er stond gratis test nu krijg ik het aan en zit factuur bij dat ik moet betalen 169 euro en nog en tweede van 17,92 daar ben ik dus van verschoten omdat het gratis was.Ik weet nu niet wat ik moet doen ik wil deze echter niet want daarvoor wil ik niet betalen en er staat een adres bij maar wel een uit tallinn dus ik denk dat dit niet goedkoop zal zijn wat nu gedaan ben echt stom geweest met dit te doen

kunnen jullie mij helpen aub wat ik het best doe dit is wel één les dat ik heb geleerd je krijgt dus nooit iets gratis groetjes sylvie

Tony12345
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 mei 2015 19:15

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Tony12345 »

siske aerssens schreef:beste ik heb vandaag van de post in de brievenbus dragon slim xtreme gekregen..ik had dit echter wel ingevuld maar er stond gratis test nu krijg ik het aan en zit factuur bij dat ik moet betalen 169 euro en nog en tweede van 17,92 daar ben ik dus van verschoten omdat het gratis was.Ik weet nu niet wat ik moet doen ik wil deze echter niet want daarvoor wil ik niet betalen en er staat een adres bij maar wel een uit tallinn dus ik denk dat dit niet goedkoop zal zijn wat nu gedaan ben echt stom geweest met dit te doen

kunnen jullie mij helpen aub wat ik het best doe dit is wel één les dat ik heb geleerd je krijgt dus nooit iets gratis groetjes sylvie
Heb je het bewijs nog dat het gratis was ?

Over het spul zelf ..... wat zit er in ?
Ik kan me niet voorstellen dat zoiets 169 euro kost en heb het gevoel dat als je met de prijs
genaaid word dat je ook weleens met x treme fatkiller van een koude kermis thuis kunt komen.
Stay safe

Emmaxxxx
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2016 00:10

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Emmaxxxx »

Tony12345 schreef:
Emmaxxxx schreef:Ik heb een mail ontvangen van fatkiller waarin ze schrijven dat ik een bestelling heb gedaan. Ik heb teruggestuurd dat dit niet het geval is en dus ook helemaal niets betaal. Ze vragen me of ik het product Wil houden of wil terugsturen. Ik heb gezegd dat ik het niet wil behouden maar ook niet ga betalen voor het terug te sturen. Ze hebben me ook verzekerd dat er geen meerdere pakketjes worden opgestuurd. Is dit positief of willen ze me gewoon in de val lokken?
Als je het gratis mag houden weet je gelijk de waarde van 't spul.
Fatkiller uit Riga ?? ik zou zeggen pas op wat je inneemt
Nu sturen ze me een bericht dat ik een document moet invullen om te bewijzen da ik niks besteld heb.. Heb er toch schrik van hoor. Gewoon negeren???

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door kuklos »

Emmaxxxx schreef:Nu sturen ze me een bericht dat ik een document moet invullen om te bewijzen da ik niks besteld heb.. Heb er toch schrik van hoor. Gewoon negeren???
Heeft het nog nut jou advies te geven? Als in mijn bericht boven al eens gezegd is dat jij continu schriftelijk moet reageren met steeds de mededeling dat je niks hebt besteld en zij moeten aantonen dat je wel iets besteld hebt? Naar hun toe reageren dus.

Nogmaals, niet reageren is het domste wat je kan doen. Stuur ze een email of brief en vermeld dat je niks hebt besteld en dat de bewijslast bij hun ligt, niet bij jou. Geen formulieren invullen, of iets dergelijks. En alles waar je je handtekening onder zet, met blauwe pen of rode pen.

KimV1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:03

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door KimV1983 »

Ook hier domme domme fout begaan.
Formulier ingevuld om te bekijken hoeveel het kostte.
En opeens had ik blijkbaar besteld.
Gisteren enveloppe in de bus met factuur van 38€

Heb vandaag deze mail gedaan

Beste,

Onlangs kwam ik via een advertentie op jullie site.
Ik besloot het formulier in te vullen om te bekijken wat de kostprijs was.
En opeens bleek ik besteld te hebben.
Ik wens deze echter niet te aanvaarden.
Ik hoop dat jullie hier dringend gevolg aan geven.

Mvg,


Daarna kreeg ik volgend automatisch mail

PG-367279 Re: 49400740745‏


PG-367279 Re: 49400740745
Support - Dragon SlimXtreme ([email protected]) 9:51 AM Keep this message at the top of your inbox
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Dank u voor het opnemen van contact met ons. Dit is een automatische reactie ter bevestiging van de ontvangst van uw aanvraag.

We hebben te maken met een toenemend aantal aanvragen vanwege de vertraagde aflevering van bestellingen, en dit betekent dat onze reactietijd op uw specifieke e-mail langer zal zijn.

Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. U kunt binnen 1-3 werkdagen een reactie verwachten

Voor uw administratie worden hieronder de gegevens van de aanvraag vermeld. Als u reageert moet u ervoor zorgen dat de ticket-ID in de onderwerpregel staat, zodat uw reacties op de juiste manier gevolgd worden.

Ticket-ID: PG-367279
Onderwerp: 49400740745

Met vriendelijke groeten,

DragonSlim


Is dit correct gedaan? Moet ik nog iets anders doen.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 jan 2016 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Je hebt niets besteld en kan met dat mailtje aantonen dat je tijdig hebt "opgezegd". Ze mogen dus niets toesturen en je hoeft niets te betalen.

Amber456
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2016 13:27

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Amber456 »

Hallo iedereen,

Ik heb nu een soortgelijke ervaring als jullie en vroeg me af hoe dat uiteindelijk is afgelopen?

Ik kwam ook door een petitie in contact met de site van de fatkiller en was eerst wel geinteresseerd dus heb hiernaar gekeken maar ik vond de prijs nogal hoog en heb de site gesloten. Nu krijg ik zo een pakketje dat ik dus niet moet hebben en moet 198€ betalen. Is het in mijn geval anders omdat ik op de site heb gekeken?

Ik weet niet echt wat ik hiermee moet doen en vind het een zeer louche zaak.

Kan iemand mij helpen?

Gesloten