LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FBTO kontakt adres eigen gegevens

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
zwelgjegrutto
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2017 17:42

FBTO kontakt adres eigen gegevens

Ongelezen bericht door zwelgjegrutto »

FBTO verplicht iedere verzekerde een eigen emailadres te hebben om je gegevens te kunnen zien. Ik vind dat machtsmisbruik en totaal klantonvriendelijk.
FBTO wil mijn verzoek om de oude situatie te handhaven niet honoreren.

Wij hebben in onze voordeur EEN brievenbus en in het digitale tijdperk ook EEN emailadres voor ons gezin. Zo willen wij onze post ontvangen.

Mijn vrouw en ik hebben EEN emailadres. Daarmee kon je inloggen bij FBTO en wij hadden beiden een eigen toegangscode tot onze gegevens. Zo werkt het ook bij andere organisaties zoals de overheid waar meerdere mensen wel hetzelfde emailadres kunnen hebben maar ieder individu een eigen toegangscode (digi code).

Mag FBTO dit zomaar afdwingen of kan ik van FBTO eisen dat de oude situatie gehandhaafd blijft?
Wij kunnen nu niet bij onze gegevens en dat vind ik een kwalijke zaak.

Speedy123
Berichten: 1149
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: FBTO kontakt adres eigen gegevens

Ongelezen bericht door Speedy123 »

U kunt gewoon een email alias aanmaken op uw emailadres en dat als tweede inlog gebruiken bij FBTO. Uiteraard bent u wel afhankelijk van uw emailprovider, aangenomen dat u zelf geen emailserver geinstalleerd heeft.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: FBTO kontakt adres eigen gegevens

Ongelezen bericht door renewouters »

Dit is meteen een mooie gelegenheid om van dat prehistorische idee van een gezinsemailadres af te stappen. Een emailadres per persoon kost niks en is wel zo makkelijk. Hebben jullie ook een gezamenlijk Facebook account?

Gesloten