LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
amsterdam2226
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2008 13:33

Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door amsterdam2226 »

Beste lezers,

Kreeg over het product Auresoil Sensi & Secure van Central Hearing Institute deze mail.

https://yourmarket24.com/31/auresoil-med/gps/

Ik wilde weten of 1 van de forumleden dit middel zelf gebruikt of iemand anders er over heeft gesproken.

Als het allemaal waar is wat deze Dr. DeLeeuw verwoord is het wel revolutionair te noemen!

Marc

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door berndv »

amsterdam2226 schreef:
25 jan 2019 12:39
Beste lezers,

Kreeg over het product Auresoil Sensi & Secure van Central Hearing Institute deze mail.

https://yourmarket24.com/31/auresoil-med/gps/

Ik wilde weten of 1 van de forumleden dit middel zelf gebruikt of iemand anders er over heeft gesproken.

Als het allemaal waar is wat deze Dr. DeLeeuw verwoord is het wel revolutionair te noemen!

Marc
Geen idee, vraag het anders is aan zijn tweelingbroer, prof. Romuald Kosiński

https://twojnajlepszyszpital.pl/biosten ... ustwo.html
:lol:

amsterdam2226
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2008 13:33

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door amsterdam2226 »

Ha ha, ja, ik ben ook kritisch, maar ik wil toch onafhankelijke reviews lezen. Je weet maar nooit. Stink niet zomaar ergens in.

Marc

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Voor sprookjes kunt u beter naar de Efteling gaan, zien er ook leuker uit.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door berndv »

amsterdam2226 schreef:
25 jan 2019 13:03
Ha ha, ja, ik ben ook kritisch, maar ik wil toch onafhankelijke reviews lezen. Je weet maar nooit. Stink niet zomaar ergens in.

Marc
Je weet maar nooit? Een bedrijf dat je al op voorhand probeert te misleiden door afhankelijk van het land van aanbod te beweren dat dit de beste prestatie van de desbetreffende professor ooit is? En deze professor met dezelfde foto afbeelden met een naam die past voor dat land, en dan ook nog geloven dat er wellicht goede resultaten geboekt zouden kunnen worden?

Als u graag reviews wilt lezen, dan zie ik er op hun site meerdere staan, allemaal positief en zo blij met Dr DeLeeuw, het kan niet op. Dus als ik op die reviews af mag gaan, is het een wondermiddel.

Als u de foto's wat beter wilt bekijken:
https://www.shutterstock.com/pl/image-p ... 8xrhBg-8-2
Ik denk dat hier ook wel de profielfoto's van de recensenten terug te vinden zijn.

Nog even de sites naast elkaar gelegd. Robert van Beesekom uit Kaatsheuvel is zo te zien dezelfde als Robert Nowakowski uit Slupsk.

Houd er ook even rekening mee dat je geen product koopt. Je wordt lid van een "bonus club" waarbij je gratis dit wondermiddel krijgt. Dus geen zichttermijn of dergelijke, aangezien je geen product aanschaft maar lid wordt.

Ik weet niet hoeveel alarmbellen er bij u af moeten gaan alvorens u het idee heeft dat het oplichting is, u geeft aan dat u niet zomaar ergens instinkt, maar toch wilt u weten of er mensen zijn met positieve ervaringen? En dan, dan koopt u het ook? Als u werkelijk kritisch zou zijn, zou u hier verre van blijven na gewoon simpel te googelen.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door juliomariner »

In de kleine grijze lettertjes schrijven ze zelf dat dit product geen geneesmiddel is. De site stink van de eerste tot de laatste letter masr TS schrijft dat hij/zij heel kritisch is? Met zo'n site met dit soort belachelijke promotieteksten kun je toch weten dat het onzin is. Of probeert TS op een wat doorzichtige manier reclame te maken?
"Ik klus bij als nachtwacht. Tijdens het werk ben ik ingedut en is mijn hoorapparaat uit mijn oor gevallen en is er op dat.moment ingebroken. Nu ben ik ontslagen"
Hoe verzinnen ze het?

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door Icasheb »

Nee niet vertrouwen

https://opgelicht.avrotros.nl/forum/vie ... 24&t=32807

Overigens als je tijd over hebt, best leuk om dat tellertje onderin steeds verder naar beneden te zien lopen vanaf 21 en dan de pagina weer refreshen, zodat de teller weer verspringt naar 21.

amsterdam2226
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2008 13:33

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door amsterdam2226 »

Nu weet ik zeker dat ik het product niet wil kopen. Heb vrijwel nooit, ondanks mijn leeftijd, 60 jaar, te maken gehad met oplichting.

Bedankt, voor de uitgebreide reacties; erg aardig! Weet nu in ieder geval waar ik op moet letten!

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gunst, ik heb nu pas de link in het eerste bericht gelezen. Zelden zo gelachen!

Afgezien van de aperte onzin over duizenden euro's voor een gehoorapparaat wat een grote doos is die ook nog ontstekingen veroorzaakt en met al z'n geruis en gepiep nog meer gehoorschade veroorzaakt, vond ik het gedeelte over zijn "wetenschappelijk onderzoek" erg grappig.

Tot slot een indrukwekkende lijst zielsgelukkige ex-slechthorenden, die hun hernieuwd levensgeluk te danken hebben aan deze onbaatzuchtige kwakzalver.

Maar, zoals het een goede komiek betaamt, bewaart hij de beste grap tot het laatst. Helemaal onderaan de pagina, je scollt je een ongeluk maar het is de moeite waard, helemaal onderaan staat
kwakzakver schreef: In het kader van de toetreding tot de korting club ontvangt u als geschenk een product, dat een verzorgende olie van de allerbeste kwaliteit is.
Het product is geen geneesmiddel.

Met het oog op de veiligheid en de verzekering van de dienstverlening op de best mogelijke manier, heeft de eigenaar van de pagina zich het recht voorbehouden om wijzigingen aan te brengen aan de inhoud van de Privacy Policy. Dit met het oog op het bewaren van de volledige anonimiteit van de klanten, daarom worden, gelet op hun tevredenheid over de geleverde diensten, de voornamen en de namen van de klanten gewijzigd. De eigenaar van de pagina deelt tevens mee, dat elke gelijkenis met bestaande personen puur toevallig is en op geen enkele manier bewust is gebruikt.
Ja heus, het staat er echt. Dan heb je als kwakzalver toch gevoel voor humor, of niet?

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik denk eerder dat de kwak een goede advocaat heefr ipv gevoel voor humor

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Auresoil Sensi & Secure Central Hearing Institute

Ongelezen bericht door Revoked »

Ik vond "dode gehoorcellen" al orthomoleculair-onverantwoord. Daarom stinken dove mensen: rottende gehoorcellen op het aambeeld..

Gesloten