Herhaalrecepten en tijdelijk niet leverbare medicijnen: een goudmijn voor de apotheek?

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Lowieze

Re: Herhaalrecepten en tijdelijk niet leverbare medicijnen: een goudmijn voor de apotheek?

Ongelezen bericht door Lowieze »

Oblomova schreef:
06 mar 2020 11:47
Na de toezegging van de betreffende huisarts om het te veel berekende te herstellen, is daar nu meer dan een maand later nog niets aan gedaan en kreeg mijn moeder ondertussen wel een herinnering van de verzekeringsmaatschappij. Moet ze zo worden ontmoedigd om onterechte kosten hersteld te krijgen??? Fijn hoor hoe de gezondheidszorg haar zo een poot kan uitdraaien.
U schreef eerder: “ Ze kreeg toen alsnog de normale hoeveelheid, maar evengoed werd dat niet hersteld op de rekening van de verzekeringsmaatschappij. Dat kon ook niet meer was het telefonische bericht van de huisartsenpraktijk. Mijn moeder moest maar extra langskomen (ze is slecht ter been) om het contant terug te krijgen. Weer een brief naar de huisarts, waarna het wel geregeld kon worden via de verzekeringsmaatschappij.”

Eerlijk gezegd denk ik dat u met een kluitje in het riet bent gestuurd en dat dit helemaal niet hersteld kan worden. Er is nu eenmaal geleverd en daar zitten kosten aan vast.
Ik zou maar gewoon de rekening betalen, zeker nu er al een herinnering verstuurd is.

Oblomova

Re: Herhaalrecepten en tijdelijk niet leverbare medicijnen: een goudmijn voor de apotheek?

Ongelezen bericht door Oblomova »

Wat een kronkelige instelling dat welk bedrijf dan ook een eigen fout niet zou kunnen herstellen en dat de klant daarom maar zou moeten betalen voor iets dat ze niet hebben gekregen of gevraagd.

Plaats reactie