Invega injectie

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Invega injectie

Ongelezen bericht door Jablan »

Ik lees het als: arts had geen antwoorden, maar ook geen bezwaar. (Rest vd discussie is voor elders)

Invega wordt breder ingezet dan Sylvesterb aangeeft.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Invega injectie

Ongelezen bericht door Nevyn »

Jablan schreef:
24 nov 2021 18:13
Ik lees het als: arts had geen antwoorden, maar ook geen bezwaar. (Rest vd discussie is voor elders)

Invega wordt breder ingezet dan Sylvesterb aangeeft.
Een depot wordt gespoten in overleg met een psychiater.
Een huisarts zal nooit hier iets aan veranderen of adviseren.
Hij zal voor veranderingen altijd terug verwijzen naar de psychiater.
Het gebruik van Sint Jans kruid kan een dusdanige terugslag bewerkstelligen dat een huisarts echt wel uitkijkt.

Lod
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 okt 2021 09:00

Re: Invega injectie

Ongelezen bericht door Lod »

Psychiaters weten vrij weinig van dit depot ze weten geeneens hoelang het duurt of wat de zijeffecten zijn...als ze verteld hadden dat het 6 maand of langer duurt voordat het begint uit te werken had ik het nooit genomen. Nu al een paar psychiaters gesproken maar geen eentje die de juiste informatie had..vaak geloven ze het ook niet terwijl het gewoon op de website van janssen staat. Andere mensen bij wie het uitgewerkt is klagen ook vaak over zijeffecten. Dit zijn waarschijnlijk afkickverschijnselen..ik heb gelezen dat sommige effecten van antipsychotica vele maanden of zelfs jaren kan duren zelfs nadat het middel gestopt is... je vindt wel aardig wat ervaringen en artsen op internet die hierover praten. Komt omdat het brein er aan gewend is geraakt en op nieuw homeostasis moet vinden.

Bloed testen gedaan en sint janskruid verlaagt inderdaad serum concentraties maar het doet verder niks aan het depot zelf wat in de spieren geinjecteerd is. Het verlaagt de pailiperidon palmitaat niet maar wel de paliperidon die gehydroliseerd wordt uit de palmitaat vorm.

Psychiater verpleegkundige wist geeneens welke bloedtest ze moesten doen ze kruisden risperidon aan op het labformulier terwijl dat een compleet ander middel is. Je moet paliperidon palmitaat en 9-hydroxyrisperidon hebben op de bloed test. Hydroxyrisperidon zegt helemaal niks over de paliperidon palmitaat die in het lichaam zit dat is puur een bijproduct dus je moet beide hebben. Wat een drama ..vervolgens zeiden ze dat er niks aan de hand is omdat het risperidon niveau laag is...gvd wat een incompetentie

https://academic.oup.com/jalm/article/2/3/436/5587559
Hier vinden ze nog steeds na 3 jaar paliperidon in de urine van mensen dat laat zien hoe lang die troep wel niet in je lichaam blijft..blijkbaar hebben psychiaters geen idee die lezen die papers geeneens

Lod
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 okt 2021 09:00

Re: Invega injectie

Ongelezen bericht door Lod »

Als iemand anders wilt kletsen hierover stuur maar een prive bericht kunnen wel praten op whatsapp. Inbox kan je vindt in gebruikerspaneel rechtsboven

Lod
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 okt 2021 09:00

Re: Invega injectie

Ongelezen bericht door Lod »

Man wat een pure wanhoop voel je op xeplion...echt doodziek geen moment rust heletijd angstig en onrustig. Ook doodvermoeid 0% motivatie, hoofdpijn. Sperma productie lijkt te zijn gestopt (heldere vloeistof) en libido volledig ingestort zit nu op maand 3 en geen verbetering. Voel 0% emotie en heb problemen met praten en gedachtes vormen mijn hoofd is letterlijk heletijd leeg. Echt een chemische lobotomie

Praat af en toe met een vrouw die ook injecties heeft gehad die kreeg pijn in de linkerhersenhelft na injecties en heeft een hersenscan laten maken. Bij haar hadden ze een beschadiging aangetroffen. Natuurlijk moeilijk te bewijzen dat het door injecties komt.

Romolla
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2022 15:48

Re: Invega injectie

Ongelezen bericht door Romolla »

Wat vreselijk! Ik wens je heel veel sterkte. Ik zit momenteel ook vast aan een Zorgmachtiging en na veel research gedaan te hebben heb ik gezien dat het om het ernstig nadeel gaat. Momenteel ben ik er mee bezig om dit ernstig nadeel weg te nemen door te werken en veel met mijn familie en vrienden te zijn. (Mijn ernstige nadelen zijn zelf verwaarlozing en maatschappelijk teloorgang) Hopelijk ben ik hier volgend jaar uit want ik kan net zo goed zelfmoord plegen ik kan namelijk niks meer doen door de medicatie depot. Ik MOET perse meer dan 10uur per dag lopen, mijn ogen gaan steeds heen en weer dus ik kan niks kijken (alsof niet stil kunnen zitten niet genoeg was.) Ik ben stijf en ook beef ik er ook nog eens bij die medicatie is VRE-SE-LIJK!

Cooleguy123
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2023 21:36

Re: Invega injectie

Ongelezen bericht door Cooleguy123 »

@messi046 heb je iets waarop ik kan contacteren ik heb een paar vragen

Plaats reactie