LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Sprietje »

Hallo,

Deze week las ik op internet dat het vaccin tegen de mexicaanse griep mogelijke ernstige bijwerkingen zou kunnen hebben.
Dit las ik onder andere op de volgende website:

http://www.mens-en-gezondheid.infonu.nl ... e-griep.nl

Ook las ik op internet dat het geneesmiddel Tamiflu mogelijk abnormaal gedrag zou kunnen veroorzaken.
Eerst las ik dit in een krant en later heb ik bij Google ingetypt abnormaal gedrag door Tamiflu waarna verschillende berichten verschenen die gingen over dit onderwerp.

Ik ben hier heel erg van geschrokken.
Graag zou ik naar jullie meningen willen vragen.

* Als het mogelijk is om je te laten inenten met het vaccin durven jullie
dat dan aan?

* Mochten jullie de Mexicaanse griep krijgen zouden jullie dan ook
Tamiflu innemen?

Ik weet niet of ik het aan durf om zo'n vaccin te halen en ik neem aan dat het niet verplicht is.

Sprietje

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door dhc »

En als je dan verder zoekt lees je overal dat ernstige bijwerkingen nergens zijn aangetoond, oftewel bewezen!
De enige bijwerkingen die bekend zijn, zijn misselijkheid en evt. braken. Bijwerkingen die overigens ook weer verdwijnen...

Typisch gevalletje van paniekschoppen om niks!

Zo, en nu krijgen alle angsthazen, geitenwollensokken-aanhangers, Scientology-fanaten en volgers van de gras-eettherapie het woord.

Succes met dit topic dat, gok ik, wel een pagina of 30 gaat opleveren.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Mexicaanse griep (H1N1) doelbewust ontwikkeld!?

Schokkende beschuldigingen omtrent Mexicaanse griep!

De Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de VN, de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste officials vanwege bio-terrorisme en poging tot massamoord middels het vaccin tegen de Mexicaanse griep. Ook is er een verbod aangevraagd tegen gedwongen vaccinaties, waartoe in Noorwegen (mogelijk Frankrijk)... helaas al is besloten!

Deze moedige journaliste is (hoe voorspelbaar) inmiddels ontslagen maar gaat verder en inmiddels ook bezig een dergelijke aanklacht voor te bereiden ter presentatie aan het 'Internationale Gerechtshof te Den Haag'. Daarnaast plaatste zij op haar website het alarmerende bericht dat de WHO in 194 landen de macht tot het bevel van gedwongen vaccinaties heeft:

http://www.bird...n-194-countries/ waaronder ook Nederland (ondertekening verdrag Lissabon)!

Onlangs is door Susan Wolfrey ook aangifte gedaan bij de Nederlandse politie (Eindhoven). Of er grondig bewijs is dat deze aanklacht ondersteunt kunt u mogelijk zelf wel beoordelen door....... dit document te bestuderen.

Volgens Burgermeister zal het toedienen van het Mexicaanse griepvaccin..... 'de grootste misdaad uit de menselijke geschiedenis' gaan worden.

Voor meer info en een ruime samenvatting betreffende dit item:

http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Da silva »

Spam!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door gravedigger »

Reclame voor bicaton :|

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door S. »

Joepie, een complottheorie.

Volgens mij zijn er ergere infectieziekten te vinden om de mensheid te 'verzieken' of uit te roeien.

En die 'bird' link wil trouwens niet openen.

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Wie heeft zich al aangemeld als vrijwilliger voor de vaccintest ? (Specifiek gevraagd aan mensen welke menen te weten dat dit vaccin onschadelijk is zonder bijwerkingen)

Perdita
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 jul 2008 14:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Perdita »

@ L. Rozenwater,

Vragen de mensen die deze hetze hebben ontketend zich weleens af wat er gebeurt als het werkelijk tot een epidemie komt? Wat gebeurt er dan met al die mensen die zich onder invloed van deze totaal ongefundeerde hetzerij niet hebben laten vaccineren?

Ik wil jullie nog weleens horen als het misloopt.

Dit soort verzinsels, als zou het griepvirus ontwikkeld zijn om de mensheid uit te roeien, is te ziek voor woorden en helaas is er voor dit soort ziekte nog geen medicijn. Totaal onverantwoordelijk, dit gedrag, wat zijn jullie diep gezonken.

Perdita
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 jul 2008 14:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Perdita »

Ook las ik op internet dat het geneesmiddel Tamiflu mogelijk abnormaal gedrag zou kunnen veroorzaken.
Eerst las ik dit in een krant en later heb ik bij Google ingetypt abnormaal gedrag door Tamiflu waarna verschillende berichten verschenen die gingen over dit onderwerp.

Ik ben hier heel erg van geschrokken.
Graag zou ik naar jullie meningen willen vragen.

* Als het mogelijk is om je te laten inenten met het vaccin durven jullie
dat dan aan?

* Mochten jullie de Mexicaanse griep krijgen zouden jullie dan ook
Tamiflu innemen?
Ik weet niet waar je dat las van die bijwerkingen, maar voor zover ik weet zijn ze er nauwelijks. De laatste 2 jaar heb ik de griepprik gekregen en nergens last van gehad. Mijn ouders krijgen 'm al jaren, ook nooit ergens last van gehad, ook nooit griep gehad trouwens.
Ik ga me zeker laten intenten tegen deze griep zodra het vaccin beschikbaar is.

Ik begrijp niet wat de mensen die deze hetze hebben ontketend, eigenlijk willen. Straks laten ik weet niet hoeveel mensen zich niet inenten door al die rare praatjes, met het risico op onnodige sterfgevallen. Het vaccin zal doden voorkomen en niet veroorzaken. Door de mensen op te hitsen met complottheorieën veroorzaak je juist doden. Daar zijn bepaalde mensen, ook op dit forum, dan waarschijnlijk erg trots op. Maar er zijn er hier een paar die er een sport van hebben gemaakt voortdurend dingen te roepen die een normaal mens nooit met zijn geweten in overeenstemming zou kunnen brengen. Het is triest dat het ze elke keer weer lukt om mensen onnodig de stuipen op het lijf te jagen.

Laat je de kop niet gek maken. Wees blij dat er een vaccin is en maak er gebruik van.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

ook allemaal onzin natuurlijk hé:


http://griep.blog.nl/schadelijke-gevolg ... accinaties

De internationaal geprezen vaccine-expert en auteur dr. Sherri Tenpenny heeft een boek geschreven (’Saying NO to Vaccines’) waarin ze de vloer aanveegt met de algemeen heersende vaccinatiepraktijken. ‘Er is genoeg bewijs aanwezig om te besluiten om vaccinaties te weigeren… De ongegronde angst voor bijvoorbeeld de mazelen en de waterpokken is gecreëerd door winstbejag en door de media.’

lees meer op de link

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

maar deze vaccinatie is wel hoopvol voor de mensen in de derde wereld

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... 319292.ece

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

en daarbij wil ik wel toevoegen dat ik vind dat er naar andere wegen van bestrijding van Malaria moet blijven worden gezocht zodat uiteindelijk ook die vaccinatie achterwege kan blijven.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.trouw.nl/nieuws/zorg/article ... l#comments
lees daar even de reacties van deze mensen:


arts Jannes, Hoogeveen op 30-07-2009, 10:28
Antares, Apeldoorn op 25-07-2009, 13:07

enne........ het is ieders verantwoording wat te doen wel of niet vaccineren!!!!Maar het moet van twee kanten belicht worden!!! De waarheid wordt die verteld door de bedrijven die "leven van " en hun aandelen en weet ik wat al niet zien groeien? Hebben die baat bij de waarheid?? Die kolossen van industriën liggen die wakker van ernstige bijwerkingen??? Nee, zij hebben zich daarintegen volledig ingedekt!! Never nooit zullen zij aanspakelijk gesteld kunnen worden!! Is dat niet merkwaardig?? Zij zijn alleen bezig met winst maken.
Zo geloof ik ook dat er veel meer wetenschappers zijn die tegen zijn dan voor. We horen ze echter niet.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door gravedigger »

--------------------------------------------------------------------------------

en daarbij wil ik wel toevoegen dat ik vind dat er naar andere wegen van bestrijding van Malaria moet blijven worden gezocht zodat uiteindelijk ook die vaccinatie achterwege kan blijven
Meld je aan im met een vlindernetje muggen te gaan vangen(milieuvriendelijk !) en we zijn gelijk verlost van jou hier :twisted:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door S. »

Hallo luitjes, het gaat hier gewoon om een zware griep.
Wanneer je goed gezond bent, overleef je dit wel hoor. Het probleem met die pandemie schuilt erin dat er heul veul mensen tegelijkertijd ziek worden, en dat kan de samenleving behoorlijk ontwrichten.

Perdita
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 jul 2008 14:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Perdita »

Tulliofan,

Kunnen we jou aansprakelijk stellen als er weer:

Kinderen
- Na gruwelijk lijden sterven aan complicaties van de mazelen;
- Na gruwelijk lijden sterven aan polio
- Hun levenlang gehandicapt zijn door polio
- Sterven door vroeggeboorte omdat hun moeder tijdens de zwangerschap is besmet met mazelen
- Geestelijk en/of lichamelijk gehandicapt (blind bijvoorbeeld) worden omdat hun moeder tijdens de zwangerschap besmet is met rode hond
- Doof, reumatisch en/of onvruchtbaar worden door de bof
- Na gruwelijk lijden sterven aan kinkhoest, die met vaccinaties niet meer is dan een milde infectie maar zonder vaccinatie bij jonge kinderen vrijwel altijd dodelijk is en bij wat oudere kinderen vaak levenslange complicaties veroorzaakt
- Na gruwelijk lijden sterven als gevolg van HIB (zoals het kindje van Monique van de Ven)

Durf je dat aan? Of kom je dan weer met een van je smoezen?
Laatst gewijzigd door Perdita op 30 jul 2009 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

@ perdita,

lees even wat deze arts te vertellen heeft:

http://www.trouw.nl/nieuws/zorg/article ... l#comments

Het risico van de griepvaccinatie acht ik groter dan het risico van de griep zelf. Zie voor toelichting en literatuurverwijzing mijn weblog op degezondepatient.nl
De waarschuwing van Antares uit Apeldoorn is ook iets om eens goed over na te denken. Door de WHO-regels kan onze overheid eigenlijk niet meer zelf anders denken en doen.
Vaccinaties zijn niet altijd veilig. Zie op meerwetenoverfreek.nl hoe Freek na een vaccinatie overleed en de overheid (RIVM) de zaak in de doofpot probeert te stoppen.
arts Jannes, Hoogeveen op 30-07-2009, 10:28

enne ....Perdita, deze arts is nauw betrokken bij Freek, de jongen die stierf kort na een vaccinatie. Jannes is de arts die op tv komt bij het programma Medische Missers!! Hij heeft veel langs zien komen en weet echt waar hij over praat!!

Vroeger stierven waarschijnlijk veel kinderen aan de complicaties t.g.v. diverse zaken of een combinatie daarvan zoals gebrekkige hygiëne, slechte voeding door armoede, klein en slecht behuisd, gebrek aan antibiotica. In de jaren 50 weet ik, gingen veel stadskinderen naar kinderkampen aan zee voor frisse lucht enz. Dat hoor nou toch niet meer? Die kinderen waren destijds niet zo gezond door slechte omstandigheden en werd je dan ziek dat was je ook goed ziek en de sigaar. Veranderde en verbeterde leef- woon- en werkomstandigheden hebben zeer veel bijgedragen aan de gezondheid van mensen!!! Mogelijk meer dan vaccinaties???? Is dat wel eens onderzocht?? Ik zou het graag weten.

En voor wat de DKTP betreft dat moet een ieder zelf weten. Dus je hoeft niet zo hoog van de toren te blazen en aan mij te vragen of je mij aansprakelijk kan stellen!
Het zou ook een goede zaak zijn als die vaccinaties eens onder de loep werd genomen want wij gaan er als moeders gewoon vanuit dat "prikjes" er bij horen!! Het zit er bij ons zo ingebakken en dat is mogelijk ook de bedoeling geweest van het gezondheidszorgsysteem!!! We denken daar zelf al helemaal niet meer over na. Ik ook, ik ging ook met mijn zoon naar het buro voor de prikken. Als ik het weer over kon doen dan weet ik het niet zo zeker meer!!

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Hebben ouders, wiens kids de "reguliere" vaccinaties hebben gekregen of nog moeten krijgen er ooit over nagedacht dat er nooit een bijsluiter wordt overhandigd ? Datzelfde geldt voor de meeste vaccinaties: je krijgt zelfs nooit een bijsluiter te zien !

Je hebt dus totaal geen weet wat er in zo'n vaccin zit !! Misschien een idee om daar eens naar te vragen (de bijsluiter). Dat geeft trouwens geen garanties dat alles er eerlijk in vermeld staat.
Met die bijsluiter in de hand zoek je op het internet naar de vermelde stoffen en/of mogelijke bijwerkingen.
Als je dan voor je zelf voor de volle 100% overtuigd bent dat de desbetreffende vaccinatie veilig is kun je die accepteren.
Twijfel je voor maar 0.5% overleg dan eerst maar eens met een arts en/of zoek ervaringen van anderen welke de desbetreffende vaccinatie(s) kregen toegediend.

Deze raad geldt trouwens voor elk medicijn.


Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.hln.be/hln/nl/4311/Mexicaans ... agen.dhtml

De A/H1N1-griep of Mexicaanse griep is "niet gevaarlijk", en de mondiale mobilisatie tegen de pandemie "dient geen ander doel dan ons schrik aan te jagen". Dat zegt de Franse professor medische wetenschappen Bernard Debré in een interview in de zondagskrant Journal du Dimanche





wat hij verder zegt leest u op de link.

Gesloten