Machtsmisbruik 2,5 % verlaging collectiviteitskorting door CZ ?
Re: Machtsmisbruik 2,5 % verlaging collectiviteitskorting door CZ ?
Grapjas. Die disclaimer weerhoudt je er echt niet van de bewuste zinsnede te citeren. Je “verdediging” zegt mij, net als je selectieve beantwoordingen, meer dan genoeg.
-
Leuk om te lezen dat informatie die aan vele duizenden is verstuurd 'vertrouwelijk' is.
De disclaimer heeft u er ook niet van weerhouden 'de informatie openbaar te maken', zoals in de disclaimer 'verboden' wordt. Zo'n citaatje kan er dan ook nog wel bij.
Wat een gel...., staat gewoon openbaar op de informatie site van CZ. Blijkbaar wilt u uw ongelijk niet erkennen.
Nogmaals, bijlage de disclaimer. Ik denk, wet=wet, dus als het kan, voortaan beetje respect, als ik ergens een andere mening over heb
Ik denk, dat de informatie zoals die aan mij is verstuurd, afwijkt van de informatie aan die duizenden, en er daarom disclaimer was.witte angora schreef: ↑02 dec 2019 22:24Leuk om te lezen dat informatie die aan vele duizenden is verstuurd 'vertrouwelijk' is.
-
sxsx schreef: ↑02 dec 2019 23:18Ik denk, dat de informatie zoals die aan mij is verstuurd, afwijkt van de informatie aan die duizenden, en er daarom disclaimer was.witte angora schreef: ↑02 dec 2019 22:24Leuk om te lezen dat informatie die aan vele duizenden is verstuurd 'vertrouwelijk' is.

Wie weet.sxsx schreef: ↑02 dec 2019 23:18Ik denk, dat de informatie zoals die aan mij is verstuurd, afwijkt van de informatie aan die duizenden, en er daarom disclaimer was.witte angora schreef: ↑02 dec 2019 22:24Leuk om te lezen dat informatie die aan vele duizenden is verstuurd 'vertrouwelijk' is.
U heeft, in strijd met de disclaimer, door het starten van dit topic en het delen van inhoud, zij het niet letterlijk, al informatie uit de brief openbaar gemaakt.
Waarom vond u het toen geen probleem het voorschrift van de disclaimer te overtreden en waarom is het ten aanzien van de precieze formulering van CZ voor u nu plots wel belangrijk u aan dat voorschrift te houden?
@sxsx
“Ik denk, dat de informatie zoals die aan mij is verstuurd, afwijkt van de informatie aan die duizenden, en er daarom disclaimer was”
Uiteraard, u bent een speciale klant.
“Ik denk, dat de informatie zoals die aan mij is verstuurd, afwijkt van de informatie aan die duizenden, en er daarom disclaimer was”
Uiteraard, u bent een speciale klant.
Bijzonder hoe lachwekkend topics worden als mensen gaan draaien en vluchten

Met alle respect: respect moet je verdienen. En dat doe je in jouw openingspost én in je vervolgreacties evident niet.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 03 dec 2019 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik respecteer mensen die oprecht zijn, en op basis van je bewoording en je manier van antwoorden en het ontbreken van enige vorm van onderbouwing, kan ik weinig oprechtheid merken. Ik vraag ook niet om je mening ik vraag om feiten, maar goed, ik maak hier mijn eigen mening wel uit op, of je die nu respecteert of niet.
Goed advies.. Niet alleen voor mij..witte angora schreef: ↑28 nov 2019 00:07Je kunt je er druk om maken hoe het gecommuniceerd wordt, je kunt er ook je schouders over ophalen en verder gaan met je leven...![]()