LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LADYLINE

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
loncela
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2003 13:51

LADYLINE

Ongelezen bericht door loncela »

Graag wil ik weten of er nog meer mensen zijn die ook slechte ervaringen met de Landelijke afslankinstituut Ladyline hebben??

Omdat ik bijna klaar was met de kuur (60 lessen) en ik nog niks was afgevallen (40 cm garantie), ging ik informeren hoe het zat met de garantie. Ze kwamen met allerlei redenenen (smoesjes) zodat ik niet in aanmerking kom voor de garantie.

De totale kuur kost € 2100 en ik heb al ruim € 1700 betaald. Omdat dit best veel geld is, laat ik het er niet zomaar bij zitten en was ik benieuwd of er nog meer mensen zijn met slechte ervaringen bij Ladyline.

Gast

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door Gast »

Heb absoluut geen problemen gehad met Ladyline. Ben van maat 46 naar maat 36 gegaan. Dankzij Ladyline zie ik er weer lekker strak uit.

maenijsten

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door maenijsten »

Met ladyline heb ik op zich prima resultaat geboekt. Echter, door omstandigheden is de kuur een half jaar opgeschort geweest. Bij hervatting op 3 maart 2004, na het oefenprogramma werd ik overvallen met een nieuw contract. Dat, terwijl ik eerst de overige 18 maal wil afmaken om daarna pas te beslissen of ik eventueel nog verder ga. Vanwege wat moeilijke financiele situatie gaf ik al aan dat ik me dat eigenlijk niet kan/wil permitteren. Het is dan ook voor 10 maal weer 220 euro! Omdat ik in tijdgebrek zat en weer naar school c.q. peuterspeelzaal moest fietsen voor mijn dochtertjes, heb ik te snel mijn handtekening gezet. Na thuiskomst heb ik direct opgebeld dat ik er nog met mijn man over had willen spreken en sowieso voorlopig niet van plan was extra behandelingen te volgen, afgezien van het resterende programma van mijn kuur. Mij werd te verstaan gegeven dat ik bij ondertekening bij mijn volle verstand was en dus gewoon moet betalen! Vanwege overvallen en de tijdsdruk ben ik het hier niet mee eens. Wat kan ik nu doen????

Gast

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom teken je iets dat je niet wilt?? Beetje dom of werd je onder druk gezet... bedreiging en afpersing zijn sowieso redenen waarom dit kontrakt niet geldig zou zijn...

Anders een beroep op de colportagewet ofzo weet ik veel... beetje dom allemaal

mirleen

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door mirleen »

Ook ik heb slechte ervaring bij ladyline. Ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar val absoluut niet af. Wat ik zelf ook erg vervelend vind is, dat je moet tekenen voor zeer lange tijd en je dan ook helemaal niet meer kunt bedenken. Ik moet vele kilo's afvallen en ben dus 15 maanden bezig daar. Nu ik merk dat het afvallen dus niet lukt wordt ik steeds chagrijniger. Ik heb het hele bedrag van 2335 euro ineens betaald en kan nu dus niet meer stoppen met de kuur. Ik vind dit echt te gek eigenlijk. Waarschijnlijk stop ik binnenkort toch en ben dan dus gewoon heel veel geld kwijt.! Ik vind dat de wetgeving veranderd zou moeten worden en je een aantal dagen bedenktijd zou moeten krijgen.

emmie22
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2006 17:19

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door emmie22 »

Ik ben nu bijna 4 weken bezig met ladyline! en ben al 3 kilo kwijt ik vind dat het heel erg goed gaat en met de cm ook! broeken zitten al losser. :lol: :lol:
Ik krijg heel goed advies over hoe ik gezond moet eten en die ondersteuning heb ik ook zeker nodig! je hoeft hier ook helemaal geen honger te lijden wat met de meeste dieeten wel zo is. :!:

famwdewit
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 okt 2007 11:45

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door famwdewit »

Ooit was ik zelf 8kg kwijt zelfgedaan maar moest er nog 5kg af...toen ladyliner voor stok achter de deur...maar alle kilo's zitten er nu weer aan..ik ben zo zeg maar een jojo-er om de twee jaar moet er dan ook 10kg af...ben momenteel weer bezig met lijnen maar op mijn manier...we weten immers wat wel en niet goed voor je is....dus geen snoep chips enz...want ieder pondje gaat immers toch in je mondje:)

Maar voor alle liners veel succes en gewoon doorzetten...wees positief.... :D

Nime
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2010 21:49

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door Nime »

Ik ben nu ruim 6 maanden bezig bij Ladyline in Nijmegen. Ik ben nu in totaal 23 kilo kwijt en erg tevreden. Het is inderdaad erg duur, maar ik heb het er wel voor over. Het is een investering in mijn gezondheid. Het programma zit goed en gedegen in elkaar. Ik heb veel inzage gekregen hoe de stofwisseling werkt en daardoor heb ik het gevoel dat ik het straks ook ga volhouden. Het is heel frapant dat, ook nu ik in de opbouw zit, ik toch blijf afvallen. Ik houd me dan ook zoveel mogelijk aan de voedingsrichtlijnen, die overigens voor mij niet moeilijk vol te houden zijn. Ik volg niet de menu's maar gewoon de richtlijnen voor de hoeveelheden. Als snel nadat ik was begonnen voelde ik me een stuk fitter. De begeleiding vindt ik erg goed en stimulerend. Door de oefeningen ben ik ook sterker geworden, daardoor voel ik me ook fit. Kortom voor mij werkt het!

Mia1952
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2010 22:07

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door Mia1952 »

Ik ben ook ongeveer 6 maanden bij Ladylin in Ede en het bevalt mij ook uitstekend. De begeleiding is top en ik ben ruim 24 kilo afgevallen. Dat is me niet eerder gelukt. Ik vind het ook absoluut niet duur, ik betaal € 159 per maand en dat voor acht keer sporten, ozon, wegen, meten en een op een gesprekken. Ik vind het gewekdig en kan het iedereen aanraden. Als je door blijft sukkelen met dingen die toch niet helpen wat is dan duur?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Mia1952 schreef:Ik ben ook ongeveer 6 maanden bij Ladylin in Ede en het bevalt mij ook uitstekend. De begeleiding is top en ik ben ruim 24 kilo afgevallen. Dat is me niet eerder gelukt. Ik vind het ook absoluut niet duur, ik betaal € 159 per maand en dat voor acht keer sporten, ozon, wegen, meten en een op een gesprekken. Ik vind het gewekdig en kan het iedereen aanraden. Als je door blijft sukkelen met dingen die toch niet helpen wat is dan duur?
Niet duur !???
Dat bedrag kan een gemiddeld huishouden niet extra ophoesten per maand.
Jammer dat zulke dingen alleen weg gelegd zijn voor mensen die het wat breder
hebben.

Sanne2008
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2010 11:33

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door Sanne2008 »

Het is inderdaad niet duur, ben bij Ladyline Nijmegen in behandeling geweest, totaal 168 cm in omvang kwijt en 28 kilo gewicht!!!
Uitstekende begeleiding, alles is duidelijk uitgelegd en had ik vragen werden die direct naar tevredenheid beantwoord. Je wordt constant gemotiveerd en gestimuleerd en daarbij wordt je voortgang goed in de gaten gehouden.
Een geweldige ervaring die ik iedereen aan zou raden, en wat prijs betreft was in totaal 1.631, dus mw Chocomel wat heeft U over voor uw gezondheid?
Misschien zouden mensen iets minder geld uit moeten geven aan alcohol, vet eten, roken en dergelijke en iets meer aan gezondheid spenderen, aangezien gewicfhtstoename voor zeer schadelijke gevolgen voor uw lichaam kan zorgen
Dus...

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: LADYLINE

Ongelezen bericht door brenda229 »

wat ik zeeeeeeeeeeeer bijzonder vind is dat alle positieve reacties zijn van mensen die zich speciaal voor deze topic geregistreerd hebben en ook maar 1 bericht hebben geplaatst.
Tja kan niet anders denken dan medewerker(s) van ladyline!
Beetje dom!

Maar goed, ik ben ook geen tevreden klant.
Ik was ook niet voldoende afgevallen en qua cm niet zoals beloofd was.
Ik ben wel afgevallen! maar dat bedrag staat niet in verhouding met het resultaat die me voor ogen is gehouden.
veel smoesjes, kwam omdat ik 3 weken op vakantie ben geweest bla bla...
dus ja lag aan mij!
dus voor mij niet bijtekenen en ik besteed mijn geld nu wel anders.

maar goed, het blijft erg lastig! vooral als je getekend hebt.
Ik zou er elke keer nu naar toe gaan, die 10 keer en tegen iedereen klagen hoe het gegaan is en dat ze moeten oppassen bla bla. Denk dat ze graag het contract verscheuren!

Gesloten