LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
isis1973

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door isis1973 »

probeer het nog eens op www.e-nergetix.tk

isis1973

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door isis1973 »

Je zult dan het adres van ons zien.
Wij zitten in Limburg en niet in Belgie

Maar je mag ons ook mailen als je meer wilt weten,

groetjes Dyana

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Hallo,

Je kan gewoon betalen met visa en alle andere creditcards.

Heb het net geprobeerd dus geen enkel probleem.

Stuur maar een mail met je gegevens als je hulp wilt met bestellen, is mischien makkelijker?

Groet,

E-nergetiX
[email protected]

P.S.
Isis 1973 is mijn partner dus...!!

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Tip

Voor mensen die niet geloven dat magnetisme kan helpen bij het bevorderen van hun gezondheid kunnen eens vrijblijvend kijekn op de website van de stichting biomagnitisme: www.biomagnetisme.nl

Gr,

E-nergetiX
www.biomagnetisme.nl is een uitvloeisel/bedenksel van Nikken die heimelijk via deze website hun magnetische produkten qua werking proberen goed te praten.

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Hierbij verzoek ik de webmaster alle reclameuitingen van E-nergetix te verwijderen.
Dit is naar mijn mening oneigenlijk commercieel gebruik maken van dit forum.

Hierbij verzoek ik de webmaster alle reclameuitingen van E-nergetix te verwijderen.
Dit is naar mijn mening oneigenlijk commercieel gebruik maken van dit forum.

Hierbij verzoek ik de webmaster alle reclameuitingen van E-nergetix te verwijderen.
Dit is naar mijn mening oneigenlijk commercieel gebruik maken van dit forum.

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Het is onzin omdat magneten nu eenmaal geen gezondheidsbevorderende effecten hebben. Dat is de reden waarom het op dit forum commerciele onzin wordt genoemd. of de verkopers er nu veel of minder veel aan verdienen, voor de klant blijft het weggegooid geld!

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Als alles naar wens afloopt, dan heb ik 99 euro verdiend tov biostabile.
Ik zal mijn ervaringen ermee later hier nog wel melden, maar voorlopig kan ik niet zeggen dat energytex dit forum misbruikt, door mij een alternatief aan te bieden
Beste Venantius,

Natuurlijk wordt er misbruik gemaakt op dit forum door Energytex.
Dit forum is namilijk niet bedoeld voor verkoopdoeleinden.
En dan nog dit: je hebt geen 99 euro verdiend. Je hebt 20 euro minder uitgegeven.
Als je wilt kan ik je een gratis magneetje opsturen van dezelfde kwaliteit als in de BioStabil zit of in het product van Energytex.
Dan heb je niks uitgegeven!!!

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Als je wilt kan ik je een gratis magneetje opsturen van dezelfde kwaliteit als in de BioStabil zit of in het product van Energytex.


1. Je schrijft EnergetiX en niet Energytex.

2. Kwaliteit van magneet in de sieraden kun je zo niet bepalen. dus je kan geen vergelijkend magneetje opsturen. aan de hand van een foto kun je ook niks bepalen. Wil je een magneet onderzoeken? Zie mijn website, kun je er 1 bestellen en vrijblijvend onderzoeken. Wel betalen natuurlijk :lol:

3. Rekenen verleerd? Als iemand € 20,- betaald ipv € 119,= heeft hij volgens de normale en simpele reken methode > € 119,= -/- € 20,= = € 90,= Dit heeft hij dus niet uitgegeven, dus gespaard! :roll:

Have fun en maak je druk over de belangrijkere dingen in het leven!

Groet,

E-nergetiX 8)

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Have fun en maak je druk over de belangrijkere dingen in het leven!
Have a field day with aardstralen en donder op met je reclame.

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

energetix *** op met je reclame. ga andere vervelen!!!!


moderator, verwijdering is hier op zijn plaats!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

. Rekenen verleerd? Als iemand € 20,- betaald ipv € 119,= heeft hij volgens de normale en simpele reken methode > € 119,= -/- € 20,= = € 90,= Dit heeft hij dus niet uitgegeven, dus gespaard!

Have fun en maak je druk over de belangrijkere dingen in het leven!


Bedrijfseconomisch ben je ook al niet sterk.
Als iemand bij jou zo'n nepproduct koopt voor 20 eur of meer, het maakt niet uit, heeft hij/zij dat uitgegeven.
Terug naar de schoolbanken zou ik zeggen :
lol:

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

2. Kwaliteit van magneet in de sieraden kun je zo niet bepalen. dus je kan geen vergelijkend magneetje opsturen. aan de hand van een foto kun je ook niks bepalen. Wil je een magneet onderzoeken? Zie mijn website, kun je er 1 bestellen en vrijblijvend onderzoeken. Wel betalen natuurlijk
Nou dan vergis je je!
Ik ben al ruim 30 jaar werkzaam in het vakgebied magnetisme en ik weet best wel wat voor soort magneetjes er in worden verwerkt.
Ik kan je nog wel het eea leren op dat gebied!!

ejwedje1

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door ejwedje1 »

Ik heb mijn eigen biolabiel gemaakt. Gewoon een touwtje gemaakt aan een magneetje voor een white bord. Ik voelde mij direct een stuk gelukkiger ik had nl 119 euro niet uitgegeven. Ben daar een paar goede flessen wijn voor gaan kopen en ben nog altijd erg gelukkig. DUS HET WERKT!!!!!!

Bestellingen a 49,99 euro via [email protected] (wel exclusief 12,50 eur aan verzending)

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Nou dan vergis je je!
Ik ben al ruim 30 jaar werkzaam in het vakgebied magnetisme en ik weet best wel wat voor soort magneetjes er in worden verwerkt.
Ik kan je nog wel het eea leren op dat gebied!!
Ga je gang zou ik zeggen! Vertel ons welke magneetjes er in verwerkt zijn/worden. Dus sterkte, soort, grote enz., enz.

Ik wacht met smart!!!

En ik denk E-nergetix ook!!

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

En dan nog dit: je hebt geen 99 euro verdiend. Je hebt 20 euro minder uitgegeven.
Wat klopt in bovenstaande zin niet?

Dus het klopt toch als iemand € 20,- uitgeeft ipv € 119,- dat hij € 99,- heeft gespaard. of zijn de lessen rekenen op de basisschool zo ver achteruit gegaan?

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

neeeee, dan heeft 20 euro teveel uitgegeven!!!!!!!!!

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Wat klopt in bovenstaande zin niet?

Dus het klopt toch als iemand € 20,- uitgeeft ipv € 119,- dat hij € 99,- heeft gespaard. of zijn de lessen rekenen op de basisschool zo ver achteruit gegaan?

Daar had natuurlijk moeten staan : je hebt dan Eur. 20,- uitgegeven!!
Foutje van mijn kant. Een 'goede' lezer had dat natuurlijk ook zo geinterpreteerd. Lees laatste zin van mijn opmerking!!!

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Ga je gang zou ik zeggen! Vertel ons welke magneetjes er in verwerkt zijn/worden. Dus sterkte, soort, grote enz., enz.

Ik wacht met smart!!!

En ik denk E-nergetix ook!!
Volgens mij ben jij Energtetigs!!!

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door E-nergetix »

NEEN!

Ik heb tenminste nog het lef om mij te registreren en zelfs aan iedereen mijn e-mail en mijn website te tonen . :shock:

als ik hier dus een medestander of meerdere heb, fijn. Ik zou zeggen welkom. Als je bang bent voor bedreigingen van mijn kant, wees gerust, ik ben niet haatdragend van nature.

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar je antwoord op gast mbt die magneetjes. Zou het je lukken voor maandag avond. aangezien je vermeld dat je al 30 jaar met magneten of iets dergelijks werkt of onderzoek naar doet moet dat geen probleem zijn.

Alvast bedankt voor je positieve inbring,

E-nergetiX

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar je antwoord op gast mbt die magneetjes. Zou het je lukken voor maandag avond. aangezien je vermeld dat je al 30 jaar met magneten of iets dergelijks werkt of onderzoek naar doet moet dat geen probleem zijn.
Ik ben niet degene die 30 jaar ervaring heeft in magnetisme!!!
Ik hoop dat die inderdaag nog reageert

Gesloten