LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE....

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
jomidata
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 mar 2004 11:28

HERBALIFE....

Ongelezen bericht door jomidata »

Is herbalife een betrouwbaar en goed product??

Alle reacties zijn van harte welkom!!
[email protected]


Alvast bedankt.

M. vr. Gr.

Henk van der Tillaert

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Henk van der Tillaert »

Nee, het is een verkapte ketting brief/piramide spel. Als het echt zo goed en gezond was, zou het wel volgens de reguliere verkoop kanalen met succes worden verkocht.

Multi Level Marketing achtige verkoop praktijken beteken (bijna altijd) slechte producten.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Jij weet duidelijk niet waar je over praat Henk..... maargoed, je zal wel eens "iets" erover gehoord hebben dus dan weet jij gelijk of Herbalife goed of slecht is..

Wereldwijd miljoenen herbalifers, paar miljard omzet, Nasdaq beurs genoteerd. In heel wat landen actief (dus ook getest) Wat er op het etiket staat zit er in en andersom... en dan is het troep??

Omdat het niet in de reguliere verkoop te verkrijgen is betekend niet dat het niets is..

Tip voor Jomidata.. laat je informeren en ga ZELF eens kijken wat je vind, meningen van anderen (vaak negatief, omdat ze het zelf niets vinden) schiet je niets mee op. Dus laat je informeren, en mocht je geinteresseerd zijn dan zijn er genoeg mensen die je info kunnen verstrekken, als je het niets vind ben je er zelf bij geweest en kan je daarover meepraten.

Succes!

Henk van der Tillaert

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Henk van der Tillaert »

Het is altijd prettig dat mensen anoniem reageren. (Dit is sarcasme)

Feit: Het is een verkapt pyramide spel. Dit maakt het automatisch verdacht (zie andere onderwerpen hierover)
Feit: Nasdaq noteringen zeggen niets over de credibility van het bedrijf (zie Enron). Een hoge beurs notering zegt meer over de hype.
Feit: Alles wat met herbalife wordt aangeboden kan ook met een gezond dieet en een gebalanceerd fitness programma worden gedaan. Er zijn geen dure shakes nodig.
Feit: Herbalife verkopers zullen je ALTIJD een gekleurd beeld geven, zij moeten immers verkopen.

Mijn advies is om je geld en tijd te investeren in gezonder eten en veel beweging. Zul je ook zien dat je geen jojo-effect krijgt, waardoor je nog meer producten moet kopen.

tamara'78

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door tamara'78 »

Ik vind het wel een goed produkt.
Maar dat is mijn mening, en nee ik verkoop het zelf niet.

Bij de consumentenbond is Herbalife ook zeer goed uit de test gekomen.
Ik snap best dat je eerst via deze weg erachter probeert te komen, ik geloofde er eerst ook niet echt in, en degene die je erover hoorde waren altijd degene die het verkopen.
Bij mij op het werk begonnen er toen 2 mensen mee en die heb ik in de gaten gehouden.
Daarna ben ik er zelf mee begonnen en het resultaat mocht er wezen, maar let wel op dat je een goede verkoper ervan krijgt, eentje die je in de gaten blijft houden en je adviezen geeft, en niet alleen maar de producten aan je verkoopt.
En als je er dan eenmaal een tijdje mee bezig bent en je denkt het zelf te kunnen kijk dan eens op marktplaats, daar worden regelmatig partijen aangeboden voor een goedkopere prijs.

M.v.g.

Tamara

culletje
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2003 19:36

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door culletje »

Beetje raar dat dit product afgekraakt wordt omdat het niet overal te verkrijgen is.
Henk heeft vast zelf geen honderden lijnpogingen ondernomen...
We weten allemaal dat gezonder eten de remedie is tegen overgewicht, maar soms moet je het rigoreus aanpakken om wat kilo s kwijt te raken.
Ja als je het dieet goed volgt val je er van af. En het is een gezond product, niets mis mee.
Pas alleen op dat je erna niet in je oude eetgewoontes terugvalt want dan kom je net zo hard weer aan (of nog harder). Maar goed dat is ook altijd zo als je aan het lijnen bent.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Afvallen zit tussen je oren. Weet je als je goed en regelmatig eet dan val je ook af. Herbalife is er op gericht om zonder veel inspanning af te vallen. Want dat willen de mensen. Een pot met de shake die je moet drinken daar heb je iedere maand eentje van nodig zo pot kost al snel ( en ik weet het niet geheel zeker maar er zal wel snel iemand reageren die de actuele prijs kan noemen) zo tussen de € 45 € 50 als het al niet meer is. En tevens moet je ondersteunende pillen hebben die ook al een aardig prijsje hebben. Nee Herbalife vult hun portomoneetje over de rug van mensen die wellicht er mee zitten dat ze overgewicht hebben. Ik vind als je echt met je met overgewicht kampt ga dan naar een dieetiste of naar de Weight Watchters of naar een slankclub daar krijg je namelijk adviezen hoe je goed en wat belangrijker is gezond leert eten en als je dat doet dan val je ook af. Want een ding is ook bewezen je kunt inderdaad met Herbalife snel afvallen, maar veel mensen kwamen ook binnen no time weer aan.

comeet

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door comeet »

:shock: Overgewicht is geen sinecure, 50% van de nederlandse bevolking heeft een fors overgewicht. Oke, Herbalife is duur, maar dat is overgewicht houden ook. Ook Weight Watchers kost 9 tot 12 euro per week, reken maar uit.
Beide (herbalife en weight watchers) werken heel goed, maar motivatie en doorzettingsvermogen heb je wel nodig, daarom heb je zoveel aan de begeleiding die je erbij krijgt.
Het lukt bijna niemand om zelfstandig, zonder hulp, een groot overgewicht kwijt te raken. Henk heeft het blijkbaar nog nooit geprobeerd, want hij weet duidelijk niet waar hij over praat.
Mijn zusje is overigens met behulp van Herbalife veel (ong. 15-20 kg) kwijtgeraakt. Ik zelf m.b.v. W.W. in '89 23 kg en nu ben ik opnieuw bezig met W.W. om ong. 30 kg definitief kwijt te raken. Na het behalen van je streefgewicht kun je gratis lid blijven, om niet opnieuw te dik te worden en je gezonde eetgewoontes te behouden.
m.vr.gr. :wink: :)

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Het is altijd weer een discussiepunt, en dat blijven we houden... Herbalife werkt goed, mits de persoon zelf ook inspanning en doorzettingsvermogen toont. Afvallen terwijl je op je luie stoel zit werkt natuurlijk niet, en het valt op dat juist DIE groep mensen het hardst roept als het weer eens niet werkt zoals ze willen, en het meest negatief zijn!

We vinden het helemaal niet erg als er weer een hamburger van de Mac naar binnen word gekieperd, maar owee owee als je voor je gezondheid een prijs moet betalen! Ja... Herbalife kost nu eenmaal geld en dat kost de vette troep die we allemaal eten ook maar daar hoor je niks over... aangezien je met Herbalife een totaalpakket voor een tijd "inkoopt" lijkt het al gouw erg duur, maar reken eens uit wat je 's avonds eet en dat x 30... :wink: Ik denk dat je ervan schrikt...

Maargoed... dit word denk ik een lange discussie, want de negatievelingen zal je altijd houden... ik zeg altijd probeer/hoor het en je weet het voordat je een oordeel geeft...

A.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al 2 van die pakketten gekocht en ben al 15 kg aangekomen. Lazer toch op met je handel. Dat is verboden op het forum reclame maken.

vetmeting

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door vetmeting »

het is wel opvallend dat er zoveel reclame word gemaakt voor herbalife
ze staan in advertentie's van de krant ze staan er mee op winkelcentra's
met zogenaamd vet opmeting.
en is je vetgehalte te hoog dan krijg je de rode kaart en vervolgens komen ze met het verhaaltje : waarom gebruik u geen herbalife?
nou ik gebruik geen herbalife omdat ik het te duur vind .en als je anders gaat eten val je ook wel af.
dan vragen ze weer kan u dat dan alleen? ja ik kan dat alleen.
want zo'n mevrouw van herbalife is ook niet 24 uur per dag bij je aanwezig.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

"Ik heb al 2 van die pakketten gekocht en ben al 15 kg aangekomen. Lazer toch op met je handel. Dat is verboden op het forum reclame maken."

Dan doe je toch iets niet goed.... pfff

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Of Herbalife niet :shock:

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Ja tuurlijk....
Als je instelling zo is "ja ik probeer het een maandje.. hee! ik ben nog steeds niet afgevallen, wat een troep!" zo ken ik er ook nog een paar. Ik heb mensen gezien die het wel "ff" een maandje proberen, maar die vooral niet wilden inleveren qua ongezond eten.. en maar janken dat het niet werkt :? :? schiet niet echt op he? Dus voordat je iets zegt weet dan wat je zegt...

herba

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door herba »

jij werkt zeker bij herbalife. je maakt mij niet wijs als je dat spul een maand geprobeerd hebt en je bent dan nog niet afgevallen dat het dan helpt.
en nogmaals zonder herbalife val je ook af en dan wel op een normale manier.
stelletje zakkenvullers

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben distributeur van Herbalife en moet eerlijk zeggen, dat het rotzooi is. Maar ik verschillende klanten die er in geloven dus... het is allemaal een kwestie van suggestie. :shock:

Ik ga nu ook de produkten Aloë er bij nemen. Ga ik hun dat ook aansmeren. De bij eenkomsten (meetings) lijken wel een beetje op een sekte.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

haha, leuk verhaal hierboven, maar als jij distribiteur bent dan kan je beter wat anders gaan doen... ik was de "gast" die 2/3 reacties terug e.e.a. schreef...

Ik hou het hierbij, de discussie begon met een vraag van iemand die gewoon wil weten of het wat is... helaas zijn er altijd van die "losers" die alles in de wereld vanaf een negatief punt zien... en maar zeuren over alles, en de hele maatschappij is naar de maan.. blablabla.. gelukkig heb ik geen medelij met deze soort mensen, want er kan toch niets goeds..

Tip aan de mevrouw die deze topic starte, laat je informeren en dan kan je zelf oordelen of je het wat vind.. dit onderwerp geeft al een heel verkeerde indruk, maarja.... die discussie zal altijd blijven bestaan..

gegroet

clubje

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door clubje »

gast voor mij werk jij ook bij die club?
en dit heeft niets met zeuren te maken maar met oplichterij.
en het klopt dat ze je meer aan willen smeren ik heb het meegemaakt met een kennis van ons

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Het is hartstikke duur je kunt voor dat geld beter een biertje gaan kopen.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

En maar janken als je weer dik word van het bier! 8) :wink:

Gesloten