LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spoken

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
vidicam
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 jul 2005 11:01

Spoken

Ongelezen bericht door vidicam »

Spoken


Je ziet hem steeds vaker bij de media, als een volleerde artiest komt Lagervorst langs om zijn geesteskind uit te leggen.
En hij heeft wat uit te leggen om dit wangedrocht goed en recht te praten.
Bij zijn laatste verschijning op de televisie bij Andries Knelvel gaf de schat toe, ik ga er ook op achteruit”.
Je zou haast een collecte voor hem gaan houden.

Het schijnt dat het volk begint door te krijgen wat het nieuwe zorgstelsel nu precies voor hun portemonnee gaat inhouden.

Het IBS kopt vandaag in de media, Verlies €1200 per jaar voor particuliere verzekerde”(spits.nl)

Trouw doet er nog een schepje bovenop met de pakkende tekst, Oudere werknemers die bij reorganisaties van bedrijven vrijwillig zijn afgevloeid gaan volgend jaar honderden euro`s meer betalen voor hun ziekte kosten verzekering” (Trouw.nl)

De laatste tijd heb ik wat last van hallucinaties.
Ik zie dingen die er niet zijn.
Met schaamte heb ik hier en daar navraag gedaan of andere mensen zagen wat ik zag.
Want ja, je wilt toch niet voor gek versleten worden, maar gelukkig waren er toch bij, die het zelfde zagen wat ik zag.
Laatst nog bij Andries Knelvel ontwaarde ik een schim achter Lagervorst.
Het was moeilijk te zien, maar deze verschijning fluisterde iets in het oor van Lagervorst.
Het was weliswaar de EO welke de uitzending verzorgde en de studio zat per slot van rekening vol met mensen wie in dingen geloven, die niemand ziet, maar toch ga je aan je zelf twijfelen.

Het beeld vervaagde ook telkens, het leek net of het in de sigarenrook verdween.
Tussen de heldere en vage momenten probeerde ik te herkennen wie of wat de geest voorstelde
Zou het de beloofde verlosser zijn in deze barre eindtijden?
Was armageddon aangebroken en had de EO de primeur?

En geloof het of niet, deze geest dronk een glas wijn en rookte een dikke sigaar.
Tussen een trek aan de sigaar en een slok wijn boog hij voorover om Lagervorst bij te staan in het spervuur van vragen welke Andries Knelvel op hem afvuurde.
En in een flits zag ik de contouren van het gezicht, het kon niet missen, onmiskenbaar Hans Wiegel soufflerend in het oor Lagervorst.

Vidicam
Laatst gewijzigd door vidicam op 26 dec 2005 11:26, 8 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Spoken

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik denk dat je eens moet luisteren naar die aardige meneren in witte jassen die je roepen....

Spoken op televisie? Ik weet niet wat voor spul jij gebruikt hebt, maar het was te veel of bij lange na niet genoeg.

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: Spoken

Ongelezen bericht door Angelic »

Vidicam, je hebt een geweldig gevoel voor humor!
Ik hou van de manier waarop jij issues aankaart!

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Spoken

Ongelezen bericht door sprokkel »

Ik zie geen spoken(hoewel), maar herken het geen je schrijft, jammer dat niet meer mensen dat zien, of willen zien.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Spoken

Ongelezen bericht door SJZ »

De laaste tijd heb ik wat last van hallucinaties.
Ik zie dingen die er niet zijn.
Daar hebben meer mensen last van als het om het nieuwe zorgstelsel gaat. Er worden veel leugens verspreid door de linkse kerk over het nieuwe zorgstelsel. (en dat terwijl de PvdA dit stelsel altijd gewild heeft).

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Spoken

Ongelezen bericht door sprokkel »

SJZ,
Wat dit met een linkse kerk te maken heeft weet ik niet, maar dat de uitvoering van het nieuwe systeem een chaos is dat weet ik wel.
Als men het systeem gewoon bij de overheid gelaten had, en men de premies int naar draagkracht was het veel anders gelopen.

Gesloten