LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reclame

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
vidicam
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 jul 2005 11:01

reclame

Ongelezen bericht door vidicam »

Beste,

Ineke&Clipper

Bedankt voor de antwoorden al is het een en ander wel goed verstopt.
Niet dat ik anders had verwacht. Rookgordijnen optrekken is natuurlijk een bekende manier van de gouddelvers om het klootjesvolk dom te houden.
Ik heb nooit ontkend, dat ik de heren verzekeraars voor geen cent vertrouw en nu blijkt maar weer hoe dit door de werkelijkheid wordt bevestigd.
Zij geven €300 miljoen aan reclame uit om ons te overtuigen ,dat juist die ene verzekering de beste is.
Het wrange is dat wij zelf deze reclame en de totale overhead met ons eigen geld betalen.
Ik zit soms met verbazing te kijken naar sommige reclames waarin dingen beweerd worden welke pertinente leugens zijn, wat dacht u van de slogan "wij accepteren iedereen" hoezo? is dit niet gewoon een artikel wat in de wet staat.
De gouddelvers zouden er wat voor over hebben om mensen te kunnen uitsluiten, dat zou de winst ten goede komen.
Al deze schitterende aanbiedingen doornemend kom je tot de conclusie dat het verdacht veel lijkt op de aanbiedingen van de stroom cowboys.
De verschillen zijn marginaal en dat klopt ook wel uiteindelijk zijn er anders dan zij ons willen doen geloven geen 36 zorgaanbieders maar 12 gouddelvers welke een vergunning hebben.
De rest zijn allemaal onderverzekeraars die met toestemming en vaak door de 12 zelf opgerichte werkmaatschappijen, om ons te doen geloven dat er van enige concurrentie spraken is.
En zo rollen wij van de ene leugen in de andere met als opponent Hansje Lagervorst en zijn soufleur Hansje Wiegel.
Het is overigs interessant om eens te kijken wie er allemaal in de raden van bestuur zitten van de verzekering maatschappijen en de vele toezichthouders op de zorgwet.
Als je alle namen onder elkaar zet kun je zo een nieuwe partij beginnen allemaal oud politici.
Het is een grote stoelen dans van zakkenvullers, er is immers € 31 miljard te verdelen.
Het is een uitverkoop van de BV Nederland en ik durf zelfs te beweren van onze beschaving, daar onze collectieve verantwoordelijkheid voor de medemens overgelaten wordt aan een stelletje graaiers en zakkenvullers.

een gelukkig 2006 toegewenst.

Vidicam.

Gesloten