LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Menzis doet een gift van €10.000,-

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Indeopost
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 dec 2006 09:16

Menzis doet een gift van €10.000,-

Ongelezen bericht door Indeopost »

Ik kreeg afgelopen maand een nota van Menzis waarin de premie voor 2007 bekend werd gemaakt.
Ik ben voor mijn gezin €11,- p.p. meer kwijt dus.

Nu hoorde ik op 3 FM dat Menzis een gift deed voor het opruimen van landmijnen van €10.000,- :shock:

Mag Menzis dit zo maar doen, we betalen premie voor zorg, liefdadigheidsinstellingen zoals de postcodeloterij maken van te voren bekend wat ze met mijn geld gaan doen, Menzis doet dit niet en gaat ongevraagd misbruik maken van mijn geld om geld te schenken aan een goed doel.

Ik weet wel een beter goed doel ,laat ze de premie maar eens verlagen voor mensen die het met veel minder moeten doen.

heho
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 jan 2006 19:46

Re: Menzis doet een gift van €10.000,-

Ongelezen bericht door heho »

ja hoor mag want wij hebben immers gekozen voor een particuliere vrije markt aangaande zorg.
Ja inderdaad nog wel een paar basisregeltjes...

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: Menzis doet een gift van €10.000,-

Ongelezen bericht door osseworst »

Menzis zal dit wel zien als een uitgifte voor reklame (ze zijn hierdoor immers in het nieuws gekomen), en dan is €10.000,- maar een heel klein bedrag in vergelijking met wat ze verder aan reklames (o.a. op tv) uitgeven. En ja, ook jij betaald hieraan mee.
En nu maar hopen dat deze reklames veel, liefst zeer gezonde, nieuwe klanten opleveren, zodat deze kosten er weer uitgehaald worden.

Indeopost
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 dec 2006 09:16

Re: Menzis doet een gift van €10.000,-

Ongelezen bericht door Indeopost »

heho
Geplaatst op 27 Dec 2006 11:21 door heho
--------------------------------------------------------------------------------
ja hoor mag want wij hebben immers gekozen voor een particuliere vrije markt aangaande zorg.
Ja inderdaad nog wel een paar basisregeltjes...



Hebben wij gekozen voor een particuliere vrije markt aangaande zorg ?????, .....
Volgens mij is het door de regering beslist en is het ons opgedwongen.


We gaan dus maar weer de kudde volgen

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: Menzis doet een gift van €10.000,-

Ongelezen bericht door pluisje »

ja dat doen nederlanders dat was al bekent...
ze klagen veel, zeggen weinig, doen niets,,,,

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Menzis doet een gift van €10.000,-

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 27 Dec 2006 18:54 door pluisje

ja dat doen nederlanders dat was al bekent...
ze klagen veel, zeggen weinig, doen niets

Niet helemaal waar pluisje.Als je veel klaagt dan
zeg je ook veel.Het laatste klopt.

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: Menzis doet een gift van €10.000,-

Ongelezen bericht door pluisje »

:oops: foutje sorry :wink:

heho
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 jan 2006 19:46

Re: Menzis doet een gift van €10.000,-

Ongelezen bericht door heho »

wij kiezen de regering !

het is ook niet mijn persoonlijke keuze, maar de meesten hebben hier wel voor gekozen en aangezien het CDA wederom de grootste is geworden, zijn er blijkbaar nog steeds vele mensen die het prima zo vinden.
Mensen met weinig solidariteitsgevoel, mensen die heel gezond zijn, mensen die niet voor een ander willen betalen, welgestelde mensen.....
Tsja, democratie heet dat !

Gesloten