LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meneer klink

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

meneer klink

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

wat vinden jullie nou van de vaccins die gewoon zomaar ff vernietigd worden...en dan zie ik dat gezicht van die klink en dan kan ik hem wel....
hij verziekt het leven van heel wat mensen is mijn mening!...want dit krijgen wij op ons bordje...komt bij het begrotingstekort...

ik vind dat meneer klink maar zelf eens moeten boeten voor zijn daden.hij weet alles zo goed!! te regelen voor de chronisch zieken...we zijn allemaal de dupe..en hij strooit met geld,...tegen adviezen in!!!!!!! is bewezen...en nee nu durft meneer niet voor de camera te komen...met zijn glad...oeh laat maar. :twisted:
hoop dat er een goed onderzoek komt en dat ie eruit gegooid wordt zonder wachtgeld...

en nee niet als als als de griep door had gezet want het was al te laat als de vaccinaties kwamen....maar toch wilde hij ze..ja waarom niet???het is ons geld...

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door vroem »

in de politiek is het al lang niet meer normaal om fouten toe te geven, laat staan er sorry voor te zeggen, en al helemaal niet daar consequenties uit te trekken....
Dat het vernietigd moet worden is logisch, beperkte houdbaarheidsdatum..

Maar inderdaad is de minister in hoge mate hoofdverantwoordelijke voor de stijging van de kosten in de zorg, en de NZA volgt... maar ook die valt onder de minister wua eindverantwoordleijkheid.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@vroem

ben blij dat je het met me eens bent...kijk tuurlijk medicatie moet vernietigd worden...maar het gaat om hoe hij met het geld van ONS omgaat...maar ja..wat doen we er aan,ik was even boos,het is een consumenten forum ,lijkt mij dat dit over zorg gaat dus ik dit toch mag aankaarten??
maar goed boosheid is al gezakt... :D nou ja....we wachten ff wat er gaat gebeuren....

elke keer als ik die man zie....ik zou hem ook niet tegen moeten komen daar in den haag ihihihihihihi echt niet

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door brenda229 »

de grote opmakers zitten in den haag!

over onze rug!

wombatje2001
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 aug 2010 20:41

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door wombatje2001 »

Een van de grootste ziekmakers van dit land is de heer Klink.

Inderdaad, zijn beleid rondom het Mexicaanse griepvirus heeft onwaarschijnlijk veel geld gekost. Dan doel ik niet eens alleen op de vaccins ( overbodig, te veel geld gekost) maar ook op de volstrekt overbodige paniek die is ontstaan ten tijde van dit milde griepvirus.

Wat een geld heeft dat gekost!

Een ander voorbeeld: het volkomen mislukte L-EPD project, dat honderden miljoenen Euro's heeft gekost.

Het wrange van dit al is dat Klink straks beloond wordt met een fraai baantje en verhoging van zijn salaris, en dat de gewone burger beloond wordt middels verhoging van de premies.

Ik houd van de politiek!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik ben dus blij dat ik dus niet de enige bent die zo denkt over die glimworm van een klink....ik krijg al braakneigingen als ik hem zie...
heeft totaal maar dan ook totaal geen medische achtergrond maar denkt wel voor heel wat zieke mensen beslissingen te moeten nemen...ook zal hij nu wel op die post blijven als het cda doorgaat.........
en straft hem......niemand....welnee......moeten wij eens doen...door rood rijden en we hebben al een boeten van wat is het??130 te pakken....
ik ze maar wat ....vind dat hij nu ook eens moet boeten voor alle dingen waar hij met ons geld mee smijnt...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door tiptoo »

het is inderdaad heel zonde weggegooid geld ... maar als ik nog aan die paniek bij sommige mensen denk dan vraag ik mij af.....hoe had je het gevonden als er te weing was geweest???

ik zelf ben nooit bang voor die griep geweest ook geen spuit genomen, maar draai het eens om :D

als er te weinig was geweest waren de rapen nog niet gaar hierzo :mrgreen:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door ronald g »

De varkensgriep uit Mexico later omgenoemd leek een enorme uitbraak te worden met zelfs doden tot gevolg. Dhr Klink heeft het juiste gedaan om voor iedereen het vaccin beschikbaar te hebben. Nu is het niet zo ernstig gebleken en vaccins zijn onbruikbaar geworden vernietigen is de enige optie. Maar wat als er wel een epidemie uitgebroken was en Klink had geen vaccins ingekocht dat had dit topic er heel anders uit gezien.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door tiptoo »

ronald g schreef: Maar wat als er wel een epidemie uitgebroken was en Klink had geen vaccins ingekocht dat had dit topic er heel anders uit gezien.

datzelfde zeg ik hierboven al, dan had er vast geen topic geweest :mrgreen:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door ronald g »

het topic was er wel geweest, niet iedereen was gaan hemelen. Het topic had een andere naam gehad "Waarom heeft Klink niets gedaan"

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door tiptoo »

ronald g schreef: "Waarom heeft Klink niets gedaan"

das ook waar :mrgreen:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door ronald g »

In ons landje kan toch niemand iets goed doen er is altijd wel een keerzijde. De lui in den Haag zijn ook maar mensen met beslissingen die hoe je het ook wendt of keert nooit de hele bevolking kunnen behagen. We gaan weer een slag maken naar rechts dus maak je borst maar nat, want het gewone volk gaat voor de rijken betalen. Vaccins voor epidemieën is verleden tijd. Politiek is en blijft een macht spelletje en sociaal beleid, ach 20% mag afvallen scheelt weer in de kosten.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door tiptoo »

ben het zowaar met je eens ronald g , inderdaad met dit nieuwe kabinet wat er aan gaat komen , zullen de rijker het beter hebben dan de gewone mens, tja wat moet er tegen doen!

R-Estau
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 mar 2010 15:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door R-Estau »

Als je nog jong bent emigreren naar Scandinavië, mogelijkheden genoeg als je een goede opleiding hebt.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door tiptoo »

R-Estau schreef:Als je nog jong bent emigreren naar Scandinavië, mogelijkheden genoeg als je een goede opleiding hebt.

daar moet je maar net zin in hebben , :mrgreen:

R-Estau
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 mar 2010 15:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door R-Estau »

@tiptoo
ben het zowaar met je eens ronald g , inderdaad met dit nieuwe kabinet wat er aan gaat komen , zullen de rijker het beter hebben dan de gewone mens, tja wat moet er tegen doen!
Emigreren is het antwoord :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door tiptoo »

R-Estau schreef:@tiptoo
ben het zowaar met je eens ronald g , inderdaad met dit nieuwe kabinet wat er aan gaat komen , zullen de rijker het beter hebben dan de gewone mens, tja wat moet er tegen doen!
Emigreren is het antwoord :lol:
waarop ik zeg....daar moet je zin in hebben :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja als ik de staatloterlij zou winnen wist ik het wel..maar ja dan hoefde ik me ook geen zorgen hier meer te maken.... :D
maar dan wel naar een warm land is beter voor me... :D :D hoewel scandinavie heeeeeeeel mooi moet zijn,..maar daar kan ik dan een keeer heen :D

nee serieus,tuurlijk wat als er echt wat aan de hand was.maar wat mij boos maakte,is dat hij TE LAAT WAS ,tegen alle adviezen in heeft hij toch zijn zin doorgedrukt...

en idd we moeten maar zien wat het wordt met rechts,maar ja moet zeggen dan nou geen ene partij me echt trekt.betalen gaan we toch wel...

last net in de krant dat een oud directeurd of weet ik wat van het albert schweigner ziekenhuishuis al 2 jaar!! voor ruim 2 ton thuis zit........wel ja...

als dat nou allemaal eens afgeschaft werd...zou ned al heel wat blijder zijn..maar dat gebeurd nooit,we blijven ons boos maken,dromen enz...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door tiptoo »

rozemarijntje schreef:
last net in de krant dat een oud directeurd of weet ik wat van het albert schweigner ziekenhuishuis al 2 jaar!! voor ruim 2 ton thuis zit........wel ja...
dat is inmiddels 2/5 ton , was gisteren of eergisteren op de tv, ik vind dat ronduit schofterig , gaat uit het potje van de AWBZ

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@tiptoo...
nou jij zegt het,ik denk het!!!hoe kan het?
ja ik las het vanmorgen pas in de krant...als je je alles aantrekt dan wordt je wel depri :D zouden ze dat graag willen ofzo ....nou er zijn mensen die worden er echt seriues depri van...en dat vind ik te erg voor woorden

Gesloten