LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon en haar geloofwaardigheid

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.

Aegon moet zich terugtrekken uit ajax,het bespaarde geld teruggeven aan gedupeerden van wanproducten

Eens, het moet maar eens afgelopen zijn dat het door zwendel verkregen geld besteed wordt aan een voetbalclub
10
67%
Oneens, mijn goede geld moet gewoon in de bodemloze ajaxput gegooid blijven worden
5
33%
 
Totaal aantal stemmen: 15

JDII
Berichten: 174
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:31

Aegon en haar geloofwaardigheid

Ongelezen bericht door JDII »

Aegon gaat in cassatie tegen de uitspraak van koesplandewegkwijt. Schandalige zaak, weer proberen ze te rekken en te rekken en uit te stellen en dat voor een bedrijf dat het credo heeft Eerlijk voor later.
Half nederland is gedupeerd door Aegon met haar wanproducten als woekerpolissen, koersplannen, sprintplannen en legio lease ellende.
Want vind U?

jammer
Berichten: 766
Lid geworden op: 22 jan 2011 13:21

Re: Aegon en haar geloofwaardigheid

Ongelezen bericht door jammer »

Precies aegon is nog niet eens eerlijk over nu.
Dan vergeten we vroeger en later nog....dat ook nog even moet worden rechtgezet. Aegon wanneer beginnen jullie nu eens?????
O,ja en waar blijft de compensatieregeling? Ik heb nog steeds geen brief van ze gekregen voor 2 polissen.
Het is inmiddels al 5x uitgestelt.....
Eerlijk over later????????

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Aegon en haar geloofwaardigheid

Ongelezen bericht door duiner »

.
ik heb voor de 2de keuze gekozen, omdat ik het zo lachwekkend vond, om dit serieus te nemen
ik zou NOOIT geld geven aan enig voetbalclub ooit !!!..

ik heb altijd nog zo'n visioen van een "voetbal-vrouw" in de P.C. Hooft-straat .. :shock:
.
.

123AB
Berichten: 32
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:34

Re: Aegon en haar geloofwaardigheid

Ongelezen bericht door 123AB »

als je het zo bekijkt mogen er veel meer banken/verzekeraars die woekerpolisen verkochten niet meer sponsoren:

Robobank: zou geen wielrennen meer mogen sponsoren?
ASR: zou geen Feyenoord meer mogen sponsoren?
Nationale Nederlanden zou geen Oranje meer mogen sponsoren?
ING zou de KNVB niet meer mogen sponsoren?

Het lijkt me een ramp voor de Nederlandse sport!! (en liefhebbers van sport)
ook Ajax heeft in de toekomst een keeper, verdediger, middenvelders, en aanvallers nodig! (zelfs Louis van Gaal) Ik als Ajax fan ben blij dat we een sponsor hebben die ook in moeilijke tijden achter ons blijft staan! Net als alle honderden duizenden Ajax supporters!!

JDII
Berichten: 174
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:31

Re: Aegon en haar geloofwaardigheid

Ongelezen bericht door JDII »

Vele bedrijven hebben vuile handen. Maar geen enkel bedrijf heeft het zo bont gemaakt als Aegon. Zij waren marktleider in deze zwendel. Jammer dat jij als ajaxfan naar goed gebruik je kop ook in het zand steekt.

Gelukkigkinderloos
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 apr 2011 07:13

Re: Aegon en haar geloofwaardigheid

Ongelezen bericht door Gelukkigkinderloos »

Jd11 Ja maar laten we het belang van voetbal niet onderschatten, pffff.

Dat zoveel burgers miljoenen (of meer) op een zeer smerige manier afhandig is gemaakt ach. De personen die voetbal hoog hebben staan zijn zelf duidelijk geen slachtoffer. Hier komt de IK cultuur weer overduidelijk om de hoek kijken.

Toen ik de mens leerde kennen ging ik nog veel meer van dieren houden !

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: Aegon en haar geloofwaardigheid

Ongelezen bericht door juwita »

@JDII
Of het dan op Ajax bespaarde (sponsor) geld echt veel zoden aan de dijk zet, valt te betwijfelen. Aegon zelf heeft 1,2 miljoen woekerpolissen verkocht en zo'n 150.000 aandelenlease-producten (Sprintplan en Vliegwiel). De veroorzaakte schade bij al die klanten zal al snel zo'n 3 tot 4 miljard euro zijn. Daarbij vergeleken zijn de sponsorbijdragen aan Ajax echt ''klein bier''.

Maar ik geef toe, omdat het aantal slachtoffers van Aegon dat echt zelf uit de luie stoel komt en zich bij schadevergoedingsclaims aansluit nogal klein is, zou het bedrag van de sponsorbijdragen toch een eerste stap, om de gedupeerden die wel uit de luie stoel komen in belangrijke mate te compenseren. En de rest gaat kennelijk liever naar het ''voeballe kijke''.

JDII
Berichten: 174
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:31

Re: Aegon en haar geloofwaardigheid

Ongelezen bericht door JDII »

Iedere cent die naar de gedupeerden teruggaat is er een. En eigenlijk is het te gek dat een club als ajax accepteert dat het geroofde geld naar haar overbetaalde oerverwende voetballertjes gaat i.p.v. naar de Aegon gedupeerden.

Gesloten