LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitspraak koersplan in vergelijking sprintplan?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
steventje701
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:27

uitspraak koersplan in vergelijking sprintplan?

Ongelezen bericht door steventje701 »

Hallo,


Is de uitspraak van de koersplan te vergelijken met de sprintplan?
Ik weet dat het andere producten zijn maar heeft aegon de schijn niet heel erg tegen als ze de koersplan ten eerste al verliezen?
Ik had wel verwacht dat aegon de sprintplangedupeerden wel zou willen compenseren na de laatste uitspraken. Maar waarschijnlijk kunnen ze toch hardmaken dat alles zoals belooft belegd is????

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: uitspraak koersplan in vergelijking sprintplan?

Ongelezen bericht door juwita »

Het Koersplan is een beleggingsverzekering op basis van een tontine constructie; een dikke woekerpolis.

Het Sprintplan is een bancaire, aandelenlease-achtige constructie; zonder aankoop echte aandelen en zonder echte lease.

Vergelijkingen van rechtszaken gaan dus al snel mank !
Vergelijkingen tussen ''manke'' rechterlijke uitspraken mogelijk nog veel meer :wink:

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: uitspraak koersplan in vergelijking sprintplan?

Ongelezen bericht door Glory »

Whatever, heerlijk nieuws dat de klaplopers van AEGON bakzeil hebben gehaald, nu wij nog!

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: uitspraak koersplan in vergelijking sprintplan?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Directeur Communicatie van Aegon Jan Driessen: "Het heeft eigenlijk veel te lang geduurd" "Dat hadden we anders moeten doen"
Ik zou zeggen bij Sprintplan heb je een herkansing om het beter aan te pakken, haal die hakken uit het zand en stel iedereen die er in geluisd is schadeloos.

Gesloten