LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door Glory »

Via via een adres gekregen van een site die een weg baant door de vaagheid van AEGON en die heel veel onjuistheden laat zien, onbegrijpelijke uitspraken, tegenstellingen, veranderingen van meningen, wat is er aan de hand, enfin, kijkt u zelf maar op de site: http://www.claimconcept.nl/Sprintplan/Sprintplan.htm
Laatst gewijzigd door Glory op 16 jan 2015 10:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

De link werkt niet

10.45: O.k. nu wel dus.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Knap speurwerk Glory, wie heeft je getipt?

De webpagina is eigenlijk bedoeld om voor mijzelf de zaken op een rijtje te krijgen, het is al snel teveel (juridisch) leesvoer voor de doorsnee juridisch ongeschoolde gedupeerde.

Voor diegene die zich erin verdiept, laat het wel een beangstigend beeld zien: Rechtspraak ontaard in Kromspraak, de belangen zijn te groot worden.

4 positieve voorbeelduitspraken gaat nog (15 november 2013, waarvan GC-2014-332 over SprintPlan) en zelfs 6 uitspraken in dezelfde lijn op 7 januari 2014 is nog steeds niet problematisch.

Pas nadat ik daarna ca. 100 nieuwe klachten heb aangebracht, zijn alle alarmbellen gaan rinkelen. De vraag is, tot op welk niveau?

Met vriendelijke groet,
ClaimConcept

Jelle Terpstra

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door Glory »

ClaimConcept,

Volgens mij iemand van Ver. Woekerpolis

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Het komt inderdaad regelmatig voor dat gedupeerden van SprintPlan zich ook nog melden bij claimclubs als vereniging Woekerpolis. Het verschil tussen de diverse Plannen (zoals BonusPlan) is vaak alleen duidelijk voor financieel deskundigen.

felixbeijer
Berichten: 2295
Lid geworden op: 12 jun 2009 21:48

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door felixbeijer »

Zou er ook al een Ontslag-plan bij Aegon klaarliggen? :mrgreen:

Kijk een jurist die een foutje maakt welk een paar miljard gaat kosten, verdwijnt natuurlijk door de achteruitgang.

Evenals een wiskundig analfabeet die een foutief meetkundig fondsrendement vaststelt.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Hoewel ik zeer sceptisch ben over de collectieve procedure van Vereniging Consument & Geldzaken (vonnis 24 februari 2015), sloeg prominent lid VC&G peewee in 2012 helaas de spijker op z'n kop:
10 jul 2012, peewee schreef:Ik vermoed dat wanneer Sprintplan-gedupeerden ineens massaal zelf klachtprocedures gaan opstarten bij het KIFID, het KIFID dan ineens klachten niet-ontvankelijk gaat verklaren wegens tijdsoverschrijding. Kortom, Sprintplan-gedupeerden mogen wel klachtprocedure starten bij het KIFID, mits u maar niet met te velen komt klagen, want dan gaat de deur vermoedelijk snel dicht.
Daarmee raken we de kern van de rechterlijke afwikkeling tot nu toe van de financiele schandalen in NL. Zodra er te grote aantallen gedupeerden zijn, worden ze afgeserveerd! Het aantal bepaalt de uitkomst, hetgeen natuurlijk te zot voor woorden is.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jan 2015 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijzing naar commerciële link verwijderd

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door Glory »

Is de bewijslast van AEGON al eens boven tafel gekomen inzake de zogenaamde aankopen Sprintplan?? Kijk ook voor andere informatie op claimconcept.nl het is niet te geloven dat bij deze club pensioenen en spaarpolissen beheerd worden!
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jan 2015 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd

felixbeijer
Berichten: 2295
Lid geworden op: 12 jun 2009 21:48

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door felixbeijer »

De fratsen van dit "bedrijf" tarten werkelijk elk voorstellingsvermogen. Tijd voor een grote schoonmaak.

felixbeijer
Berichten: 2295
Lid geworden op: 12 jun 2009 21:48

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door felixbeijer »

Glory schreef: het is niet te geloven dat bij deze club pensioenen en spaarpolissen beheerd worden!
Niet lang meer.........

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door juwita »

''Niet lang meer'' ? Laten zo'n 2 miljoen door AEGON belazerde klanten met Koers- Sprintplan-- Bonusplan, Toekomstplan en al die andere Planproducten toch hopen dat Aegon nog wel eerst even de veroorzaakte schade kan vergoeden.

Met circa 1 miljard winst jaarlijks komt Aegon zelf al een heel eind ! Met het aan Aegon bijna gratis geld verstrekken door de ECB uit de vers bijgedrukte pallets bankbiljetten ter grote van 1100 miljard euro, komt men nog wat verder. De qua toezicht falende staat der Nederlanden ving eerder al 800 miljoen euro aan rente op die in 2008/2009 aan Aegon verstrekte 3,5 miljard. Kortom het geld is op zich geen probleem.

''De bezem erdoor '' ? Wie zou dat moeten doen ?

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

juwita schreef:''De bezem erdoor '' ? Wie zou dat moeten doen ?
U en ik, jij en ik, maar vooral Wij. Ook de passieve volgers van dit forum met nog een klein sprankje hoop. Een enkeling vecht tegen de bierkaai, maar met z'n allen staan we sterk.

Ik zet alle middelen in die mij ten dienste staan, tot aan het Ministerie van Financiën en Justitie, desnoods tot aan het Europees Hof. Maar ik kan het niet alleen.

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door Glory »

Precies, WIJ! Wij die beginnen waar anderen stoppen, helaas zijn er veel kijkers maar te weinig reacties, kom op mensen, gooi het op in ieder geval deze site, laat in ieder geval zien hoe je belazerd bent door de werkelijk schofterige organisatie AEGON!

felixbeijer
Berichten: 2295
Lid geworden op: 12 jun 2009 21:48

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door felixbeijer »

Glory schreef:Precies, WIJ! Wij die beginnen waar anderen stoppen, helaas zijn er veel kijkers maar te weinig reacties, kom op mensen, gooi het op in ieder geval deze site, laat in ieder geval zien hoe je belazerd bent door de werkelijk schofterige organisatie AEGON!
Glory,
Het kan zijn dat een en ander domweg het gevolg is van incompetentie, echter verwacht mag worden dat eenmaal op een fout geattendeerd er een verbetering volgt in deze immer voortslepende farce!
Inderdaad, als ze door blijven gaan met misleiden met onjuist en te hoog vastgestelde fondsrendementen, dan kan echter niet anders dan geconcludeerd worden dat sprake is van kwade opzet.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door bia »

Glory schreef:Precies, WIJ! Wij die beginnen waar anderen stoppen, helaas zijn er veel kijkers maar te weinig reacties, kom op mensen, gooi het op in ieder geval deze site, laat in ieder geval zien hoe je belazerd bent door de werkelijk schofterige organisatie AEGON!
Ja ik voel mij belazerd, ja wij zijn op een ongepaste asociale manier gepasseerd door Aegon maar dat betekend nog niet dat ik stil blijf zitten, per saldo heb ik niet voor Jan met de lange L 5 jaar 150,- gulden p/m gespaard, dat zou ik wel eens een keer terug willen zien, denk dat ik niet de enigste ben ?

jonagold
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 apr 2014 15:45

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door jonagold »

op 24 feb 2015 zal de rechter een eind uitspraak doen, dan weten we het na 13 jaar wachten

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Eindelijk een site met Sprintplan-feiten

Ongelezen bericht door Consumentt »

Kijken hoeveel uitstel er nu weer volgt.....

Gesloten