LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reactie Aegon op mijn brief n.a.v. uitspraak Hoge Raad 2-9-2

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: Reactie Aegon op mijn brief n.a.v. uitspraak Hoge Raad 2-9-2

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Moet Aegon die gegevens niet reeds hebben gehad toen SprintPlan is aangeschaft?

wim.van-dinteren
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2016 22:13
Contacteer:

Re: Reactie Aegon op mijn brief n.a.v. uitspraak Hoge Raad 2-9-2

Ongelezen bericht door wim.van-dinteren »

Ik heb aan Aegon de inschrijfformulieren opgevraagd van
sprintplan en ook gekregen daar staan als het goed is de stempels van de tussenpersoon
dus kun je zo bewijzen dat je een tussenpersoon heb gehad

Inge Baerwaldt
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 sep 2016 10:30

Re: Reactie Aegon op mijn brief n.a.v. uitspraak Hoge Raad 2-9-2

Ongelezen bericht door Inge Baerwaldt »

En nu???? Het is ondertussen 18 mei, 5 maanden na de laatste brief van Aegon over de uitspraak ivm het afsluiten van het Sprintplan door tussenpersonen. En het blijft stil.......
Notabene de tussenpersoon, die mij (op mijn vraag of hij me kon verzekeren dat ik mijn inleg in elk geval terug zou krijgen) antwoordde 'ja hoor....je moet dit zien als een vorm van sparen' :shock:
Moeten wij Argon hier zo mee weg laten komen :oops: ????? Ik ben heel erg klaar met de vertragende technieken van Aegon!! Dus...een KOUDE DOUCHE aanbieden bij Tros Radar!! En weer eens een programma wijden over deze weerzinwekkende techniek van Aegon om ons verkeerd voor te lichten en nu ons zuurverdiende spaargeld in eigen zak blijven houden!!

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Reactie Aegon op mijn brief n.a.v. uitspraak Hoge Raad 2-9-2

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

14 dec 2016, ClaimConcept schreef:
11 dec 2016, Inge Baerwaldt schreef:Ik heb, voordat de mailbox van Stichting Consument en Geldzaken vol bleek te zitten, nog antwoord van hen gekregen op mijn vraag hoe ik op deze brief van Aegon moet reageren.
Hieronder hun antwoord d.d. 8 dec.:
"De standaard afwijzigingsbrief van Aegon is –voor zover ons bekend- pas gisteren of vandaag naar de eerste Sprintplan-gedupeerden verzonden.
Wij gaan de inhoud van deze brief de komende dagen, samen met onze advocaat, bestuderen. Op het eerste gezicht lijken alle elementen erin te weerleggen en derhalve vermoedelijk een poging tot ‘’tijdrekken’’.
Aegon schrijft al jarenlang dezelfde soort zeer uitgebreide afwijzingsbrief over de onaanvaardbare last, nu aangevuld met een zo mogelijk nog uitvoeriger gemotiveerde afwijzing inzake de kersverse uitspraak van de Hoge Raad. Er is inmiddels contact geweest met desbetreffende adviseur, die nota bene zelf ook aangesloten is geweest bij VC&G. En zelf wel heeft geschikt...

Hoe Aegon omgaat met slachtoffers waarbij in lopende procedures bij Kifid al wel zwart op wit bewezen is dat bij de totstandkoming een clientenremisier betrokken was? Dat leest u hierrrr...
@Inge Baerwaldt, al persoonlijk bericht gehad van Radar en/of Vereniging Consument en Geldzaken?

Inge Baerwaldt
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 sep 2016 10:30

Re: Reactie Aegon op mijn brief n.a.v. uitspraak Hoge Raad 2-9-2

Ongelezen bericht door Inge Baerwaldt »

#claimconcept...nee, nog geen bericht gehad van Radar en/of Vereniging Consument en Geldzaken. Hoezo deze vraag?

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Reactie Aegon op mijn brief n.a.v. uitspraak Hoge Raad 2-9-2

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

8 dec 2016, Consument en Geldzaken schreef:"De standaard afwijzigingsbrief van Aegon is –voor zover ons bekend- pas gisteren of vandaag naar de eerste Sprintplan-gedupeerden verzonden. Wij gaan de inhoud van deze brief de komende dagen, samen met onze advocaat, bestuderen. Op het eerste gezicht lijken alle elementen erin te weerleggen en derhalve vermoedelijk een poging tot ‘’tijdrekken’’.
ClaimConcept schreef:
Inge Baerwaldt schreef:En nu???? Het is ondertussen 18 mei, 5 maanden na de laatste brief van Aegon over de uitspraak ivm het afsluiten van het Sprintplan door tussenpersonen. En het blijft stil.......
@Inge Baerwaldt, al persoonlijk bericht gehad van Radar en/of Vereniging Consument en Geldzaken?
Inge Baerwaldt schreef:#claimconcept...nee, nog geen bericht gehad van Radar en/of Vereniging Consument en Geldzaken. Hoezo deze vraag?
Aegon komt alleen in beweging als gedupeerden ook echt zelf individueel in actie komen. Heel eng misschien, maar wachten op Radar of op VC&G helpt zeker niet, dat duurt inmiddels al vijftien jaar

Gesloten