LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEGON SPRINTPLAN, WAAR BLIJFT DE MEDIA

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

AEGON SPRINTPLAN, WAAR BLIJFT DE MEDIA

Ongelezen bericht door Glory »

Hierbij doe ik (wij) een beroep op de Media in brede zin eens (nog eens) de zaken en feiten te onderzoeken inzake AEGON SPRINTPLAN, waar zijn ze toch gebleven die diepgravende respectvolle nieuwsrechercheurs die met dit soort artikelen ver boven advertentie inkomsten staan en juist daardoor meer abonnees krijgen, waar zijn ze toch?
Juist in deze komkommertijd en voor een aantal belangrijke uitspraken zou het voor minimaal 120.000 gedupeerden een zegen zijn wanneer de media hierop inspringt, ik kan deze media brengen naar tegen-hoofdrolspelers van AEGON, om de media feiten te laten zien die gelogen / verdraaid / gemanipuleerd en weet ik wat om alles maar te vertragen / uit te stellen enz. Ik weet zeker dat die krant of magazine kan rekenen op zeer veel respect!

witte angora
Berichten: 30792
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: AEGON SPRINTPLAN, WAAR BLIJFT DE MEDIA

Ongelezen bericht door witte angora »

Blijkbaar zijn de media er niet in geïnteresseerd nog iets te berichten over een Don Quichote strijd die al vele jaren duurt. 'Barcelona' is schijnbaar actueler, om eens wat te noemen. Net als Trump vs Kim, bijvoorbeeld.

Je zou de media zelf eens kunnen aanschrijven als je hun aandacht wil. Ik verwacht niet dat journalisten massaal op het AvroTrosRadarforum zitten te wachten tot er een spectaculair onderwerp langs komt.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: AEGON SPRINTPLAN, WAAR BLIJFT DE MEDIA

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Er is in de pers wel degelijk aandacht voor Sprintplan. Dat dat naar uw mening misschien niet genoeg is kan natuurlijk. Je zult er zelf maar mee te maken hebben.
In het algemeen is er in de media behoorlijk wat aandacht voor de 7 miljoen beleggingsproducten in Nederland. Een aandelen lease product is niet hetzelfde maar er was en is zeker aandacht voor financiële wanproducten in het algemeen.
Om nou te zeggen dat een mediakanaal meer abonnees zal krijgen door publicaties over Sprintplan lijkt me overdreven.
Maar als u zelf aan de slag gaat en actief probeert media te interesseren voor Sprintplan en uw persoonlijke verhaal zit er misschien een goed stuk in.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: AEGON SPRINTPLAN, WAAR BLIJFT DE MEDIA

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik neem aan dat je dan ook goede en harde bewijzen hebt voor de media om
feiten te laten zien die gelogen / verdraaid / gemanipuleerd en weet ik wat om alles maar te vertragen / uit te stellen enz.
En dat het dan gaat om relevante zaken die nog niet bekend waren. Als je met die zaken naar een krant stapt en zij kunnen dit verifiëren, dan zullen ze daar heus wel een artikel over willen schrijven. (mits het om iets nieuws en om relevante zaken gaat, natuurlijk.)

Gesloten