Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Moneyman77
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 jun 2021 17:07

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Moneyman77 »

Consumentenclaim gaat hier als grote winnaar uitkomen. Dat is zeker.

Merde
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 mar 2020 07:44

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Merde »

ClaimConcept schreef:
21 jun 2021 10:55
@Merde, de url is fout. Hier de juiste link naar ConsumentenClaim , maar de informatie daar blijft is uiterst summier.

Jelle wel even door linken onder > lees meer < dat hoort er ook bij.

Schikking Aegon Sprintplan

ConsumentenClaim en Leaseproces hebben een schikking getroffen met Aegon inzake het product Sprintplan. Daarmee hopen partijen een einde te maken aan de onzekerheid voor betrokken klanten. De schikking kwam tot stand na jaren van procederen. De komende maanden wordt de schikking aan de achterban voorgelegd. Als de achterban akkoord is, regelen ConsumentenClaim en Leaseproces de verdere financiële afhandeling. De minimale vergoeding voor klanten bedraagt 500 euro. > Lees meer <

ConsumentenClaim, gepubliceerd op 7 juni 2021

mas
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 dec 2017 21:26

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door mas »

Drie bedrijven hebben aan de slachtoffers en door de ontstane problemen een bijzonder goed belegde boterham kunnen verdienen.
De verzekeraar, de tussenpersoon die de polissen aan de man bracht en de mensen achter de claimstichtingen.

Claimstichtingen is inmiddels een florerende bedrijfstak geworden waarbij het nog geen enkele zaak tot een einde heeft geleid waar slachtoffers geheel schadeloos zijn gesteld.

Claimstichtingen schepen de slachtoffers af met een lachwekkende compensatievergoeding.
Slachtoffers krijgen een compensatie van € 750.-
Deze uitkomst had je kunnen verwachten.

Een claimstichting, is met de neergelegde claim, weggegooid geld.
Een redder in nood die tijdens het redden stiekem je telefoon steelt.

Merde
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 mar 2020 07:44

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Merde »

Moneyman77 schreef:
21 jun 2021 18:33
Consumentenclaim gaat hier als grote winnaar uitkomen. Dat is zeker.
Best mogelijk aldus Consumentenclaim bij het lezen: wij zijn druk bezig met de uitwerkingen van de uitspraak van februari, daarin is onder andere gesteld dat overeenkomsten die afgesloten zijn middels een tussenpersoon hun volledige schade terugkrijgen. Hierbij is het wel van belang dat Aegon afwist van de advisering van de tussenpersoon.

ClaimConcept
Berichten: 1962
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Merde schreef:
21 jun 2021 18:41
ClaimConcept schreef:
21 jun 2021 10:55
@Merde, de url is fout. Hier de juiste link naar ConsumentenClaim , maar de informatie daar blijft is uiterst summier.

Jelle wel even door linken onder > lees meer < dat hoort er ook bij.
@Merde, de link in je bericht van 20 juni is onjuist gekopieerd en geplakt, geeft een errorpagina. Klik er zelf maar eens op.
En hier nogmaals het citaat, nu even in een quote-kader:
Schikking Aegon Sprintplan

ConsumentenClaim en Leaseproces hebben een schikking getroffen met Aegon inzake het product Sprintplan. Daarmee hopen partijen een einde te maken aan de onzekerheid voor betrokken klanten. De schikking kwam tot stand na jaren van procederen. De komende maanden wordt de schikking aan de achterban voorgelegd. Als de achterban akkoord is, regelen ConsumentenClaim en Leaseproces de verdere financiële afhandeling. De minimale vergoeding voor klanten bedraagt 500 euro. > Lees meer <

ConsumentenClaim, gepubliceerd op 7 juni 2021
Marketingtaal, geen idee waarom ConsumentenClaim niet individueel verder procedeert over SprintPlan via tussenpersonen.

Merde
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 mar 2020 07:44

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Merde »

Merde schreef:
20 jun 2021 19:38
Desiree1947! schreef:
20 jun 2021 13:15
Volgens mij betekent No cure, no pay, precies wat het zegt, dus als de 90% word gehaald, iets wat ik wel denk dan hoeven we niks te betalen maar wie ben ik! Ik heb een e-mail naar consumenten claim gestuurd ,
aangaande deze vraag, hoe nu verder, ik ben benieuwd
Na zeggen laatste update 24.02.2021

De laatste updates betreffende het Sprintplan kun je terugvinden op

https://nieuws.aegon.nl/aegon-en-leasep ... schikking/

Verder zijn wij druk bezig met de uitwerkingen van de uitspraak van februari. Daarin is onder andere gesteld dat overeenkomsten die afgesloten zijn middels een tussenpersoon hun volledige schade terugkrijgen. Hierbij is het wel van belang dat Aegon afwist van de advisering van de tussenpersoon.

Merde
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 mar 2020 07:44

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Merde »

ClaimConcept schreef:
21 jun 2021 22:27
Merde schreef:
21 jun 2021 18:41
ClaimConcept schreef:
21 jun 2021 10:55
@Merde, de url is fout. Hier de juiste link naar ConsumentenClaim , maar de informatie daar blijft is uiterst summier.

Jelle wel even door linken onder > lees meer < dat hoort er ook bij.
@Merde, de link in je bericht van 20 juni is onjuist gekopieerd en geplakt, geeft een errorpagina. Klik er zelf maar eens op.
En hier nogmaals het citaat, nu even in een quote-kader:
Schikking Aegon Sprintplan

ConsumentenClaim en Leaseproces hebben een schikking getroffen met Aegon inzake het product Sprintplan. Daarmee hopen partijen een einde te maken aan de onzekerheid voor betrokken klanten. De schikking kwam tot stand na jaren van procederen. De komende maanden wordt de schikking aan de achterban voorgelegd. Als de achterban akkoord is, regelen ConsumentenClaim en Leaseproces de verdere financiële afhandeling. De minimale vergoeding voor klanten bedraagt 500 euro. > Lees meer <

ConsumentenClaim, gepubliceerd op 7 juni 2021
Marketingtaal, geen idee waarom ConsumentenClaim niet individueel verder procedeert over SprintPlan via tussenpersonen.
Jelle,

Op FB bij jou lees ik een heel ander verhaal hoe is dit mogelijk, overigens wie gaat er nu akkoord met somma €500 dit is niet gedupeerden misleiden maar oplichten.

Claimconcept,

Aegon SprintPlan van 1998 tot 2003 als adviesproduct via een tussenpersoon, dat betekent 100% inleg retour plus nog eenzelfde bedrag aan samengestelde wettelijke rente. Je moet het nog wel kunnen bewijzen, maar je hebt recht op ca.14.000 euro!

Robin R.
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2015 13:25

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Robin R. »

ClaimConcept schreef:
21 jun 2021 10:55
@Merde, de url is fout. Hier de juiste link naar ConsumentenClaim , maar de informatie daar blijft is uiterst summier.
ollie88 schreef:
20 jun 2021 11:04
Bedankt voor het duidelijke antwoord, maar wat als die 90% niet gehaald wordt? moeten we dan ook die 150 euro betalen aan ConsumentenClaim.
Desiree1947! schreef:
20 jun 2021 13:15
Volgens mij betekent No cure, no pay, precies wat het zegt, dus als de 90% word gehaald, iets wat ik wel denk dan hoeven we niks te betalen maar wie ben ik! Ik heb een e-mail naar consumenten claim gestuurd, aangaande deze vraag, hoe nu verder, ik ben benieuwd
@Desiree1947!, kan het zijn dat het woord 'niet' ontbreekt? "...dus als de 90% niet wordt gehaald..." ?

Als de deal niet doorgaat, dan is het resultaat 20%x € 0,00 = 0,00 No Cure No Pay.
Als de deal wel doorgaat, dan is het resultaat minimaal € 500 x 20% = € 100,-- voor ConsumentenClaim. Bij 5.700 deelnemers is dat minimaal € 570.000,-- in 1 klap voor ConsumentenClaim (of € 750 x 20% x 5.700 = € 855.000,-- etc.) en bespaart Aegon vele tientallen miljoenen, beide partijen hebben dus alle belang bij het doorgaan van de deal.
Moneyman77 schreef:
20 jun 2021 17:15
@claimconcept
Als we niet akkoord gaan en het dossier bij u neerleggen om te procederen tegen Aegon. Wanneer verwacht u dan een uitspraak?
Is dat enkele maanden, jaar, paar jaar of jaren ?
Ik verwacht het komende jaar enkele zinderende uitspraken waarbij Aegon individueel alsnog met meer over de brug moet komen. Als u zich nu bij ClaimConcept aanmeldt, dan gaan we eerst het dossier op orde brengen en inventariseren. Daarna dienen we een individuele claim in bij Aegon en als het dan nog nodig is gaan we individueel procederen. Kwestie van weken/maanden.

Er lopen dus al enkele individuele proefprocedures en daar komen straks in rap tempo nog een paar juweeltjes van dossiers bij. Geen massaclaim, maar massa's claims :wink:
Aegon heeft ons inmiddels laten weten niets te voelen voor een collectieve regeling op onze voorwaarden, maar ClaimConcept is wel altijd welkom bij een individueel gesprek met gedupeerden. Wordt vervolgd!

Met vriendelijke groet,
Jelle Terpstra
( Het ClaimConcept ® sinds 2011 8))

Robin R.
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2015 13:25

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Robin R. »

Citaat uit de overeenkomst: "Deelnemer(s) aanvaardt/aanvaarden het aanbod tot betaling van 500 Euro en een onkostenvergoeding van 250 Euro, in totaal 750 Euro. Dit bedrag wordt aan deelnemer(s) uitbetaald. Het totaalbedrag komt in het geheel aan de deelnemer(s) toe. De verschuldigde vergoeding aan ConsumentenClaim c.s. zal door Aegon aan ConsumentenClaim c.s. worden betaald."
In de bijlage wordt bij het persoonlijke voorstel nogmaals vermeld: "NB De fee die u voor deze claim verschuldigd bent, wordt ook door Aegon betaald, zodat u het hieronder genoemde bedrag volledig krijgt uitgekeerd."(en dan volgt er een opmaak van de reeds genoemde bedragen)

ClaimConcept
Berichten: 1962
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

De totale vergoeding wordt door Aegon aan Leaseproces/ConsumentenClaim betaald, die op hun beurt zorgen voor doorbetaling aan de gedupeerde. Onder aftrek van 20% ncnp, of minimaal die € 250
Merde schreef:
21 jun 2021 23:21
Jelle,

Op FB bij jou lees ik een heel ander verhaal hoe is dit mogelijk, overigens wie gaat er nu akkoord met somma €500 dit is niet gedupeerden misleiden maar oplichten.
Claimconcept,

Aegon SprintPlan van 1998 tot 2003 als adviesproduct via een tussenpersoon, dat betekent 100% inleg retour plus nog eenzelfde bedrag aan samengestelde wettelijke rente. Je moet het nog wel kunnen bewijzen, maar je hebt recht op ca.14.000 euro!
Goed om de vraag op Facebook er ook even bij te vermelden:
Wel van 98 tot 2003 maandelijks 250 gulden ingelegd. Dat is in euro een kleine 7000. Sprintplan afgesloten via een tussenpersoon.

Leaseproces/Aegon Vliegwiel geeft 100% netto inleg retour, maar met een lage wettelijke rentevergoeding. Min 20% ncnp
ConsumentenClaim/Spaarbeleg SprintPlan is tot nog toe bagger, met voor iedereen eenzelfde fooi. Minus 250 EUR of meer

Merde
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 mar 2020 07:44

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Merde »

ClaimConcept schreef:
23 jun 2021 15:37
De totale vergoeding wordt door Aegon aan Leaseproces/ConsumentenClaim betaald, die op hun beurt zorgen voor doorbetaling aan de gedupeerde. Onder aftrek van 20% ncnp, of minimaal die € 250
Merde schreef:
21 jun 2021 23:21
Jelle,

Op FB bij jou lees ik een heel ander verhaal hoe is dit mogelijk, overigens wie gaat er nu akkoord met somma €500 dit is niet gedupeerden misleiden maar oplichten.
Claimconcept,

Aegon SprintPlan van 1998 tot 2003 als adviesproduct via een tussenpersoon, dat betekent 100% inleg retour plus nog eenzelfde bedrag aan samengestelde wettelijke rente. Je moet het nog wel kunnen bewijzen, maar je hebt recht op ca.14.000 euro!
Goed om de vraag op Facebook er ook even bij te vermelden:
Wel van 98 tot 2003 maandelijks 250 gulden ingelegd. Dat is in euro een kleine 7000. Sprintplan afgesloten via een tussenpersoon.

Leaseproces/Aegon Vliegwiel geeft 100% netto inleg retour, maar met een lage wettelijke rentevergoeding. Min 20% ncnp
ConsumentenClaim/Spaarbeleg SprintPlan is tot nog toe bagger, met voor iedereen eenzelfde fooi. Minus 250 EUR of meer
Jelle,

Prettig dit te weten waarvoor mijn dank.

Desiree1947!
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 nov 2016 13:11

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Desiree1947! »

Ik heb vandaag antwoord gekregen op mijn mail die ik aan Consumentenclaim heb gestuurd waarin ik mijn grote teleurstelling heb geuit.
In het kort zeggen zij dat: quote, “ gelet op de negatieve rechtspraak vinden wij het voorstel zeker positief.Wij hopen daarom dat u akkoord gaat met het voorstel”
Ik heb Consumentenclaim meegedeeld dat ik niet akkoord ben.
De grote vraag bij mij is wie mij kan vertellen hoe we/ ik nu verder moeten.
De mijnheer van ClaimConcept zegt wel steeds dat we zoveel duizend euro met rente terug kunnen claimen maar vooralsnog is het volgens mij nog niemand gelukt, dus wie het echt weet mag het mij vertellen ik ben bereid om verder te procederen als dat nut heeft

ClaimConcept
Berichten: 1962
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Er zijn 3/4 partijen met voldoende kennis: ClaimConcept, Juridico, Leaseproces en PAL/ConsumentenClaim.
Dat beantwoordt toch de grote vraag wie je kan vertellen hoe we nu verder moeten?
Desiree1947! schreef:
24 jun 2021 18:31
De mijnheer van ClaimConcept zegt wel steeds dat we zoveel duizend euro met rente terug kunnen claimen maar vooralsnog is het volgens mij nog niemand gelukt, dus wie het echt weet mag het mij vertellen ik ben bereid om verder te procederen als dat nut heeft
De mijnheer van ClaimConcept publiceert hier als sinds 2012 met grote regelmaat over SprintPlan, met een toen fraaie Kifid-uitspraak GC-2013-322 in november 2013
De Commissie oordeelt voorts dat [Aegon] door de effectenlease-overeenkomst te sluiten zonder zich bij de verkoop naar behoren te kwijten van haar voorlichtings-, en vergewissingsverplichtingen, jegens Consument is tekortgeschoten en dat de geleden schade in beginsel vergoed moet worden. Zij oordeelt naar billijkheid en in lijn met haar eerdere jurisprudentie dat [Aegon] zestig procent van de schade moet vergoeden.
4.2.3. Daarentegen behoorde [Aegon] als professionele dienstverlener zich rekenschap te geven van de alleszins aanwezige kans dat de koersstijging ontoereikend zou blijken om Consument zijn volledige investering terug te bezorgen, laat staan hem rendement te verschaffen. Consumenten hebben nochtans een eigen verantwoordelijkheid bij de aanschaf van financiële producten. Zij kunnen echter die verantwoordelijkheid pas dragen indien zij over het aan te schaffen product weloverwogen kunnen beslissen.
Dat vereist dat zij door de aanbieder van het product tijdig van voldoende en duidelijke informatie worden voorzien omtrent de specifieke risico’s die aan het product kleven. In het bijzonder ten aanzien van een beleggingsproduct als het onderhavige, met een complexiteit die de risico’s voor een niet-deskundige consument zou kunnen verhullen, is een zo compleet mogelijke en niet voor misverstand vatbare voorlichting - met name omtrent de aan het product verbonden risico’s - noodzakelijk.
4.2.4. Dat klemt te meer omdat [Aegon] het product voor een breed publiek beschikbaar heeft gesteld en het niet rechtstreeks, doch via tussenpersonen heeft aangeboden. Zodoende heeft [Aegon] zich voor de kwaliteit van de informatieverstrekking ten dele afhankelijk gemaakt van die tussenpersonen.
4.3.9. Over het bedrag dat [Aegon] aldus aan Consument dient te betalen moet rente worden vergoed gelijk aan de wettelijke rente. Deze rente moet worden berekend met ingang van de dag waarop de klacht aan [Aegon] is voorgelegd, zijnde 23 juni 2005, tot aan de dag waarop [Aegon] volledig aan haar in dit bindend advies vastgestelde betalingsverplichting zal hebben voldaan.
Helaas draaide Kifid 180 graden, nadat wij 50 nieuwe klachten aanbrachten met de aankondiging van (veel) meer...

Desondanks heeft Aegon de afgelopen jaren nog diverse individuele schikkingen via ons gesloten, ook voor SprintPlan.

Anno 2021 geeft gerechtshof Den Bosch en Den Haagvoor effectenlease van Dexia of Aegon via tussenpersonen, recht op 100% inleg retour plus wettelijke rente vanaf ingangsdatum. Amsterdam en Arnhem-Leeuwarden ook, maar die hebben tot voor kort strengere eisen gesteld aan de bewijslast. Komend jaar zullen deze gerechtshoven zich ook buigen over individueel Aegon/Spaarbeleg SprintPlan, waar PAL/ConsumentenClaim slechts een collectieve procedure heeft gevoerd :?

Met vriendelijke groet,
Jelle Terpstra
( Het ClaimConcept ® sinds 2011 8))

Desiree1947!
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 nov 2016 13:11

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Desiree1947! »

Beste Jelle,
Waarom heeft Consumentenclaim dan daarop niet ingezet, dat begrijp ik dus niet. Wat kun jij verder nog voor mij betekenen.

ClaimConcept
Berichten: 1962
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

@Desiree1947! , zie privébericht.

Allen, ik heb geen idee wat ConsumentenClaim bezielt, juist nu het echte vuurwerk van zusterorganisatie Leaseproces komt:
22-06-2021 rechtbank Overijssel, ECLI:NL:RBOVE: 2021:2548
Prejudiciële vragen aan de Hoge Raad, samengevat: "1. wanneer is sprake van een vergunningplichtig advies? 2. Wanneer is sprake van het doorgeven van een ‘order’? 3. Leidt schending van het verbod van art. 41 NR in alle gevallen tot toepassing van de billijkheidscorrectie van art. 6:101 BW?”

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door juwita »

De boodschap is duidelijk. Heb je jouw Sprintplan aantoonbaar via een tussenpersoon afgesloten destijds en wens je geen genoegen te nemen met de schadefooi van 750,--, dan zul je INDIVIDUEEL moeten gaan procederen tegen AEGON.

Succes

ClaimConcept
Berichten: 1962
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Intended settlement of security leasing claims
In December 2020 Aegon Bank N.V. reached an agreement in principle on a settlement with Leaseproces B.V. for claims regarding ‘Vliegwiel’ and ‘Sprintplan’ customers represented by Leaseproces.
ConsumentenClaim en Leaseproces hebben de deal met Aegon Bank (Knab) al in december 2020 gesloten!
ClaimConcept schreef:
21 jun 2021 10:55
Als de deal wel doorgaat, dan is het resultaat minimaal € 500 x 20% = € 100,-- voor ConsumentenClaim. Bij 5.700 deelnemers is dat minimaal € 570.000,-- in 1 klap voor ConsumentenClaim (of € 750 x 20% x 5.700 = € 855.000,-- etc.) en bespaart Aegon vele tientallen miljoenen, beide partijen hebben dus alle belang bij het doorgaan van de deal.
(..)
Ik verwacht het komende jaar enkele zinderende uitspraken waarbij Aegon individueel alsnog met meer over de brug moet komen. Als u zich nu bij ClaimConcept aanmeldt, dan gaan we eerst het dossier op orde brengen en inventariseren. Daarna dienen we een individuele claim in bij Aegon en als het dan nog nodig is gaan we individueel procederen. Kwestie van weken/maanden.

Er lopen dus al enkele individuele proefprocedures en daar komen straks in rap tempo nog een paar juweeltjes van dossiers bij. Geen massaclaim, maar massa's claims :wink:

Aegon heeft ons inmiddels laten weten niets te voelen voor een collectieve regeling op onze voorwaarden, maar ClaimConcept is wel altijd welkom bij een individueel gesprek met gedupeerden.

Inmiddels is duidelijk dat iedereen met een SprintPlan € 750 netto krijgt, Aegon betaalt ConsumentenClaim.
Jong en oud, Onaanvaardbaar zware last of niet. Al dan niet rechtstreeks of via een tussenpersoon...

Verdiende je destijds rond of onder het (jeugd)minimumloon, dan heb je recht op 2/3 inleg plus eenzelfde bedrag aan wettelijke rente. Ook ConsumentenClaim kan die berekening voor je maken (@CC, vergeet dan niet de hoofdsom gedeeld door 60 mnd ! :wink: )

Heb je SprintPlan op advies van een tussenpersoon (bijvoorbeeld De Spaarbelegger!), dan heb je recht op 100% inleg plus eenzelfde bedrag aan wettelijke rente. Dan is die € 750 altijd een fooi.

Heb je SprintPlan rechtstreeks bij Spaarbeleg gesloten zonder de hierboven vermelde uitzonderingen, dan zou ik die € 750 met beide handen accepteren.

Met vriendelijke groet,
Jelle Terpstra
( Het ClaimConcept ® sinds 2011 8))

ClaimConcept
Berichten: 1962
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ClaimConcept schreef:
27 jun 2021 10:18
Heb je SprintPlan rechtstreeks bij Spaarbeleg gesloten zonder de hierboven vermelde uitzonderingen, dan zou ik die € 750 met beide handen accepteren.
Verdiende je destijds rond of onder het (jeugd)minimumloon, dan heb je recht op 2/3 inleg plus eenzelfde bedrag aan wettelijke rente. Ook ConsumentenClaim kan die berekening voor je maken (@CC, vergeet dan niet de hoofdsom gedeeld door 60 mnd ! :wink: )

Heb je SprintPlan op advies van een tussenpersoon (bijvoorbeeld De Spaarbelegger!), dan heb je recht op 100% inleg plus eenzelfde bedrag aan wettelijke rente. Dan is die € 750 altijd een fooi.

Ik heb een aantal zaken onder de rechter lopen, maar het komt zelden of nooit tot een (gepubliceerde) uitspraak:
2020 Aegon-ClaimConcept Schikking SprintPlan EUR 5.500,--

Onze dossieropbouw begint altijd met een inzageverzoek bij Aegon zelf, waarom heeft ConsumentClaim dat niet gedaan???

Desiree1947!
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 nov 2016 13:11

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Desiree1947! »

Hele goeie vraag!!!

Robin R.
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2015 13:25

Re: Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?

Ongelezen bericht door Robin R. »

Desiree1947! schreef:
28 jun 2021 17:04
Hele goeie vraag!!!
Omdat het een massaclaim is ! (?)

Plaats reactie