LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEGON Levensloop pensioen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door singsing »

Gek is dat niet, kijk je eigen berichten maar eens na, wat een onzin, morgen gaan we wat inhoudelijker in op wat cijfers en citaten gedaan door het bestuur van AEGON welke aan de wieg stond van wat nu een der grootste zwendelpraktijken van Nederland blijkt!
Wat vindt jij trouwens van die club "Koersplandewegkwijt"??

Mijn drijfveer is dat met mij vele tienduizenden arme donders gewoon hun geld terug willen, afgetroggeld door AEGON, dat is toch echt niet zo moeilijk hoor! En vervelend ben je zat! Ugh!

Koersplan de weg kwijt
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jan 2006 21:57

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door Koersplan de weg kwijt »

Sing,

je mengt je in een discussie over pensioen en lijfrente. Jouw probleem is aandelenlease en dat heeft hier niks mee te maken.

Verder vraag ik me af wat aandelenlease met het product Koersplan van Spaarbeleg/Aegon hiermee te maken heeft.

Koersplan is een beleggingsproduct en heeft absoluut niks te maken met geleend geld (lease). Het wordt tijd dat dat eens tot je doordringt!

Los hiervan, vanwaar jouw agressie tegen onze stichting
www.koersplandewegkwijt.nl ?

Harderwijk
Berichten: 216
Lid geworden op: 07 jan 2006 13:14

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door Harderwijk »

morgen gaan we wat inhoudelijker in op wat cijfers en citaten gedaan door het bestuur van AEGON welke aan de wieg stond van wat nu een der grootste zwendelpraktijken van Nederland blijkt!
Lijkt me leuk. Je hebt je gemengt in een onderwerp van lijfrente en premievrijmaken en de premievrije waarde. Daar wil ik heel graag met je over discussieren. Want daar gaat het topic over. Wanneer je dat niet wil of kan dan raad ik je aan een eigen topic te starten met wat je echt dwars zit en wellicht kunnen we daar verder praten.

Wanneer je niet inhoudelijk in wil gaan op dit topic dan vraag ik me af waarom je nog steeds reageert

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door singsing »

Excuses voor mijn late reactie, in algemeen komt het hier op neer dat
op diverse manieren vele tienduizenden zijn bedonderd door AEGON, of dat nu Sprintplan betreft of Koersplandewegkwijt / enz., en daarin begrijp ik jullie niet, niet ik ben de vijand maar AEGON, dus waarom
iedere keer door jullie afgegeven moet worden op een nieuwe gedupeerde is mij een compleet raadsel.

Leg dit nu eens uit aan alle gedupeerden!! Niet dat jij het beste jongetje
van de klas bent :lol: maar waarom jillie op gedupeerde Sprintplanners afgeven :?: , laat maar eens een bloemlezing zien!

Harderwijk
Berichten: 216
Lid geworden op: 07 jan 2006 13:14

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door Harderwijk »

Leg dit nu eens uit aan alle gedupeerden!! Niet dat jij het beste jongetje
van de klas bent maar waarom jillie op gedupeerde Sprintplanners afgeven ,
Wel on Topic blijven. Het betreft hier de kostenstructuur van het premievrij maken van een lijfrentepolis. Niemand hier heeft het over aandelenlease.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door peewee »

Maar dit deel van het Tros forum betreft wel uitsluitend het SprintPlan (en dat is een aandelenleaseproduct) en niet de talrijke andere wanproducten van Aegon's Spaarbeleg.

Verder komt het mij voor dat woordvoerders van KoersPlan de weg kwijt er goed aan doen andere gupeerden van Aegon Spaarbeleg niet tegen zich in te nemen (en vice versa). Uiteindelijk kan het natuurlijk over enkele jaren nog wel eens zo zijn dat gedupeerden van het SprintPlan en de gedupeerden van het KoersPlan gezamelijk zullen moeten optrekken om Aegon (via boycotacties etc.) echt op de knieen te krijgen. Ook voor de Stichting KoersPlan de weg kwijt zal m.i. gelden dat deze club tot aan de Hoge Raad zal moeten doorprocederen om iets voor haar achterban van KoersPlan-gedupeerden uit het vuur te slepen.

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door singsing »

Harderwijk, ben jij positief of negatief behandeld door AEGON?
Meng je dan enerzijds met ons vooruit in de strijd of ga met je eigen
makkers ergens anders zitten mekkeren!

Koersplan de weg kwijt
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jan 2006 21:57

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door Koersplan de weg kwijt »

Peewee,

niemand wil niemand tegen zich in het harnas jagen. Sprintplan (lease met geleend geld) en Koersplan (belegging met eigen geld) zijn tegengestelde producten, en kunnen dus nooit in een en dezelfde procedure worden samengevat. Dat we moeten doorprocederen tot aan het eind van de rit wisten we toen we er aan begonnen.
Maar dit deel van het Tros forum betreft wel uitsluitend het SprintPlan (en dat is een aandelenleaseproduct) en niet de talrijke andere wanproducten van Aegon's Spaarbeleg.
Scroll eens een stuk naar beneden, daar staat het langste en meest inhoudelijke stuk van dit deel van het Tros forum, en dat gaat over Koersplan. Daar is iets constructiefs uit voortgekomen, in tegenstelling tot al die nieuwe onderwerpen die worden aangemaakt over sprintplan, waar iedereen alleen maar zijn gal spuwt, en na enkele antwoorden is de topic alweer dood omdat iemand het nodig vindt alweer een nieuwe topic te starten.

Waar ik op reageer is het inhoudloze gekakel van singsing, die het verschil tussen de verschillende producten (lease of belegging) maar niet wil leren, en alles inhoudloos over een kam blijft scheren.

Maarjah, de topic ging over premievrij maken en pensioenpolissen, dus laten we daar maar over verder gaan, en singsing verder vergeten.

Harderwijk
Berichten: 216
Lid geworden op: 07 jan 2006 13:14

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door Harderwijk »

Maarjah, de topic ging over premievrij maken en pensioenpolissen, dus laten we daar maar over verder gaan, en singsing verder vergeten.
JAAAA :lol: Hier kan ik me helemaal in vinden

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door singsing »

Tranen biggelen over mijn wangen, wat een onnozelheid, Harderwijk!

Harderwijk
Berichten: 216
Lid geworden op: 07 jan 2006 13:14

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door Harderwijk »

Ach singsing, als je dit draadje nogmaals leest zal je zien wie hier de onnozel is.

Singsing= hoop herrie, weinig inhoud :lol:

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door peewee »

Inderdaad Singsing,
Die Harderwijk heeft blijkbaar niet door dat het Tros Radarforum Spaarbeleg/SprintPlan over het SPRINTPLAN gaat en niet over het KoersPlan. Ik denk dat hij/zij Tros/Radar moet verzoeken om een apart KoersPlan forum te openen op deze site. Er is overigens als een subforum Banken en Verzekeraars. Kan de Radar webredactie gelijk een overzichtelijkere en logischere indeling maken vande vele subforums op deze website. Of het forum Legio Lease hernoemen tot AANDELENLEASE. Van echt grote verschillen tussen Dexia/Legio Lease en SprintPlan (en andere aandelenleaseporoducten) is toch al geen sprake.

M.Beumer
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 okt 2006 16:58

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door M.Beumer »

Zoals bij vele andere discussies komt weer één ding duidelijk naar boven! "onduidelijkheid"!!! sprintplan, lijfrente, levensloop e.d. zijn geen slechte producten!!! als je deze maar voor de juiste wensen en behoefte toepast. is dat pensioen en/of het geen wat je hebt lopen of af wil sluiten voor jou allemaal net zo onduidelijk is als voor de gemiddelde consument is?? mail dan je vraag naar [email protected].

Mark Beumer

Riko
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:56

Re: AEGON Levensloop pensioen

Ongelezen bericht door Riko »

Mark je raakt je produkten aan de straatstenen niet meer kwijt zeker :roll: :arrow:

Gesloten