LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook ING in de fout maar stelt gedupeerden schadeloos!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.

Had AEGON niet minstens en al veel eerder aan schadeloosstellingen moeten overgaan?

Peiling eindigde op 25 jul 2005 12:59

Nee, immers zij waren en blijven foutloos!
0
Geen stemmen
Ja, er klopt namelijk erg weinig van jaaroverzichten en gaat uiteindelijk leiden tot een miljardenclaim!
5
100%
 
Totaal aantal stemmen: 5

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Ook ING in de fout maar stelt gedupeerden schadeloos!

Ongelezen bericht door singsing »

Het moet niet gekker worden, ook ING in de fout met maar liefst 400.000 zogenaamde beleggers, zelf wordt ik er een beetje ziek van door iedereen die zijn geld vast laat zetten voor meerdere jaren een belegger te noemen, belachelijk!
Maaaaar de ING gaat wel de gedupeerden schadeloos stellen, kijk daar
hebben we nu eindelijk een instelling die het begrijpt, iedereen maakt fouten, ook bedrijven, echter AEGON geeft alleen personen de schuld die
getekend hebben voor de meest smerige vage kleine lettertjes uit polissen waar je advocaten bij moet halen om tot ontcijfering te komen!

ING had eerder moeten reageren maar is achteraf netjes in de afhandeling!

AEGON heeft helemaal niets gedaan en zal ook niets doen, dus gaan
wij ervoor, tot het eind omdat:

AEGON, IK WIL MIJN GELD TERUG!

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: Ook ING in de fout maar stelt gedupeerden schadeloos!

Ongelezen bericht door santygo »

Kun je rekenen? 500.000 mensen misleid; reservering getroffen van 65 miljoen, dat is dus 130 euro per persoon................
ING had eerder moeten reageren maar is achteraf netjes in de afhandeling!


hahaha, "nette" afhandeling. ING is gewoon tot de conclusie gekomen dat ze beter zelf de vuile was buiten kan hangen dan net als Aegon getackled te worden.

Overigens wel erg netjes naar buiten gebracht, ING gaat er zonder ruggenspraak van uit dat de klanten er begrip voor hebben dat men belangrijker dingen aan het hoofd had.......

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Ook ING in de fout maar stelt gedupeerden schadeloos!

Ongelezen bericht door singsing »

Blij dat je er weer bent, dacht al, waar blijft de reactie, je hebt wel gelijk
in de rekensom maar ik weet niet precies hoe dat plan bij de ING in elkaar steekt, wel dat ze koste wat kost niet het gedonder willen hebben
wat AEGON nu heeft en zal blijven houden!

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: Ook ING in de fout maar stelt gedupeerden schadeloos!

Ongelezen bericht door santygo »

Compliment,
je hebt het "caps lock" knopje gevonden om die eeuwige hoofdletters uit te schakelen.
Communiceert toch een stuk makkelijker op deze manier, vindt je ook niet?
Met nadenken bereik je meer dan met hoofdletters.

Gr. René

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Ook ING in de fout maar stelt gedupeerden schadeloos!

Ongelezen bericht door singsing »

Dat ik geen hoofdletters meer gebruik komt louter door RADAR, niet door kreten uit de maatschappij, daar heb ik echt lak aan, wat me wel
opviel is het uitblijven van reacties van de anderen, waar zijn die gebleven? Waar is de spirit en hoe krijgen we die weer terug?
Het kan niet zo zijn dat velen die al veel vaker hebben gereageerd nu in stilzwijgen het loodje leggen, kom op, 5 jaar opgelicht, 5 jaar aan het
lijntje gehouden met leugens van AEGON, dit mogen we niet laten gaan!

Al eerder heb ik een oproep gedaan om met de echte strijd te beginnen, daar bedoel ik nadrukkelijk mee dat we niets gaan beschadigen maar wel aan ANTIRECLAME gaan doen, dat begint klein en geniepig maar is o zo doeltreffend en kan een kettingreactie tot
gevolg hebben, daarom:

Laat iedere gedupeerde bij abri's / supermarkten / borden op enige wijze kenbaar maken hoe je bent opgelicht! Daarnaast, doorbreek de taboesfeer dat je bent opgelicht !

Vertel je kinderen wat er is gedaan met hun zuur gespaarde centjes door
een groot NEDERLANDS SCHANDAAL AEGON, immers wanneer deze generatie niets meer van AEGON wil weten winnen we ook al!

Waarschuw vrienden / kennissen in Tsjechie / Polen / VS / China dat de
oplichters vaste voet willen krijgen en die arme donders daar ook gaan
belazeren met smerige lage vage kleine lettertje!

In ieder geval, STRIJDT!

AEGON, GEEF OND GELD TERUG!

Heereveld
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 mei 2005 19:08

Re: Ook ING in de fout maar stelt gedupeerden schadeloos!

Ongelezen bericht door Heereveld »

Ha jongens en meisjes, ziten jullie er ook weer. Wel, ik heb zo'n flexibel verzekerd beleggingspolis van Nationale Nederlanden, en zal jullie wat cijfers geven (kun je'm vergelijken met jullie koersplannen). Ik heb vorige week bericht gehad hoe mijn premie werd belegd. Let op:
Inleg: €90 per maand.
Eerste kosten: 10 jaar lang €27.53 per maand
Doorlopende kosten: 30 jaar lang €12.75 per maand
Beheerskosten: 0.5% per jaar over opgebouwd vermogen
Overlijdensrisicopremie: €6.49 per maand en dalend door opbouw vermogen / stijgend door leeftijd.
(is een ECHTE ORV; verz. bedrag bij overlijden is €62.000).

Ik doe nu bijna 10 jaar mee, en mijn grootste leed is al geleden. Nu "verdwijnt" er nog "maar" 12,75/90 *100 is 14% van mijn inleg.
Dat was de eerste 10 jaar dus (12.75+27.53)/90*100% is 45% !!!
Da'k nog 130 euro terugkrijg omdat er ergens in hun rekenprogramma een afrondingsfoutje zit..... :twisted: %#$*!!&

De ellende hier is dat men indertijd alleen rekenvoorbeelden gaf met eindkapitalen (bij gigarendementen). Dat die niet gehaald gingen worden had ik al wel ingecalculeerd, maar ik had me nog nooit in de kostenopbouw verdiept. Wijs geworden door koersplan-de-weg-kwijt en dit radarforum ben ik alles wat ik aan kapitaal- en pensioenverzekeringen heb aan het napluizen (en inmiddels aan 't afkopen of premievrijmaken).
Wacht met smart op meer reacties van iemand van de 499.999 personen die zo'n ding hebben.

Gesloten