LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door singsing »

Dat wordt lekker zeg! Zijn jullie nu helemaal om? Helemaal moegestreden? Al vaker heb ik aangegeven dat een strijder begint waar anderen stoppen!
Zijn jullie het al vergeten, ga je akkoord dat Streppel ons geld in zijn rechterachterzak heeft zitten en nu met een strakgetrokken onderlip ons smerig zit uit te lachen, PIKKEN WIJ DIT????
Is dit iets Nederlands, kom op, met z'n allen naar www.dft.nl en reageer,
gooi een nieuw draadje op en vertel je ervaring, er komt vroeg of laat een journalist die het oppakt, ER GEBEURT NIETS WANNEER JE NIETS DOET!

Desnoods doe ik het alleen, OMDAT IK MIJN GELD TERUG ZAL!

AEGON GEEF ONS GELD TERUG

Nooit meer Aegon
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2005 20:48

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door Nooit meer Aegon »

Beste Sing Sing,

Je staat er niet alleen voor hoor! Ik heb zojuist even gekeken op dft.nl maar kan niet zo snel iets vinden. Alleen iets over Koersplan/Sprintplan dit is toch niet het forum of toch wel?? Ik wil graag reageren, vertel mij a.u.b. waar ik deze kan vinden of stuur mij een link. Graag hoor ik van je.

Kom op mensen, ik ben ook een persoon die de kat uit de boom heeft gekeken maar het is toch echt tijd om te reageren.

kippie
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 aug 2005 08:14

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door kippie »

is een goed idee... draag ik mijn steentje ook bij

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door singsing »

Naar www.dft.nl / forum / zoeken onder AEGON en reageren maar!
Juist nu wordt het belangrijk te ageren tegen die schurken, bovendien is het de site die pijn doet bij die omhooggevallen dieven!
Bedankt!


singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door singsing »

Great Pewi, van welke stam ben jij?

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door pewi »

Sing sing,
Ik strijd tegen Dexia, maar kom hier af en toe om te zien hoe het hier toe gaat.
Succes Pewi.

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door singsing »

DEXIA / AEGON / FORTIS, het maakt niet uit! Het is meer en meer een groot smerig complot, tot de hoogste regionen!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door singsing »

Ik verwacht strijders op het www.dft.nl / forum / sprintplan, kom op!

amico
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:12

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door amico »

Zoals velen heb ik ook een sprintplan die eind november afloopt.
Van Spaarbeleg vorige week bericht ontvangen, dat er op de einddatum niets wordt uitgekeerd. Dus ben ik al mijn geld kwijt.
Mijn vraag aan anderen, hebben jullie je zelf aangemeld bij Spirit of Pay-back voor actie te ondernemen? Graag ontvang ik een reactie van iemand die zich daarvoor aangemeld heeft. Ik surf me suf achter interrnet voor zoveel mogelijk informatie. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Alvast bedankt.

kippie
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 aug 2005 08:14

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door kippie »

wat denk je van www.sprintplanclaim.nl ?

amico
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:12

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door amico »

Hallo kippie

Dank je wel voor sprintplanclaim. Na zoeken op internet kwam ik ook daar op terecht.
Ook bij pay-back gekeken en mail van terug ontvangen, daar moet je lid van zijn en kost 40 euro en al bij komende kosten voor de rechtzaak.
Hoeveel dat gaat kosten kunnen ze natuurlijk niet zeggen, maar rond de 800 euro moet je wel op rekenen. Daarom heb ik me aangemeld bij consument en geldzaken, dat kost 21,50 per jaar en die zijn dus ook goed met deze zaak bezig. Heb me gelijk aangemeld.
Ze hopen op minimaal 1500 leden.
Amico

kippie
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 aug 2005 08:14

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door kippie »

Hoi Amico,

Sprintplanclaim heeft er al wel meer dan 1500.. In het ledenblad en diverse media wordt al een getal van 16000 genoemd!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door singsing »

Gemiddeld komen er 40 bij maar ik hoor die gasten te weinig, heb een weekje rustig aan gedaan maar dan zie je dat er maar een paar actief zijn: WAAR BLIJVEN JULLIE??

amico
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:12

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door amico »

Ik ben blij met julllie reacties. Ik zie nu dat jullie er ook elke dag mee bezig zijn. Elke keer kijk ik weer of dat er wat nieuws bij komt.
Bij de Ombudsman las ik een brief van een mevrouw die in 2003 een brief naar Spaarbeleg had gestuurd. Het leek mijn verhaal wel, zo ben ik er ook ingetrapt. Het staat ook op mijn naam, niet op die van mijn man. Komt er nu 23 november een uitspraak?

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door singsing »

Niet alleen hier maar ook is er een stam bezig op WWW.DFT.NL, te weten "de pagina" die pijn doet! kijk er maar eens, sterker, doe mee!
Via rooksignalen heb ik vernomen dat de "Dikke Billen" daar actief zijn!

Reageer, schrijf het van je af! Laat ze maar voelen hoe jij bedonderd bent! Je staat niet alleen, het is alleen zo dat Nederland nog slaapt,
met man en macht zijn we bezig gedupeerden te bewegen meer te doen dan nu het geval is!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: WAAR ZIJN JULLIE? SPRINTPLANGEDUPEERDEN?

Ongelezen bericht door singsing »

Ja, 23 november zou er een uitspraak moeten zijn, reken er ook maar op dat AEGON in hoger beroep zal gaan, het is daarom erg belangrijk hun te laten zien dat het ons nix kan schelen als we ons geld maar terug krijgen!

Gesloten