Radar

toggle menu

Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Lees de gedragsregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.

RE: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

door Julie4444 » 21 apr 2017 13:38

Mucha schreef:
Moneyman schreef:Inderdaad, wat Mucha en Julie zeggen. Maar... als je daar op reageert, krijg je een waarschuwing aan je broek en blijft de onzin staan.

De serieuze vraag aan de forumeigenaars is: nemen jullie dit forum serieus? Nemen jullie de forumgebruikers serieus? Als het antwoord op deze vragen "nee" is, moet je het forum dichtgooien. Als het antwoord "ja" is, waarom nemen jullie de moderatie dan in vredesnaam niet serieus?

Het antwoord op je vraag laat op zich wachten.
En is dus blijkbaar "nee". :(

Not entirely surprising.
Julie4444

Vind deze reactie leuk

door grun » 21 apr 2017 14:08

gosewijn schreef:IK krijg een melding dat ik het forum niet mag zien en reageren .

In een persoonlijk bericht of tijdens het inloggen? Zo'n melding heb ik wel eens gekregen tijdens het inloggen, maar de volgende dag deed hij het weer. Misschien eens de cookies weggooien ofzo.

Bij een officiele ban verwacht ik wel van Radar dat ze ook een reden opgeven, anders leer je er niks van. Of je gaat denken dat het om dat ene bericht gaat, terwijl de echte reden iets anders is.
grun

Vind deze reactie leuk

door gosewijn » 21 apr 2017 14:57

Ik klik reaktie aan, scroll naar beneden klik huis en tuin aan en krijg reaktie u mag forum niet zien en reageren , Klik verder krijg wit scherm . Overnieuw klik een onderwerp aan ,wordt alles geblokkeerd . snap er niets van , alle programma s op pc werken naar behoren . Moest bijna 3 min wachten voor doorgaan . Kijken wat dit gaat doen . geen reactie van moderators jammer.
gosewijn

Vind deze reactie leuk

door gosewijn » 21 apr 2017 14:59

Dit werkt.

Rode letters u kunt niet zo snel een bericht plaatsen na laatste bericht , nieuw voor mij
gosewijn

Vind deze reactie leuk

door gosewijn » 24 apr 2017 13:17

Ik krijg steeds de melding , u mag dit forum niet lezen. Zodra ik een topic aan klik wordt alles geblokkeerd .
Vraag aan de mod, heeft u hier iets mee temaken , zoja zou ik dit graag willen weten .
Of is er iemand die een worm o. i d. heeft geplaatst . heb 4 verschillende scanners er op gezet niets gevonden , telefoon doet het wel . Als ik verzonden is wordt alles geblokkeerd .

Graag antwoord moderators.
gosewijn

Vind deze reactie leuk

door Jetsertje » 24 apr 2017 13:31

gosewijn schreef:Ik krijg steeds de melding , u mag dit forum niet lezen. Zodra ik een topic aan klik wordt alles geblokkeerd .
Vraag aan de mod, heeft u hier iets mee temaken , zoja zou ik dit graag willen weten .
Of is er iemand die een worm o. i d. heeft geplaatst . heb 4 verschillende scanners er op gezet niets gevonden , telefoon doet het wel . Als ik verzonden is wordt alles geblokkeerd .

Graag antwoord moderators.

Doe dat lekker in een privébericht naar Radar. Heeft niets met dit topic te maken en is geen openbare vraag.
Jetsertje

Vind deze reactie leuk

door Moneyman » 24 apr 2017 14:03

Ga er maar vanuit dat dit niets met de moderators te maken heeft, maar met je eigen computer/ instellingen. Als een moderator iets gedaan zou hebben, zou dat een ban moeten zijn - en dan zou je niets meer kunnen.
Moneyman

Vind deze reactie leuk

Vorige
Sorteer op

Keer terug naar Huisregels en mededelingen