Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Jawel hoor. Ik refereer niet voor niets aan J.D. en de meesten weten wel wie daar achter zat.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nou ik niet. Is voor mijn tijd

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:
10 apr 2021 17:51
Klopt. En aangezien de meesten wel hun conclusies hebben getrokken en dit het feedbackforum is, even een ander onderwerp wat al eerder ter sprake is gekomen: tenormin heeft inmiddels een bericht naar de redactie gestuurd. Ben benieuwd.
Ik weet het, leuk hè?!

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik zie geen enkele reden waarom de redactie zich niet aan z'n woord zal houden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

moederslink schreef:
10 apr 2021 18:12
witte angora schreef:
10 apr 2021 17:51
Klopt. En aangezien de meesten wel hun conclusies hebben getrokken en dit het feedbackforum is, even een ander onderwerp wat al eerder ter sprake is gekomen: tenormin heeft inmiddels een bericht naar de redactie gestuurd. Ben benieuwd.
Ik weet het, leuk hè?!
Er is antwoord gekomen vanuit de moderatie : maandag wordt er verder over gesproken en beslist.
Als er al één verbanning onterecht was was het die van haar wel.
( en die van MM 😉 )
Geen waarschuwing, niets, gelijk een permaban.
Het waren andere tijden en andere mods.
Maar als ik ergens niet tegen kan is het onrecht en oneerlijkheid , dan komt het stoom uit m'n oren.🤭
Maar ook nu : chapeau voor WA !

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

juliomariner schreef:
09 apr 2021 19:41
Geloof me maar hij is het wel. De ban van Komkommer is trouwens niet opgeheven, hij wordt alleen onder een andere nickname gedoogd. Ik vind dat nog steeds onbegrijpelijk. Hij toont gewoon iedereen een dikke vinger want hij weet dat hij onder een andere nickname toch wel weer terug kan komen, want och zijn bedoelingen zijn zo goed.
Je hebt gelijk. Hij heeft zelf bevestigd dat hij het is in de huiskamer. Nadat WA en ik openlijk speculeerden over zijn identiteit. Aan de emoji's te zien vond hij zijn ontmaskering hilarisch.

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

J. Deltoer schreef:
10 apr 2021 17:03
moederslink schreef:
10 apr 2021 14:04
J. Deltoer schreef:
10 apr 2021 00:19
Waarom alleen tenormin? Dat is niet inclusief en zeker niet divers. Dan ook Willems weer terug en die vriend van Angora, die nevermind. Mijn mening.
Tenormin was geen trol. Haar enige fout was dat ze vanaf een ander IP adres reageerde, zij zat toen ieder jaar gemiddeld 3 maanden in Amerika.
De anderen zijn trollen. Willems ken ik niet .
Waar beweer ik dat tenormin een trol was?
Nevermind was trouwens ook geen trol. Veel zinnige bijdragen. Willems was fenomenaal.


Yeah right....... :mrgreen: De leden welke al langer meedraaien weten precies wat ik bedoel.
Heb ook nog een Chinese kameraad welke dan wel terug kan :mrgreen:

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Dus smartje=stozuiger=komkommertijd. En die is toegelaten, want "hij heeft goede voornemens, getoonde appreciatie voor het forum en de wil om onvoorwaardelijk bij te dragen". Yeah, right. Gaat direct de fout in het topic over het inzien van de bankafschriften van de overleden moeder, dus niks goede voornemens en bijdragen. Ik had hier geen begrip voor en heb hier geen begrip voor.

Ik heb laatst al zeer stevige kritiek op de moderatie geuit, maar ondanks dat ik nu mildere bewoordingen gebruik is deze kritiek nog steviger.

witte angora
Berichten: 30563
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Exact. En Ridder heeft, volgens de woorden van de moderatie zelf, verschillende pogingen gedaan, gehuild, gesmeekt, gebeden, nieuwe accounts, en uiteindelijk is het hem onder een ander account ook gelukt. En wat lezen we in no-time? Laat maar.

Dat alles zie ik tenormin niet doen. Die heeft teveel waardigheid en zelfrespect voor zoiets. Juist die instelling maakt mensen waardevol voor een forum. Ik vertrouw er op dat dit morgen ook meegenomen wordt bij het overleg. Ze is alleen haar inloggegevens kwijt, dat maakt het wel even wat lastiger, maar daar is vast ook wel een mouw aan te passen.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze schrijft, dat ze gevraagd wil worden, zodat ze er dan voor kan bedanken.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Bob Schurkjens schreef:
11 apr 2021 06:07
Je hebt gelijk. Hij heeft zelf bevestigd dat hij het is in de huiskamer. Nadat WA en ik openlijk speculeerden over zijn identiteit. Aan de emoji's te zien vond hij zijn ontmaskering hilarisch.
Ik kijk er misschien overheen, maar ik zie het niet. Ik denk zelf dat Smartje géén KKT is.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nou moederslink lees dan het topic over de ventilatie maar eens door, hoe smartje daar reageerd zegt genoeg.

Smartje
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 dec 2020 15:17

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Smartje »

Na 3 dagen,
1 stofkruimelje? in het kippehok en de zichzelf geselecteerde kippen “vechten” er nog steeds om. :oops:

Ga er maar een beetje in mee, maar wat bedoelen jullie nu eigenlijk met komkommer en stofzuigen? :roll:
Gooi ik nu weer voer in het “Kippehok”? :x Wel eerst even kijken of er nog “nieuwe” Topics zijn.
De (kippe) neuzen gaan wel langzaam de goede kant op.👍

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dag Stofzuigertje/Komkommertijd/Smartje, het was kort maar toch eigenlijk veel te lang. Ik denk dat we u na morgen niet terug zullen zien.
Ik wens u het allerbeste en hopelijk tot nooit weerziens

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Smartje heeft een (nieuwe) ban gekregen. Hij gaf zelf aan niet de eerder verbannen Komkommertijd of Stofzuigertje te zijn. Die verwarring werd ook tegenover de moderatie in stand gehouden, ondanks onze clementie. We begrijpen waarom de beslissing tot een laatste kans niet breed werd gesteund. Weet dat we lessen trekken uit onze eigen teleurstelling. ^JS

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

De schrijfstijl was heel herkenbaar.
De volgende (te verwachten) reincarnatie zal weer heel herkenbaar zijn. Hij probeert wel elke keer een nieuwe stijl maar valt altijd weer terug in zijn onleesbare gezwets.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Radar schreef:
11 apr 2021 18:53
Smartje heeft een (nieuwe) ban gekregen.
....
We begrijpen waarom de beslissing tot een laatste kans niet breed werd gesteund.
...
Weet dat we lessen trekken uit onze eigen teleurstelling. ^JS
Respect voor deze drie zaken.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar hij begint wel steeds in normaal Nederlands, maar kan dat niet lang volhouden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Smartje had een andere schrijfstijl, minder onzin en wat rustiger en meer overwogen.
Enfin, ik zat of zit er dus naast , het zal allemaal wel.......🙃

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

U zit er totaal naast. In het ventilatietopic viel hij helemaal door de mand.

Gesloten