Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Normaal ? loop ik nu 1500 1800 stappen over de hele dag , vandaag 800 stappen . terug gekropen naar huis . dacht gisteren ach die oide pc kan ik wel de trap af dragen naar de garage . Helemaal fout , krijg ik nog op mijn donder ook nog . Afgelopen maandag naar Zh geweest ,de dubbel J zou waarschijnlijk uitgehaald worden , nee dus . Nier is goed alleen de buis van nier naar blaas is totaal naar de knoppen . De behandelde uroloog kon niets meer doen ,dus levenslang slang in mijn lijf ,en om de 2 maanden wisselen . Morgen afspraak met Prof. uroloog misschien heeft hij een oplossing ,operatie beginnen ze niet aan . Toch maar proberen te blijven lachen .

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat is beroerd nieuws gozewijn. Hopelijk komt er nog een oplossing te voorschijn die meer kwaliteit van leven geeft. Sterkte!

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Oei, dat klinkt niet zo heel gezond, gosewijn. Hopen dat de uroloog nog iets weet. Proberen te blijven lachen, sja... ik zou het ook even op me in moeten laten werken om het te kunnen accepteren.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Sterkte.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Heel moeilijk dit , om te accepteren . Daar begint het mee hè Gosewijn ?
Heftig nieuws, maar je bent er nog wel gelukkig.
Ga idd geen zware dingen tillen oid. Met zo.n slang kun je mbv goede controle iedere 2 maanden nog wel zeker 20 jaar mee.
Als je maar geen heftige pijn voelt met dat ding in je lijf , dat misschien niet , maar dit moet wel veel ongemak geven, kan ik mij goed voorstellen.
Maar wees dankbaar dat de nier goed werkt.
Dubbel J is een katheter hè ter vervanging vd kapotte urineleider.
Heel veel sterkte en drink veel water/thee.

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Pff, heel vervelend Gosewijn. Het klinkt vooral alsof er nog heel veel twijfel is en dat is gewoon altijd rot in zo'n situatie, want je wil alles gewoon zeker weten. Heel veel sterkte.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ah balen Gosewijn!! Ik had je beter nieuws gegund. Sterkte met de acceptatie en verder verloop!

Helper777
Berichten: 97
Lid geworden op: 18 apr 2021 16:42

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Helper777 »

Sterkte Gosewijn!

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

Sterkte Gosewijn!

scharrelschipper
Berichten: 1788
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Ik ken Gosewijn uiteraard niet,maar evenzogoed sterkte gewenst en hou je taai.

Barry Gol
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2021 20:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Barry Gol »

IK ben al jarenlang onder behandeling onder behandeling bij het ggz ze hebben me niet 1 keer geholpen, en ik heb me scheel betaald aan verzekering ***********. Barry Gol

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door alfatrion »

Jeetje gosewijn, dat is vervelend nieuws. Ik hoop dat het met de tijd makkelijker te verdragen wordt.

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dank allemaal.

Goed gesprek gehad met arts en veel wijzer geworden . De plasbuis is aan de buitenkant zo danig beschadigd dat de deze dicht geknepen wordt . operatie is 100 % uitgesloten ,overleef ik niet . Hij had niet verwacht dat ik de operatie zou overleven . (ik ook niet) . Er is een mogelijkheid om een stent te plaatsen in de plasbuis , echter mijn arts heeft hier slechte ervaring mee en plaats zelf niet , wel in Maastricht . Conclusie elke 2 a 3 maanden vernieuwen en pillen blijven slikken voor de ontsteking op de aorta ,nog steeds onbekend wat het is . En om het nog gezelliger te maken ,mijn grote trouwe vriend ,hond, is op goedevrijdag plots overleden , missen hem enorm , waar wij waren was de hond ook . Het leven gaat verder ,wij moeten er maar mee leven , net als het forum :wink:
Krijg nog een test om te kijken waarom mijn benen geen spierkracht meer heeft , mijn motortje achter de rolstoel houd het wel vol zegt ze :D

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Respect voor je humor en vechtlust Gosewijn! En voor het motortje achter je, natuurlijk. Sterkte man!
En zie de "vind ik leuk" niet als letterlijk, maar als blijk van waardering.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Hier ook : respect voor jou! En fijn dat je ons op de hoogte houdt.
En wat een gemis jullie hond! Dat doet zeer hè?
Ik kan je alleen maar kracht, sterkte, doorzettingsvermogen en beterschap wensen 👍👍👍

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

Ook nog sterkte met het gemis van je hond. Tis niet niks wat je op je nek allemaal krijgt.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb grote bewondering voor de manier waarop je in het leven staat en deze reeks tegenslagen weet te verwerken. Ik wens jou, je vrouw en iedereen om jullie heen veel stetkte en ik hoop dat jullie nu eens een paar mooie meevallers krijgen; die heb je wel verdiend.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En Radar daardoor ook nog minder, want ze willen Kassa op maandag om de week met Radar.

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Als beide programma's samen op minstens 48 weken per jaar komen en elke aflevering 55 minuten lang is, vind ik het een prima oplossing.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Andere Tijden mag gelukkig reguliere uitzendingen blijven maken. Niet slechts een paar specials, maar 10 reguliere uitzendingen van 50 minuten, op prime time nog wel. Dat is zelfs 50 uitzendminuten meer dan de huidige situatie van 19 x 25 minuten.

O, wat mooi van de NPO. Dat het twee jaar terug nog ging om 38 x 25 min noemt NPO maar niet, anders valt het zo op dat het gaat om een sigaar uit eigen doos.

Plaats reactie