Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar de ene is dus al weer terug.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik vind het allemaal best, zolang de ' nieuweling ' niet trolt en/of kwaadaardig wordt.
Daar kunnen we met de vaste forummers wel één ( op z'n minst!) voorbeeld van geven.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Nou, Eenoenzonderpoen heeft inmiddels maar weer een permanente ban aan zijn broek. Ik vermoed dat de nieuwe(re) collega's in de eerste instantie niet direct doorhadden dat we hier te maken hebben met iemand die al zeker 24976234 kansen heeft gehad en keer op keer heeft bewezen niet bijster veel van waarde toe te voegen.

Niet al te lang geleden zat 'ie na de zoveelste ban via de mail bovendien met kanker te schelden richting de moderatie, wellicht nuttige informatie voor degenen die vinden dat hij nog een kans verdient. En tsja, dan moet ik toch echt even héél eerlijk zijn, het is natuurlijk een keertje mooi geweest met al het theater en de eindeloze stroom stompzinnige berichten. Dat gescheld helpt dan niet mee.

Dit topic ga ik even opschonen, en dat geldt ook voor de reacties van Eenoenzonderpoen (maar kennelijk wel met gaten in zijn onderbroek).

Groeten en een fijn weekend, Radar^SK

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Radar schreef:
17 sep 2021 15:25
24976234 kansen
Niet overdrijven, het zijn er 3 minder.

Groeten en een fijn weekend
Jullie ook.

breien

Ongelezen bericht door breien »

Ik ben schuldig.
Volgens mij zijn de bijdragen over breigaren en breinaalden offtopic in het autonome topic

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar als je echt autonoom wilt zijn, heb je zeker breinaalden en breigaren nodig, voor lekker warme borstrokken.

Dus heel nuttig. 😁

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

breien schreef:
30 sep 2021 23:02
Ik ben schuldig.
Volgens mij zijn de bijdragen over breigaren en breinaalden offtopic in het autonome topic
:lol: :lol:

Het komt wel weer goed, breien. Geloof me maar. :D

Plaats reactie