Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

verfrissend nieuw uiterlijk: moah,
werkt zoals het hoort te werken: bij mij werkt het nog voor geen meter.
Ze hadden beter het forum een paar dagen offline kunnen zetten en die tijd gebruiken om het geheel aan te passen, te testen en de bugs eruit te halen.

Morganlefay

Ongelezen bericht door Morganlefay »

PeterPeters1966 schreef:
12 jan 2022 20:15
Nijogeth schreef:
12 jan 2022 16:06
Ik heb er alleen maar bewondering voor als iemand in zo'n klein stepje zoveel snelheid kan stoppen en dan ook nog eens dat ding onder controle kan houden met die kleine wieltjes. Daar moet een leuk stukje techniek achter zitten en zonder innovatieve mensen waren we nergens geweest.
Standaard natuurkundige principes: M = ω x L (Moment = hoeksnelheid x hoekmoment). En hoekmoment is weer een functie van de grote van het wiel. Dus als je het wiel kleiner maakt, moet de hoeksnelheid groter worden. En die gaat vanzelf omhoog als het wiel kleiner is maar de snelheid hetzelfde is als bij een groter wiel.
Meneer Newton bedoeld u?

breien

Ongelezen bericht door breien »

Verschil tussen de meisjes en jongetjes is wel herkenbaar.
Zeebioloog enorm enthousiast na zien zeer zeldzame regenboogkleurige octopus - https://nos.nl/l/2412936

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/g ... n-de-hand/

Met de overname van Sandd kreeg PostNL vanuit het ministerie de opdracht om een deel van de bezorging aan plaatselijke postbedrijven uit te besteden. Deze bezorging wordt minder gecontroleerd dan de eigen bezorgers en zo kan het maandenlang misgaan voordat het opvalt.

Techneut71

Ongelezen bericht door Techneut71 »

Jablan schreef:
15 jan 2022 08:19
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/g ... n-de-hand/

Met de overname van Sandd kreeg PostNL vanuit het ministerie de opdracht om een deel van de bezorging aan plaatselijke postbedrijven uit te besteden. Deze bezorging wordt minder gecontroleerd dan de eigen bezorgers en zo kan het maandenlang misgaan voordat het opvalt.
Ah, ligt het daar aan! Ik heb al een paar weken problemen, dat er maximaal 1x per week post wordt bezorgd. En dat stukken die dinsdag al in de app verschijnen op z'n vroegst die zaterdag worden bezorgd, of anders pas nog een zaterdag later...
Ik heb al geklaagd bij postNL, maar nog geen reactie gehad. Ook al bij een van de verzenders, en dat poststuk werd zowaar dan wel bezorgd.

breien

Vanavond weer moorden in Midsomer☠☠☠
De dader is een vrouw.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

breien schreef:
15 jan 2022 09:21
Vanavond weer moorden in Midsomer☠☠☠
De dader is een vrouw.
Volgens mij wordt het elke dag op BBC First uitgezonden. De mensen vallen bij bosjes om in de buurt van DCI Barnaby :D

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vooral als Joyce in de buurt is.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Happy Valley en Scott & Bailey mogen ze wat mij betreft herhalen.

Allebei erg goede pliesieseries. En dan van 20 - 24 uur aan een stuk lekker bingewatchen terwijl het buiten koud, donker en nat is. En dan naar bed. Zo.

Lisa29

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Het leuke van al die misdaadseries is dat ze in 99% van de gevallen binnen 1 of 2 uur de hele zaak opgelost hebben. Vind ik altijd heel knap 😇

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik vond het altijd knap van de serie 24 dat ze 24 afleveringen konden maken in, je raad het al, 24 uur.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat vreemd. Het eerste bericht is dat van Lisa, de laatste dus. Maar het bericht van breien van 15-01 9:21 heb ik ook nooit gelezen. Had ook geen idee waar het over ging.

'On-topic': ik vind het nog veel knapper dat ze in dat korte tijdsbestek ook nog eens de hele wereld over kunnen vliegen of een paar keer door half Amerika kunnen racen. In ieder geval bij NSI of NFI of weet ik veel wat. Maar altijd is het binnen een werkdag opgelost.

Lisa29

Da's idd vreemd WA, maar het verbaast me eigenlijk niet aangezien het forum de laatste week wel gekkere dingen doet.

Ik kijk redelijk wat misdaad series, soms wens ik dat de trubbels in mijn leven ook zo makkelijk en snel opgelost zouden kunnen worden. Een soort "was het maar zo simpel".
Ze hoeven ook bijna nooit naar de wc en hun eten moeten ze vaak laten staan omdat ze een dringend telefoontje krijgen😅

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Scott & Bailey speelt zich anders regelmatig op de toiletten af. Misschien dat de serie juist daarom zo hoog wordt gewaardeerd.

Lisa29

Bob Schurkjens schreef:
16 jan 2022 13:40
Scott & Bailey speelt zich anders regelmatig op de toiletten af. Misschien dat de serie juist daarom zo hoog wordt gewaardeerd.
Die serie heb ik nog niet gezien, klinkt alsof het iets waarheidsgetrouwer is dan de andere series 😇

breien

Rosemary & Thyme was echt realistisch. Twee dames deden groot onderhoud aan tuinen waren ook moorden plaatsvonden.

Lisa29

breien schreef:
16 jan 2022 19:22
Rosemary & Thyme was echt realistisch. Twee dames deden groot onderhoud aan tuinen waren ook moorden plaatsvonden.
Het boek was ook goed, hoewel het lang geleden is dat ik dat gelezen heb.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Even iets wat mij persoonlijk erg aan het hart gaat, en dat laatste letterlijk, de sluiting van het (kind)hartcentrum in het UMCG. Daar tegen is een petitie gestart, die je hier kan tekenen.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ondertekend. Het is niet goed voor kinderen en ouders.

breien

Ik had het al ondertekend.
Indien een kind heel ernstige hartproblemen heeft is Utrecht en Rotterdam heel ver weg.

Plaats reactie