Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Onkruid71

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

PeterPeters1966 schreef:
15 mei 2022 17:58
J. Deltoer schreef:
14 mei 2022 21:07
NeoDutchio schreef:
14 mei 2022 19:34

Cocacola had geen ervaring met deze shop en zijn eigen woorden waren dat er nog geen klachten waren van anderen.
Ik ben zeer content met de inspanningen van cocacola over malafide webshop s. Dankzij cocacola creëeren we een betere wereld.
Je kunt natuurlijk ook gewoon bij gerenommeerde bedrijven bestellen. Dan hoef je niet bang te zijn dat je per ongeluk bij een malafide webwinkel iets besteld. Of gewoon bij een lokale ondernemer als je twijfelt . Ook leuk voor die mensen, dat je je geld niet bij de aandeelhouders van Ahold of Amazon brengt.
Sommige mensen moeten elke cent omdraaien, dus is het logisch dat ze op internet gaan kijken, lokale winkel is vaak veel duurder, althans bij mij in de buurt. Tv bijvoorbeeld kan je soms wel een post honderd euro besparen als je online koopt. Sommige soorten er lang voor.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ja, fijn een post honderd euro besparen, als die tv dan niet geleverd wordt. Of er is geen garantie en ga maar door.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Onkruid71 schreef:
15 mei 2022 18:18
Sommige mensen moeten elke cent omdraaien, dus is het logisch dat ze op internet gaan kijken, lokale winkel is vaak veel duurder, althans bij mij in de buurt. Tv bijvoorbeeld kan je soms wel een post honderd euro besparen als je online koopt. Sommige soorten er lang voor.
Als je een TV gaat kopen zijn er weer andere zaken waar je op moet letten. Ten eerste moet je al bepalen hoe dat je de televisie gaat gebruiken, als soort van beeldscherm met een kastje van een provider of als TV met app's. Dan zal je toch echt als koper moeten gaan googelen en dan kom je vanzelf wel uit bij de bedrijven die de tv hebben in de uitvoering die je wilt hebben. Dan ga je niet eerst op een forum zoeken naar bedrijven waar geen klachten over zijn en misschien wel malafide kunnen zijn.
En heb je helemaal geen cent te makken, de kringloop heeft tv's zat.

Cro

Ongelezen bericht door Cro »

Onkruid71 schreef:
15 mei 2022 17:57
Nou ja, mij maakt het niet uit, maar ik dacht dat radar ook iets was waar je aan info kon komen als consument. Een dingen waar je op moet letten en waar je niet moet zijn. Maar vooruit.
Dat kan hier dan ook prima, je moet alleen je claims even onderbouwen voordat je volgens de geldende regels een beschuldiging van oplichting mag uiten, niets meer, niets minder. Dat gebeurt echter bij de betreffende poster niet. Die plempt wat nietszeggende info neer, op basis waarvan niemand kan concluderen of er daadwerkelijk een probleem is of niet.

breien

Ongelezen bericht door breien »

Juist een televisie of andere elektronica koop ik in een gerenommeerde stenen winkel. Ik wil zekerheid op service, levering en kwaliteit.
Door het risico op een miskoop te verkleinen kan men geld besparen.
Dat hoeft helemaal niet duurder te zijn. Dan maar een budget-product.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Cro schreef:
15 mei 2022 18:48
Onkruid71 schreef:
15 mei 2022 17:57
Nou ja, mij maakt het niet uit, maar ik dacht dat radar ook iets was waar je aan info kon komen als consument. Een dingen waar je op moet letten en waar je niet moet zijn. Maar vooruit.
Dat kan hier dan ook prima, je moet alleen je claims even onderbouwen voordat je volgens de geldende regels een beschuldiging van oplichting mag uiten, niets meer, niets minder. Dat gebeurt echter bij de betreffende poster niet. Die plempt wat nietszeggende info neer, op basis waarvan niemand kan concluderen of er daadwerkelijk een probleem is of niet.
Daarom heb ik dat eerder ook al aangegeven. Alleen had ik erbij moeten zetten dat het discussie gedeelte zich niet beperken tot ervaringen met bewijs. Dan zou dat perfect kunnen.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

In het topic over mondelinge overeenkomst mbt to de huur zegt de moderator het volgende:

"Graag geen openlijke discussies meer voeren op het forum, daar kan een waarschuwing op volgen."

Wat is dan nog het nut van dit forum? Op een forum moet discussie toch enigszins mogelijk zijn? Als Pietje zegt 1+1=3, dan mag Jantje toch uitleggen waarom hij vindt dat 1+1 geen 3 is, maar 4?

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Nijogeth schreef:
25 mei 2022 18:25
In het topic over mondelinge overeenkomst mbt to de huur zegt de moderator het volgende:

"Graag geen openlijke discussies meer voeren op het forum, daar kan een waarschuwing op volgen."

Wat is dan nog het nut van dit forum? Op een forum moet discussie toch enigszins mogelijk zijn? Als Pietje zegt 1+1=3, dan mag Jantje toch uitleggen waarom hij vindt dat 1+1 geen 3 is, maar 4?
Haha, inderdaad vreemd. Misschien werd “onderlinge discussies” bedoeld?

reggie2

Ongelezen bericht door reggie2 »

Nijogeth schreef:

Ik denk eerder dat ze bedoelden dat nadat het opgelost was er niet zo doorgedramd moest worden.
Volgens Radar had ik niet neer moeten zetten van "goh het is opgelost en ze gaan door ", maar had ik het moeten melden.
ik zou zeggen, Radar , doe je best , ik doe daar niet aan mee.

Lady1234

Ik denk dat de bewoording niet helemaal kloppen, maar iedereen begrijpt wel wat er bedoeld wordt.

reggie2

Ik denk dat jij niet moet denken voor mij.

Lady1234

reggie2 schreef:
25 mei 2022 19:06
Ik denk dat jij niet moet denken voor mij.
Die niet zo dwaas. De bewoordingen van Radar.😁

reggie2

Prima.
Over dwaas gesproken.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik denk dat @lowieze gelijk heeft en dat het dus 'onderlinge' discussie en niet 'openlijke' discussie moet zijn.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nijogeth schreef:
Denk je zelf niet dat dat soort discussies geen enkele toegevoegde waarde heeft voor een forum waar consumenten nota bene om advies vragen? Meningen prima, maar als een kind van drie twee van dat soort meningen al kan weerleggen, waarom er dan maar van beide kanten op door blijven gaan?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Nav de vraagstelling komen er verschillende reacties.
En ontstaat er een discussie.
Op zich moet dat kunnen, maar wanneer er verschillende opties worden gegeven, juridisch of/en praktisch dan is het voor de vraagsteller echt al wel duidelijk, lijkt mij.
Hij of zij reageert toch niet meer, maar onderling gaan die discussies dan toch nog ( te) lang door.
Ik denk dat de moderatie dát bedoelt : het voegt idd dan ook niets meer toe.

reggie2

moederslink schreef:
25 mei 2022 20:13
Nav de vraagstelling komen er verschillende reacties.
En ontstaat er een discussie.
Op zich moet dat kunnen, maar wanneer er verschillende opties worden gegeven, juridisch of/en praktisch dan is het voor de vraagsteller echt al wel duidelijk, lijkt mij.
Hij of zij reageert toch niet meer, maar onderling gaan die discussies dan toch nog ( te) lang door.
Ik denk dat de moderatie dát bedoelt : het voegt idd dan ook niets meer toe.

Juist.

Lady1234

Je kunt over de som 1 + 1 en de uitkomst daarvan overigens dagen discussiëren.

https://www.startpagina.nl/v/wetenschap ... 5449/11-2/

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@ de lady Waarom moet je daarover discussiëren. Antwoord is overduidelijk 1+1 = 11.

Lady1234

Of 0 of 10.

Plaats reactie