LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Gesloten
GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door GJS »

alfatrion schreef:Bij deze website moet er in ieder geval een cookie worden geplaatst door een ander domein dan avrotros.nl. Dat cookie wordt niet opgeslagen. Je kunt alle addons allemaal uitzetten, opnieuw opstarten en dan een voor een aanzetten.
Goede tip van die cookies, ik had dit ook maar vond het niet echt storend genoeg om het uit te zoeken.
In mijn instellingen had ik staan dat 3de partij cookies geweigerd werden, weer aangezet en nu is die cookiebalk verdwenen.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Helaas, dat helpt ook niet. In eerste instantie wel, in tweede instantie niet. De cookiebalk is weer net zo hard terug.

alfatrion
Berichten: 21883
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Drastischer dan. Firefox compleet deinstalleren en opnieuw installeren. Ik heb dat zelf twee weken terug moeten doen met zowel Firefox als Thunderbird. Ik ben wel functionaliteit verloren, er was een mooie add on voor coockies, maar helaas....

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan moet ik beginnen met een andere browser te installeren. Allemaal niet zo'n probleem, maar voor mijzelf houdt het toch wel een keertje op. Het forum werkt gewoon zoals het hoort, alleen die stomme melding, dat is alles.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Inmiddels (omdat de cookiebalk van de NPO sinds vanavond het halve scherm besloeg) naar een oplossing gezocht en gevonden: Cookie auto-delete, een extensie in Firefox. Het lijkt te werken. Lijkt...

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... utodelete/

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef:
Radar schreef:
Julie4444 schreef:Graag knop "Ongelezen berichten" terugbrengen. Dit forum is niet te navigeren zo.
Dat is zeker een goede suggestie waar we naar gaan kijken!
Ik ontdek net nog een reden dat de knop "ongelezen berichten" terug moet komen. Als je inlogt, een aantal -maar niet alle!- ongelezen topics bekijkt, en dan weer uitlogt, krijg je de volgende keer dat je inlogt niet meer alle ongelezen berichten te zien, maar alleen degenen die nieuw zijn na je vorige inlog. Je moet dus noodgedwongen alle topics in één keer lezen, omdat er anders topics buiten beeld blijven.
Moneyman schreef:
Radar schreef:
Moneyman schreef:Kijk ik ergens overheen, of is de functie "markeer forum als gelezen" verdwenen?
Die lijkt inderdaad verloren gegaan te zijn. Wij onderzoeken of we deze alsnog kunnen inbouwen. Of dat gaat lukken is op dit moment dus helaas nog niet zeker.
Top, zou erg fijn zijn.
We zijn inmiddels een jaar verder. Ik heb heel wat toezeggingen langs zien komen "dat hiernaar gekeken zal worden", maar nog steeds geen terugkoppeling gezien. Terwijl het zo simpel is. De functionaliteit is er nog, er hoeft alleen maar een knopje gemaakt te worden.

Misschien even de knoop doorhakken?

alfatrion
Berichten: 21883
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Met de laatste wijziging is de reageer knop op Android stuk gegaan.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Erthanax »

alfatrion schreef:Met de laatste wijziging is de reageer knop op Android stuk gegaan.
Bij mij ook. Reageren lukt me alleen door te quoten en vervolgens de aangehaalde tekst te verwijderen. De knop "snel reageren" is helemaal verdwenen.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

alfatrion schreef:Met de laatste wijziging is de reageer knop op Android stuk gegaan.
Ook in Windows 8.1, gecombineerd, met Google Chrome doet hij niks. Dat ding doet dus gewoon helemaal niks meer. We hebben dus een soort collectieve ban gekregen... :roll:

De knop 'snel reageren' is vervangen door 'start een nieuw topic', als je daarop drukt kom je boven op deze pagina uit.

alfatrion
Berichten: 21883
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dit was te voorkomen door het forum systematisch te testen.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

redhead55 schreef: Zal wel ergens een bugje zitten dat ze nog niet geconstateerd hebben. hopelijk door de reacties hier nu wel!
Toch hebben we dit bugje vorig jaar ook al gehad, toen hebben we het op dezelfde manier 'opgelost'. Bericht quoten, quote weghalen en schrijven wat je op de tong ligt. Daarom is dit des te meer onbegrijpelijk.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door gosewijn »

Het valt mij op dat het dat je op het ene topic wel kan reageren en de ander niet , vreemd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Radar »

Bedankt voor het signaleren van de niet-werkende 'Reageer'-knop. Zoals jullie zien, werkt deze knop inmiddels weer.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef:
Radar schreef:
Julie4444 schreef:Graag knop "Ongelezen berichten" terugbrengen. Dit forum is niet te navigeren zo.
Dat is zeker een goede suggestie waar we naar gaan kijken!
Ik ontdek net nog een reden dat de knop "ongelezen berichten" terug moet komen. Als je inlogt, een aantal -maar niet alle!- ongelezen topics bekijkt, en dan weer uitlogt, krijg je de volgende keer dat je inlogt niet meer alle ongelezen berichten te zien, maar alleen degenen die nieuw zijn na je vorige inlog. Je moet dus noodgedwongen alle topics in één keer lezen, omdat er anders topics buiten beeld blijven.
Moneyman schreef:
Radar schreef:
Moneyman schreef:Kijk ik ergens overheen, of is de functie "markeer forum als gelezen" verdwenen?
Die lijkt inderdaad verloren gegaan te zijn. Wij onderzoeken of we deze alsnog kunnen inbouwen. Of dat gaat lukken is op dit moment dus helaas nog niet zeker.
Top, zou erg fijn zijn.
Moneyman schreef:We zijn inmiddels een jaar verder. Ik heb heel wat toezeggingen langs zien komen "dat hiernaar gekeken zal worden", maar nog steeds geen terugkoppeling gezien. Terwijl het zo simpel is. De functionaliteit is er nog, er hoeft alleen maar een knopje gemaakt te worden.

Misschien even de knoop doorhakken?
Bovenstaande herhaalde reply schreef ik in januari 2018, waarna het weer stil bleef.

Als je door omstandigheden even niet op het forum bent geweest, klik je je helemaal suf voordat alle topic weer op ongelezen staan. En dat terwijl de knop "markeer alles als gelezen" standaard functionaliteit is.

Kunnen jullie aangeven of de eerdere toezeggingen ergens toe leiden?

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef:
berndv schreef:
Moneyman schreef:De door mij meestgebruikte knop "toon ongelezen berichten" is verdwenen.
Er is een knop "nieuwe topics/reacties" nu
Moneyman schreef:Ik zag het - was te snel met m'n feedback :)
En ik was tóch niet te snel. Ik wil graag de knop "toon ingelezen berichten" terug. In "nieuwe reacties/berichten" blijven ook de al gelezen topics staan, waardoor ik -zeker op mobiel of tablet- onnodig veel moet scrollen.
En als ik toch bezig ben: mag deze knop alsnog terug? Ook hier: de functionaliteit is er (via deze url: search.php?search_id=unreadposts), dus jullie hoeven er alleen maar een knopje op te zetten...

alfatrion
Berichten: 21883
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

En het knopje naar het laatste bericht, zou dat ook overal terug kunnen komen?

Gesloten